Löin sen vaihdeloovan romuloovaan. Kawasaki osat paiskasin ulos romukasaan että sai tilaa. Ei ne kawan osista olleet kiinnostuneet mitään maksaan ja nyt saan ainakin romun painon mukaan. Hyviä osia oli. Esim virheetön kytkinkori. Sielä ne nyt könöttää. Kyllä se on niin että kaikkea tee se itsekkään miehen ei kannata tehdä itse. Laatikon korju on minusta Harrikkaan ammattimiehen hommaa. Mie en ole semmonen.
Meinaan säästää tähän pelimerkit.
R/T BLK.S/TAIL 5SP 2.94 TRANS SERIAL#
1321,13 € Tästä saa 10% alennuksen.

Revtech musta 5-vaihteinen vaihdelaatikko. Laatikon runko valmistettu 356-T6 alumiinista,8620H kromimolybdeeni terästä olevat rattaat, kovakromatut pää ja sivuakselit.2.94:1 välityksellä 1.->2. vaihdettaessa kierrokset eivät
Siitä ei varmaan niitä välivapaita sais millään pois muuta kuin vaihtamalla kaikki uuteen. Andrews setti 1200 e ja Revtech osat 900.