Merkkifanaatikoille...Korkeajännitys

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
rami

Merkkifanaatikoille...Korkeajännitys

Viesti Kirjoittaja rami »

Myynnissä motorisoitu Korkeajännitys. Renkaat ulvovat voitto häämöttää.

Neljä juttua mm. Harrikka vastaan BMW-sotapyörä, Chevrolet-aavikkopartio.

PAL. VKO 2005-06 eli pitäisi olla myynnissä.

Quot capita, tot sensus. Niin monta mieltä kuin miestä
Vapaa-Vaihde Franklin

Viesti Kirjoittaja Vapaa-Vaihde Franklin »

No perhana! Kyllä vaan kiinostaa. Korkeajänitys ykkösluokan luettavaa, samoin Tex Willer. Nykyään nää (poikavuosien) sarjikset keskeisintä yöpöytäluettavaa 8) Kait sitä nykyisen kiireisen mualimanmenon aikana on niin lyhyt pinna, että romaanit on jääny kovin vähiin :?
H-D Softail Sport Glide
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

"Aargh kirottua, koneeni on tulessa enkä saa kuomua auki"!

Korkkari on hieno julkaisu. Se luo täysin objektiivisen kuvan viiime sotien tapahtumista ja sen kaikki tarinat ovat täyttä totta. Teematkin ovat mahtavia: kuinka pelkurista tulikin lopulta sankari, tai millainen surkimus oli ensimmäisen maailmansodan hävittäjä-ässän poika.

Korkkarit ovat mun mielilukemistoa varsinkin mökillä ollessa. Mulla on jemmassa kaikki Suomi-aiheiset numerot, ja niitä tulee lueskeltua uudestaan ja uudestaan... :lol: Motorisoitu numero pitää hakea ja heti!
Thomas

Viesti Kirjoittaja Thomas »

Masa kirjoitti:<snip>
Korkkari on hieno julkaisu. Se luo täysin objektiivisen kuvan viiime sotien tapahtumista ja sen kaikki tarinat ovat täyttä totta. >/snip>
Totta - nuorempana ja vielä komeampana tuli saksankielen alkeet opeteltua noista opuksista... Myöhemmin olen saksaa opiskellut enämpi videonauhojen välityksellä...
...ja hyvin olen kieliopinnoillani pärjännyt...

-Thomas
Vastaa Viestiin