Myynnissä motorisoitu Korkeajännitys. Renkaat ulvovat voitto häämöttää.
Neljä juttua mm. Harrikka vastaan BMW-sotapyörä, Chevrolet-aavikkopartio.
PAL. VKO 2005-06 eli pitäisi olla myynnissä.
Quot capita, tot sensus. Niin monta mieltä kuin miestä
Merkkifanaatikoille...Korkeajännitys
- Vapaa-Vaihde Franklin
"Aargh kirottua, koneeni on tulessa enkä saa kuomua auki"!
Korkkari on hieno julkaisu. Se luo täysin objektiivisen kuvan viiime sotien tapahtumista ja sen kaikki tarinat ovat täyttä totta. Teematkin ovat mahtavia: kuinka pelkurista tulikin lopulta sankari, tai millainen surkimus oli ensimmäisen maailmansodan hävittäjä-ässän poika.
Korkkarit ovat mun mielilukemistoa varsinkin mökillä ollessa. Mulla on jemmassa kaikki Suomi-aiheiset numerot, ja niitä tulee lueskeltua uudestaan ja uudestaan...
Motorisoitu numero pitää hakea ja heti!
Korkkari on hieno julkaisu. Se luo täysin objektiivisen kuvan viiime sotien tapahtumista ja sen kaikki tarinat ovat täyttä totta. Teematkin ovat mahtavia: kuinka pelkurista tulikin lopulta sankari, tai millainen surkimus oli ensimmäisen maailmansodan hävittäjä-ässän poika.
Korkkarit ovat mun mielilukemistoa varsinkin mökillä ollessa. Mulla on jemmassa kaikki Suomi-aiheiset numerot, ja niitä tulee lueskeltua uudestaan ja uudestaan...
Totta - nuorempana ja vielä komeampana tuli saksankielen alkeet opeteltua noista opuksista... Myöhemmin olen saksaa opiskellut enämpi videonauhojen välityksellä...Masa kirjoitti:<snip>
Korkkari on hieno julkaisu. Se luo täysin objektiivisen kuvan viiime sotien tapahtumista ja sen kaikki tarinat ovat täyttä totta. >/snip>
...ja hyvin olen kieliopinnoillani pärjännyt...
-Thomas