valkosivut Sportster

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

valkosivut Sportster

Viesti Kirjoittaja Vieras »

100/90-19 etu ja taka 140/90 16 tai 130/90 16 löytyyköhän muun merkkisiä valkosivu renkaita evo sporsteriin kuin avonit? Sitä on visiin olemassa jotain maaliakin jolla noi renkaan kyljet saisi valkoseksi?
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

itse ostin tällaiset:

http://www.conti-online.com/generator/w ... ne_en.html

täältä:

Rannikon Rengas Ky
Harri Lamberg
Puh: 08-223 7234
Fax: 08-223 7230
harri.lamberg@nic.fi
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Muistanko mä väärin,vai oliko JiiVeellä Avonin Gangsterit myynnissä jossain vaiheessa tätä vuotta?
Suunnitelmissa on ollut ostaa sellaiset ja tuli mieleen kysäistä että tekeekö niillä mitään?
Komean näköiset rinkulat,mutta millaiset on ajo-ominaisuudet?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Tai sitten Maxxis täältä:

http://www.maxxcenter.fi/touring.htm
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Swine kirjoitti:Muistanko mä väärin,vai oliko JiiVeellä Avonin Gangsterit myynnissä jossain vaiheessa tätä vuotta?
Suunnitelmissa on ollut ostaa sellaiset ja tuli mieleen kysäistä että tekeekö niillä mitään?
Komeet on, mutta sateella....... ei toiminut ainakaan minun -69 FLH:ssa. Myyty silti (varoituksen kera)
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Swine

JiiVee kirjoitti:
Swine kirjoitti:Muistanko mä väärin,vai oliko JiiVeellä Avonin Gangsterit myynnissä jossain vaiheessa tätä vuotta?
Komeet on, mutta sateella....... ei toiminut ainakaan minun -69 FLH:ssa. Myyty silti (varoituksen kera)
Kiitoksia varoituksesta.Mä en oikein usko että nuo toimii 73' FLH:ssa sen paremmin...
Tarvii sitten tarkistella muita mahdollisia valkosivullisiakumeja
hemuli
Viesti:

Omassa pannussa on Avonin Venom valkosivut ja ainakin kevyessä chopperissa toimii ihan mukavasti.
Mopopoika -65
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Mulla sportyssä Avonin Venom edessä ja Gangster takana ja hyvin ne on pelittäneet.

Ja talvella taakse vaihtuu valkosivu-Venom myös taakse kun tuo 18.000 km palvellut Gangster on sakkolihaa.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
Swine

Tuo Venom voisi olla ihan hyvä vaihtoehto,on näköjään saatavana kapealla ja leveällä valkosivulla.Ei maxxiskaan hullummalta näytä,on vaan aika outo merkki mulle.
Vieras

Kiitoksia vain tiedoista. Noi Maxxis kumit voi olla ihan hyvä ajaa, Maxxis tekee paljon kilpa renkaita m.m. mikroautoihin. Kyllähän noista valkokyljistä saapi vähän enemmän maksaa kuin tavallisista renkaista, mutta ompahan tohon mopon ulkonäköön jo muutenkin uhrattu niin antaa kirpasta vielä pikkasen :lol:
Vieras

Sopii muuten sporsteriin valkosivut yhtä hyvin kun sialle helmet :o
hemuli
Viesti:

TROLLI :evil: :evil: :evil:
wellu

Viesti Kirjoittaja wellu »

Olen samalla kannalla :twisted: :twisted: :evil: :twisted:
saisivat pysyä poissa, antavat aina mielen pahan elikkä :x Evil go a way :twisted:

wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!

it's hard to be a Rocker and Biker and Father

Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Karppa

Viesti Kirjoittaja Karppa »

Anonymous kirjoitti:Sopii muuten sporsteriin valkosivut yhtä hyvin kun sialle helmet :o
Mutta täähän on asiaa, eikös pojat? Otetaas vähän etäisyyttä: 30-40 luvun jenkeissä alla on hienot korkeaprofiiliset valkosivut, autot lipuvat kadulla rauhallisesti... Okei, naapurin uuden Corveten omistaja ihastuu cruisailutyyliin ja ruuvaa alle samanlaiset renkaat. Tyylirikko? Ehdottomasti. Samoin valkosivut urheilullisessa pyörässä. Ajatellaan vielä japsipyöriä, joita täällä ainakin osataan mollata. Pannaan Hondan veturiin valkosivut, ei tarvi olla edes harrikkamies ja kuitenkin naurattaa niin pirusti. Näiden mietteiden jälkeen tarkennetaan takaisin tämän brandin urheilupyöriin ja mietitään uudestaan valkosivuja sportissa tai (jesus sentään), jopa Buellissa.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Mutta nykyäänhän on jaappanin pyörissä jopa keltaisia, sinisiä ja punaisia kumeja. Haha. Mulle tulee ainakin sporttiin valkovisut. :twisted: tana. tai ainakin taakse. Kun koitan siitä jonkinasteista kopperia tehdä. Kait sitä saa rakentaa mitä haluaa. Ja kokeilla kaikkea.
Vastaa Viestiin