Ebaystä voi löytää uusiakin tosi edullisesti, riippuen vähän mitä on hakemassa. Miksei Suomestakin, kun ei eksy sinne ihan kalleimpaan paikkaan.
Street bob vaiko Nighsteri?
-
Grasschopper1
Re: Street bob vaiko Nighsteri?
Kaikille eivät tietysti käytetyt kelpaa ja ongelmahan noissa on aina se koko. Silloin, kun miellyttävän kamppeen löytää, se on tavallisesti väärää kokoa ja usemmiten pieni, vaikken esim. itse mikään jättiläinen olekaan
Liian isokin on aina parempi, siitä ompelija pystyy pienentämään, mutta pieneen on vaikeampi saada lisää.
Ebaystä voi löytää uusiakin tosi edullisesti, riippuen vähän mitä on hakemassa. Miksei Suomestakin, kun ei eksy sinne ihan kalleimpaan paikkaan.
- jorgegoodman
- Viesti:
Minun vastaukseni on että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Eli osta ihmeessä Street Bob!
-
Grasschopper1
Herra Sviimsi kertoo tuolla aiempana päätyneensä Nightsteriin. Eli ei taida olla enää neuvoille tarvetta, josko muitten mielipiteillä on muutenkaan mitään merkitystä...siltä ainakin välillä tuntuu.
- Peacemaker76
- Viesti:
Kuten koitin aiempana sanoa, pyörän valinta on niin henkilökohtainen juttu että ei siinä paljon paina, eikä edes pidä, muiden mielipiteet.Grasschopper1 kirjoitti:Herra Sviimsi kertoo tuolla aiempana päätyneensä Nightsteriin. Eli ei taida olla enää neuvoille tarvetta, josko muitten mielipiteillä on muutenkaan mitään merkitystä...siltä ainakin välillä tuntuu.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
-
Grasschopper1
Olen ihan samaa mieltä. Sillä ihmettelenkin, miksi joku tällaisia muilta yleensä kyselee. Tekniikka puolen kysymykset ymmärrän, jos haluaa vertailla joitain malleja keskenään ja itsellä ei ole tarpeeksi tietämystä.