OHHOH !!!
100 v.
Suuremman hämmennyksen välttämiseksi ajattelin vielä kerran palata tähän asiaan.
Nämä tässä mainitut bileet eivät ole H-DCF:n järjestämät. Omat bileemme ovat huhtikuussa ja esiityjiä ei ole vielä julkaistu.
Kuten jo kerroin, pääsemme tänä vuonna nauttimaan kaksista 100 v. bileistä. Hyvä että bileitä järjestetään.
Jussi
Nämä tässä mainitut bileet eivät ole H-DCF:n järjestämät. Omat bileemme ovat huhtikuussa ja esiityjiä ei ole vielä julkaistu.
Kuten jo kerroin, pääsemme tänä vuonna nauttimaan kaksista 100 v. bileistä. Hyvä että bileitä järjestetään.
Jussi
sami the f..k ( siis funk) saari
Äläs ny repe vedä hernettä nenään
. Sami Saari on kyllä täysin p...ka. Toisaalta ihan sama. 'Ikinä enoo maahantuojan bileissä käyny.... enkä käy.'
Mulla on vähän sellainen luulo, että maahantuojan bileet ovat sellaisia, joista saamme lukea iltapäivä- ja naistenlehdistä. Niissä juhlissa käy vähän eri porukkaa kuin hdcf:n tai jonkun kerhon kekkereissä.
Itse käyn jälkimmäisissä ja herra saari saa laulaa 'sumekojuhlissa' niin paljon kuin huvittaa
- AKr
Mulla on vähän sellainen luulo, että maahantuojan bileet ovat sellaisia, joista saamme lukea iltapäivä- ja naistenlehdistä. Niissä juhlissa käy vähän eri porukkaa kuin hdcf:n tai jonkun kerhon kekkereissä.
Itse käyn jälkimmäisissä ja herra saari saa laulaa 'sumekojuhlissa' niin paljon kuin huvittaa
- AKr
-
Perkele
Onko H-DCF:n tapahtuman paikka jo tiedossa vai navetan takanako mahtaa tapahtua, vai onko se semmonen nykyajan cyber-tapahtuma jossa selaillaan yhtä aikaa netissä tämän palstan Näyttely-osiota? Tietty sillon jokainen voisi viihdyttää itseään omalla musavalinnalla. Minä kuuntelisin Timo T.A. Mikkosen joululevyä, koska eikös se ole kova cowboy?
Juupe
Juupe
-
Vieras
Repelle: Äiti tietenkii, kukas muukaan. Äiti se mut pakotti ostaa harrikankii
vaik oisin ite halunnu susukin, ku siin on nii nätti käyntiääni ja paljon romia.
Vakavasti sanottuna, jos joku on sitä mieltä, että joku laulaja on huono ja joku hyvä, nii ei se tarkota sitä, ettei sillä ois mitää tärkeempää asiaa elämässä.
Ei kai kukaa haluu, että tällä palstalla alettas funtsimaa globalisaation ilmastoongelmia, väestökasvua, natoa, emua ym...
Sitä vartenhan tällaset palstat on, ja etenkin talvisaikaan on mukava lukea
kaiken maailman juttuja ja paskanjauhamisia ilman herneen vetämistä nenään.
Olkoon sana vapaa ilman, että tarvii miettiä, onko sanottava tarpeeksi
yhteiskunnallisesti tärkeää.
vaik oisin ite halunnu susukin, ku siin on nii nätti käyntiääni ja paljon romia.
Vakavasti sanottuna, jos joku on sitä mieltä, että joku laulaja on huono ja joku hyvä, nii ei se tarkota sitä, ettei sillä ois mitää tärkeempää asiaa elämässä.
Ei kai kukaa haluu, että tällä palstalla alettas funtsimaa globalisaation ilmastoongelmia, väestökasvua, natoa, emua ym...
Sitä vartenhan tällaset palstat on, ja etenkin talvisaikaan on mukava lukea
kaiken maailman juttuja ja paskanjauhamisia ilman herneen vetämistä nenään.
Olkoon sana vapaa ilman, että tarvii miettiä, onko sanottava tarpeeksi
yhteiskunnallisesti tärkeää.
-
repe
dodii
Äitisusukille.......tottakai on tärkeetä miettii täällä HDCF:än kotisivuilla onko joku laulaja hyvä vai ei......ja vielä tärkeemmäksi asian tekee se että kyseinen laulaja esiintyy maahantuojan pippaloissa....se on hyvin tärkeetä.....yks mikä myös on tärkeetä on taito lukea rivien välistä....kaikilla sitä ei oo....eikä tuu....et se herneistä....mä oon samaa mieltä et sana on vapaa....myös mun.....vai hä.