Onks kukaan tilannut ko.virmasta osia/kirjallisuutta?www.jwboon.com
Näyttäs olevan edullisia manuaaleja esim.'48-'57 Panhead
Service manual for the rigid frame Panheads.
L522, 224 pages, 18.00euro? Epäilyttää toi hinta!!
Kuis ootte hoitaneet tilauksen?
Jan Willem Boon
Tämähän on sama firma josta moni ostaa osat lättäpäihin. Ainakin mitä olen kuullut niin ihan asiapohjalta toimii.
Toi pannupään manuaalihan on se vanhasta tehdasmanuskasta kopioitu versio lisättynä tekniikkavinkeillä ja muistiinpanoilla. Ei hienoja värikuvia ja koko nippu kasattuna rullaselkäiseksi monistekasaksi. Erittäin asiallinen opus joka pesee haynesit ja chilttonit mennen tullen. Neuvotaan muutakin kuin että "vie moposi lähimpän valtuutettuun huoltoliikkeeseen"...
Kirjassa neuvotaan mm. kampuran rihtaus ja tasapainotus mikäli kyseessä on sama opus mitä luulen.
Toi pannupään manuaalihan on se vanhasta tehdasmanuskasta kopioitu versio lisättynä tekniikkavinkeillä ja muistiinpanoilla. Ei hienoja värikuvia ja koko nippu kasattuna rullaselkäiseksi monistekasaksi. Erittäin asiallinen opus joka pesee haynesit ja chilttonit mennen tullen. Neuvotaan muutakin kuin että "vie moposi lähimpän valtuutettuun huoltoliikkeeseen"...
Lähetin maanantaina sähköpostia ja tilasin -79 Shovelin korjauskäsikirjan, tiistaina tuli sähköposti ja kyselivät Visa kortin numeroa. Eilen kun menin kotio, paketti oli jo postilaatikossa. Ilmettelin vähän kuinka posti oli kantanut paketin kotio asti kun se oli aika paksu kun puolet sisällöstä oli pehmikkeitä. Joka tapauksessa nopea toimitus. Postituskulut olivat vajaa 11 euroa. Pikaisen selaamisen perusteella näyttäisi olevan asiallinen opus.
-
Molen tilannu...
-
Harley Potter
onkos muuten kuinka turvallista lähettää visan numero sähköpostissa?oon päässy käsitykseen että siinä on omat riskinsä.
itte oon tilannu wla:n osat täältä http://www.45partsdepot.com/index.php
pannuun ei tosin oo tarjontaa.selkeät sivut,maksu tapahtuu suojatussa yhteydessä ja osat tulee yleensä viikon sisään(hollanista)hintaa en oo vertaillu j.w.booniin.
itte oon tilannu wla:n osat täältä http://www.45partsdepot.com/index.php
pannuun ei tosin oo tarjontaa.selkeät sivut,maksu tapahtuu suojatussa yhteydessä ja osat tulee yleensä viikon sisään(hollanista)hintaa en oo vertaillu j.w.booniin.
-
eptietoinen
jan wilen boon
No,tilasin kirjat pannuun.
Ei tullut visa numero kyselyä.
Muutaman päivän päästä kirjat kotio ja Rekening (paperi josta selvisi mitä olin tilannut ja mitä maksoi) mukana.
No,mitäs nyt,ootelllaako visa kyselyä,
vaiko lähetänkö sen sähköpostilla 
Ei tullut visa numero kyselyä.
Muutaman päivän päästä kirjat kotio ja Rekening (paperi josta selvisi mitä olin tilannut ja mitä maksoi) mukana.
No,mitäs nyt,ootelllaako visa kyselyä,