Mää oon ollut 7 vuotta feisnaamassa, aattelin pysyäkin. En ole kova juttelemaan puhelimessa tai muutenkaan kaksinen yhteyksien pitäjä, niin pysyypähän jotenkin kärryillä missä mennään. Kavereina siellä on vain sellaisia jotka muutenkin tunnen, eli sukulaisia ja entisiä työ- ja koulukavereita olisko nelisenkymmentä joista suurin osa ei ihan jatkuvasti tykitä päivityksiä. Ryhmät olen karsinut minimiin, jokusessa olen kyllä mukana (esim se Harrikka-osaryhmä), mutta kun ei liikaa ”tykkäile” kaiken maailman turhuuksista (eli muiden kuin kaverien julkaisuista) tai osallistu kalluppeihin niin pysyy se seinäkin tai mikälie aikajana siistinä.
Mutta kyllä minun mielestä nää foorumit on sitä alkuperäisintä ja parasta SOMEa

Koska sitähän nämä on.
Erinäköisillä foorumeilla (ja niiden esiasteilla eli s-postilistoilla tai muinaisissa ”nyyssiryhmissä”) on tullut seikkailtua jo jostain 90-luvun alkupuolelta lähtien. Nyt on ehkä viitisen kpl foorumeita joissa käyn päivittäin, kolme motskariaiheista ja kaksi toiseen pääharrasteeseeni liittyvää. Tunnarit taitaa olla lisäksi noin 3-5 muulle harrastefoorumille mutta niillä tulee roikuttua vähemmän.
Tänne toivoisin enemmänkin juttua, mutta toisaalta tulee kyllä netissä roikuttua ihan tarpeeksi muutenkin.