AVARAMMAT PAKOPUTKET UUTEEN PYÖRÄÄN

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
petri

AVARAMMAT PAKOPUTKET UUTEEN PYÖRÄÄN

Viesti Kirjoittaja petri »

Keskustelun aiheeksi olisin ottanut putkien vaihdon uuteen pyörään . Vaatiiko se muuta ku suuttimien vaihdon jos sillä teholla ei niin väliä ole? Itsellä vaan on 04 Sportster Roadster ja mieliki tietysti tekis avarampia putkia mutta pitääs vissiin olla screaming eaglea että takuu pysyis voimas! Maksaa vaan niin "keleesti" laittaa ne ja viälä pitää penkiski vissiin säätää? Jotain oon noista super trapeista lukenu että pitääs hyviäki olla tehojen kannalta jos se nyt niin tärkeää on. Sitte tuo melu puoli että mitä virkavalta tykkää jos oikeen lujaa papattaa? LOUD PIPES SAVE LIVES!!!!!!!!!!! :oops:
P.K
Ilkimys

käsitelty

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Aihetta käsitelty miljoona kertaa. Pistä haku päälle.
Kaasi

Hengitysmuutos

Viesti Kirjoittaja Kaasi »

S&S valmistaa valmista kittiä pyörääsi. Katso netin kautta luettelosta. Siinä on putsari, suuttimet ja sliparit. Lupaa vähän yli 10 horsea lisää. Hinta oli muistaakseni vajaa 400$ jenkeissä. Itselläni on sama mopo kuin sinulla ja luulen kallistuvani S&S:n kittiin.
http://www.sscycle.com/iframes/catalog.php
Suunnitelma on vain lista asioita jotka eivät toteudu.
mikira
Viesti:

Re: AVARAMMAT PAKOPUTKET UUTEEN PYÖRÄÄN

Viesti Kirjoittaja mikira »

Omassa just ostetussa sportissa on kirkuvan kotkan putsari ja putket laitettu myyjan toimesta mutta suuttimia ei ole viela vaihdettu ollenkaan?!? Eivatka niihin liikkeessa edes koske ennen kuin olen ajanut 1600km jolloin paasee ensimmaiseen huoltoon. Musta toi tuntuu vahan omituiselta mutta jos vahinkoo tulee ni kaippa se sitte takuuseen menee.
petri

Re: Hengitysmuutos

Viesti Kirjoittaja petri »

Kaasi kirjoitti:S&S valmistaa valmista kittiä pyörääsi. Katso netin kautta luettelosta. Siinä on putsari, suuttimet ja sliparit. Lupaa vähän yli 10 horsea lisää. Hinta oli muistaakseni vajaa 400$ jenkeissä. Itselläni on sama mopo kuin sinulla ja luulen kallistuvani S&S:n kittiin.
http://www.sscycle.com/iframes/catalog.php
Suuri kiitos teille kaikille! Tuota tietämystä on vain niin vähän että ajattelin vain suoraa kysäistä. Merkkiliikkeessä ku tuntuvat vain tuota omaansa kauppaavan ja muilla peliätellä...
P.K
Vastaa Viestiin