Morjensta pöytään. Viime kesänä tarttui tuommonen 2001 wide glide mukaan ja nyt mielessä olisi perän madaltaminen. Progressiivisia iskareita on tullu öögailtua vaan uskaltaako enää emäntää ottaa kyytiin jos sellaiset on alla eli lyökö pohjaan?? Iskarin pituudrlla tämän suhteen eroja?
Kellään kokemuksia tällasesta?
Dynan takaiskarit
Re: Dynan takaiskarit
Progressiivinen tarkoittaa, että jouston alussa on pehmeämpi, mutta kun syvemmälle mennään jousi jäykistyy.
Pitäisi siis toimia pohjaamatta myös kyytiläisen kanssa.
Iskarit pitää tietenkin valita ko. pyörämalliin sopivat.
Pitäisi siis toimia pohjaamatta myös kyytiläisen kanssa.
Iskarit pitää tietenkin valita ko. pyörämalliin sopivat.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
-
Humppaleka
Kyllä kyllä. Ehkä huonosti muotoiltu kysymys joten kokeillaanpa uudestaan. Kuinka ronskisti voi pudottaa? Näyttäisi olevan eri pituisia markkinoilla joilla tippuisi perä tuumasta puoleentoista tuumaan.
- Peacemaker76
- Viesti:
Mitä vähemmän madallat sen parempi ajon kannalta. Ei muutu pyörän asento, se kun vaikuttaa mm. keulan rakeen, ajo-ominaisuuksiin ja tottakai kun lyhennät iskarin toimintamatkaa on sun ruuvattava jouset tosi jäykäksi ettei koko ajan pohjaile, ja mukava se ei ole ajaa.
Joihinkin asiallisiin iskareihin saa jouset tilauksen yhteydestä oman painon ja matkustajan mukaan. Mulla on Hagonin Nitrot joissa tilatessa voi antaa ko. tiedot. Nää on muuten hyvät iskarit joita uskaltaa suositella.
Joihinkin asiallisiin iskareihin saa jouset tilauksen yhteydestä oman painon ja matkustajan mukaan. Mulla on Hagonin Nitrot joissa tilatessa voi antaa ko. tiedot. Nää on muuten hyvät iskarit joita uskaltaa suositella.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
Mulla on iskarin pituus muttereiden keskiöstä n. 31cm. Progressiven malli. On siistin matal, muttei pohjaa. Rengas 140-90. Laita yv email osoitteesi niin voin lähettää kuvan.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13