Onko kokemuksia ajosta ilman kilpivaloa,..
Olen laittamassa lokasuojan levitystä peräosaan ja silmälle olis niin mukavan näköinen jos ei laittaisikaan tuota kilpivaloa takaisin vaan asettaisi tuon kilven ainoastaan suht lähelle takalamppua ja tässä tapauksessa kilpi tulee takavalon alapuolelle.
Tuleeko sanomista ???
-TT-
Viimeksi muokannut tulokti, 09:37 06.04.2016.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiköhän se sanominen riipu aika paljon siitä pysäyttävästä konstaapelista ja onko pyörässä muutakin sanomista.
Oikein hyvällä tuurilla käskevät vaan sen asentamaan, mutta huonolla tuurilla siitä tulee tiketti kouraan.
Mieluummin tekisin juuri kuten Pertti tuossa jo sanoikin, niin tuskin silloin enään alkavat nipottaan niin paljoa kun edes jokin valo löytyy....
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Grasschopper1 kirjoitti:Tai hommaa sellaisen takavalon, missä on kirkas pleksi alapuolella joka loistaa kilpeen.
Onkos noita? olen nähnyt vain niitä missä tuo kirkas osa on yläpuolella...
Onhan niitä vaikka e-hyväksytyissä Electroissa ja varmaan kaikissa muissakin, joissa kilpi on valon alapuolella. Ei tehdas ole niihin erillistä kilpivaloa laitellut. Mutta jos alkuperäisen näköinen takavalo ei käy, silloin joutuu soveltamaan muuta.
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
Grasschopper1 kirjoitti:Tai hommaa sellaisen takavalon, missä on kirkas pleksi alapuolella joka loistaa kilpeen.
Onkos noita? olen nähnyt vain niitä missä tuo kirkas osa on yläpuolella...
tuolla ratkaisulla tulisi "siistein"...
Valopultti?... hmm.. tuokin hyvä idea... ei tullut edes mieleen... Kiitokset!
-TT-
Löytyy vaikka minkälaista mallia, kun pistät Googleen hakusanaksi esim. mp-takavalo. On ledeillä ja hehkulanka polttimolla, punaisella tai kirkkaalla lasilla. Täällä on melko hyvä valikoima http://www.motoplaza.org/mp-tuotteet/ta ... takavalot/" onclick="window.open(this.href);return false;
Valopultti vaatii taas parin lisäjohdon vedon ja kilpitelineessä pitää olla tilaa sille, vaikka pieni onkin.
Piti ihan katsoa omaa Electraa ja siinä tosiaan onkin erillinen kilpivalo alaspäin. En ollut kiinnittänyt siihen mitään huomiota, joten ei ollut sitten näköjään minua häirinnyt
Joe Cool Has Left The Building - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus
No jopas... tuohan olis löytö,.. näyttäisi jopa alkuperäisen muodolta?,.. oliskos HD:hen?... koetin myös haeskella mut en löytänyt tuollaista.. onkohan tuo kuva väärinpäin???
Tuli muuten mieleen että meillä on yks väritön takavalo, sen ku värjäis kuultomaalilla punaseks kaikkialta muualta kun alareunasta nii eiköhän se ois siinä. Tai sit jos haluaa testata nii liottaa jollain myrkyillä orkkiksesta (kannattaa olla ainaki yks varalla) värit pois ja uusiks. Ton menetelmän toimivuutta en takaa.