Kakkonen menee nihkeesti päälle ( 4 - speed boxi )
- Choppers_forever
Kakkonen menee nihkeesti päälle ( 4 - speed boxi )
Moro,
Shovelissa kakkosvaihde tuppaa menemään nihkeesti päälle. Välillä joutuu käyttämään voimaa.. Kun on saatu päälle, niin ei kuitenkaan tipu pois. Ei edes rivakammalla kiihdytyksellä. Kytkin uusittu ja on ihan tiptop.
Mitäs osaa kannattas alkaa kurkkimaan? Vai oisko jokin löysällä? Mitkä mömmöt kannattaa laatikkoon laittaa?
Laatikoiden kanssa en ole paljoa puljannut, niin pikku neuvoa anelisin ennen boxin avaamista.
Kiitos
CF
Shovelissa kakkosvaihde tuppaa menemään nihkeesti päälle. Välillä joutuu käyttämään voimaa.. Kun on saatu päälle, niin ei kuitenkaan tipu pois. Ei edes rivakammalla kiihdytyksellä. Kytkin uusittu ja on ihan tiptop.
Mitäs osaa kannattas alkaa kurkkimaan? Vai oisko jokin löysällä? Mitkä mömmöt kannattaa laatikkoon laittaa?
Laatikoiden kanssa en ole paljoa puljannut, niin pikku neuvoa anelisin ennen boxin avaamista.
Kiitos
CF
Shovel Kopteri ja Buell S1
Re: Kakkonen menee nihkeesti päälle ( 4 - speed boxi )
Vissiin rikrak-laatikko?
Tarvitsee riuskoja laajakaarisia liikkeitä, ei mitään varvasnostoja tai kahden sormen kahvikuppiotteita...
Onko vika ollut, vai tullut remontin jälkeen?
Tarvitsee riuskoja laajakaarisia liikkeitä, ei mitään varvasnostoja tai kahden sormen kahvikuppiotteita...
Onko vika ollut, vai tullut remontin jälkeen?
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- Choppers_forever
Ajossa tullut,
Mutta joo. Tarttee riuskoja liikkeitä
Mitäs litkua suositellaan, jos alottais mömmöjen vaihdolla...?
Mutta joo. Tarttee riuskoja liikkeitä
Öljykeskusteluja ollut jo montaa erilaista, ihan perus big twin laatikkoöljyllä pitäs pelata.
Mitäs öljyä sulla siellä tällähetkellä on?
Mitäs öljyä sulla siellä tällähetkellä on?
-
Kapteeni sika
Liian tiukka enskaketju teki joskus mun sovelis kaikenlaista kiusaa.
Enskaöljyksi ATF F-Type. Ja sen verran vaan että pinta osuu kytkinkorin alareunaan, eli noin 2-3dl.
Monenlaista oon kokeillut ja aateeähvään palannut, muita oon koittanut siksi koska kyseinen liemi on niin liukasta että löytää tiensä maahan pienestäkin raosta.
Enskaöljyksi ATF F-Type. Ja sen verran vaan että pinta osuu kytkinkorin alareunaan, eli noin 2-3dl.
Monenlaista oon kokeillut ja aateeähvään palannut, muita oon koittanut siksi koska kyseinen liemi on niin liukasta että löytää tiensä maahan pienestäkin raosta.
- Choppers_forever
Joo, ATF-F on enskaöljynä. Laatikossa muistaakseni tiukkaa 80w kamaa. Vaihdettu joku 3000 kilsaa sitten.
Minulla '75 shovelissa 2. pyrkii rusahtamaan päälle alas vaihdettaessa, elleivät kierrokset ehdi hyvin alas. Toinen vaihtoehto on vaihtaa kevyt veto 3. päällä, ja sitten alas, jolloin menee ongelmitta ja siististi.
Monen mielestä redlinen marjapuuro on parasta laatikkoon.
Monen mielestä redlinen marjapuuro on parasta laatikkoon.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Tai sit sitä laittii, mut senhän saa päättää iteJoe Cool kirjoitti: Monen mielestä redlinen marjapuuro on parasta laatikkoon.
Nimenomaan, itse panin sen öljykeskustelun jälkeen sitä lightia 2013 Ultran laatikkoon. Vastaava shockproof, mutta vähän juoksevampaa tavaraa. Evolaisissa ja shovelissa on marjapuuroa.Kiwi kirjoitti:Tai sit sitä laittii, mut senhän saa päättää iteJoe Cool kirjoitti: Monen mielestä Red linen marjapuuro on parasta laatikkoon.
Seuraaavassa vaihdossa menee 2003 Sportsterin laatikkoon/enskaan Red linen tuohon tarkoitukseen sopivaa öljyä, joka on tarkoitettu Sportsterin kytkimelle. Tästä sain eräältä minua paljon paljon kokeneemmalta hemmolta niin vakuuttavan kokemusperäisen lausunnon, että nyt menee sinnekin Red line.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
Kapteeni sika
Lootiin jossa on keltasta metallia ei suositella GL-5:a, niissä on paineenkestolisäaineita jotka saattaa rouskuttaa sitä.
Mä oon siirtynyt nestemäiseen voiteluun sovelin lootas, ei puuroja sinne, ehjä loota ei sitä kaipaa.
Mä oon siirtynyt nestemäiseen voiteluun sovelin lootas, ei puuroja sinne, ehjä loota ei sitä kaipaa.