Valmet Vinkaa suositellaan käytettäväksi hiontaöljyillä mikäli vaihdetaan kaksi tai useampi sylinteriä.
Mut ehkä harrikka pelaa ihan normi öljyillä, ite varmaan ajelisin puijonmäkee ylösalas kakkosella ja vaihtasin öljyt jossain ~100/200 km kohalla, huomais onko jotai menny vikaan. Eiköhän se ois siinä, kyseessä ei kuitenkaa taida olla laite jolla kierrokset on kokoajan punarajalla joten mitään ihmeellisiä sisäänajometodeja ei loppujenlopuks tarvita.
aja 500-1000km ja vaihda kurat,ei tuliterään pyöräänkään kanssa juosta 200km välein öljynvaihtoon..tästä sisäänajosta on muodostunu jostain syystä mitä oudoin hifistelyn muoto.
Vaihda pienemmälle ajoissa. Älä väännätä konetta. Mieluummin kierroksia kuin vääntöä. Eka satsi öljyjä vaihto tonnissa suodattimen kera. Mineraaleilla ainakin seuraavat 4000km sitten voit omiettiä synteettiset tai mineraalit. Käynnistä kone, anna pyöriä hetki paikallaan että lämpenee. Kun lähdet liikkeelle niin aja "pikku"vaihteilla. Älä väännätä. Tasainen kierros ei ole hyväksi vaan vaihtelevat kiekat. Kun pysähdyt anna pyöriä hetki paikallaan ennen sammutusta. Käytä hyviä öljyjä 20/50 HD, Bell Ray jne.
Röpöttäjä kirjoitti:Vaihda pienemmälle ajoissa. Älä väännätä konetta. Mieluummin kierroksia kuin vääntöä. Eka satsi öljyjä vaihto tonnissa suodattimen kera. Mineraaleilla ainakin seuraavat 4000km sitten voit omiettiä synteettiset tai mineraalit. Käynnistä kone, anna pyöriä hetki paikallaan että lämpenee. Kun lähdet liikkeelle niin aja "pikku"vaihteilla. Älä väännätä. Tasainen kierros ei ole hyväksi vaan vaihtelevat kiekat. Kun pysähdyt anna pyöriä hetki paikallaan ennen sammutusta. Käytä hyviä öljyjä 20/50 HD, Bell Ray jne.