Joo..Taidan olla piiloblondi.. Vähän hävettää tämä homma.. Paljonkohan moottorilla pääsee ilman öljyjä?
Harmittavan hämäävä oli tuo painemittari ja valo.. Paluulinja feed linjassa.. Sillä se oli pulputellut vaahtoa öljytankkiin. Öljynpainetta mittari näytti 30 psi ja valo sammui.. Tyhjäkäynnillä valoa vilkutti.
Huonoja piirroksia ja epäselviä ohjeita.. Kuvissa letkut päällekkäin ja melkein mahdotonta nähdä miten letkut menee pumpulle.?
Moottorin öljyissä tai sihdissä ei yhtään metallia. Moottori ei pidä mitään ylimääräistä ääntä. Hyvä puristus. Yritän tällä alkaa ajamaan ja jos kilahtaa niin ajetaan sitten muilla mopoilla?
Harmittaa monesti kun pikku kylässä asun niin ei ole oikein apuja.. Monesti ollut propleemia joista olis valmis ollut maksaankin ammattimiehelle palkkaa että ois mulle korjannut. Ei oo niin itte pitää alkaa väkästää.
Mulle tulee mieleen että männänrenkaat vois olla eka jotka ois kyrvähtäneet? Tosin puristus on hyvä.
Tuossa tuo murheen kryyni.. Pesin sen ulkona tänään kun oli aivan öljyssä koko romu
Jos laukeaa niin pukkaan latoon pois silmistä.. Peitto päälle.. Ei jaksa enää tätä..
Hyviäkin juttuja on se että en ole edes tämän pahuksen romun aiheuttamaan masennukseen kaljaa hakenut vaan viimeksi juonut 06.02.2016.. Juon enää Mehukattia..
Senhän tietää että ei se auta kuin hetkeksi.. Tästä pitää oppia ja hyvä kanava muillekkin oppia minun virheistä niin ei itte tarvi töpätä..