PS. javieläkerranpitääpäästäainakin
Jenkkireissu. Vuokrapyörä vai oma mukaan?
Re: Jenkkireissu. Vuokrapyörä vai oma mukaan?
Peterillä on myös monia muita (minun mielestä mielekkäämpiä) reissuja, esim lähtö Miamista ja loppu Friscoon, niin että vain alku ja loppumajoitukset on varattu muuten mennään fiilispohjalla. Itse olen kerran vienyt kontissa parinkymmenen muun kanssa oman pyörän ja ajeltiin Miamista New Orleansiin ja lopetus Daytona Bike Veekille. Se on sen verran aikaisin keväällä että ihan pelkkää hellettä ei silloinkaan ollut mutta makoisa reissu. Toinen oli vuokrapyörillä Denveristä ja Kalliovuoria kierrellen Friscoon jonne pyörät jäi. Se oli kesällä mutta Kalliovuoret taas on sen verran korkeat että ikilumessa sai kaydä pyörähtämässä. USA:ssa on monenlaista keliä ihan riippuen ajankohdasta, oletko etelässä vai pohjoisessa vai korlealla tai matalalla. Eagle Riders tais olla vuokraamo, ei pahaa sanottavaa. Majoitukset ja lennot varas meidän suunnitelman mukaan Suomi-seuran Matkatoimisto, ei pahaa sanottavaa siitäkään. Kumpikin matka oli porukkamatka jonka edellytys on että kavereiden kanssa tulee sen 3-4 viikkoa toimeen eli on ennestään tuttuja, Peterin matkoilla tutustutaan vasta matkan aikana.
HD Ultra Limited -21
Ilmeisesti vuokrasitte oman kontin kokonaan teille? Lienee halvin tapa laivaukseen?Lassi kirjoitti: Itse olen kerran vienyt kontissa parinkymmenen muun kanssa oman pyörän ja ajeltiin Miamista New Orleansiin... matka oli porukkamatka...eli on ennestään tuttuja
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Chicago-Milwaukee tienoo pitäis vielä nähdä. Aattelin että jos kävis Briggs & Strattonilla tehtaanmuseossa.javieläkerranpitääpäästäainakin
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Jore lennätti Pannunsa jenkkeihin 2003. Siitä löytynee juttu Harrika lehdestä? Toki käytännöt on voineet siitä muuttua. Bensat pois, öljyt pois, jopa ilmat renkaista pois jne. lennon ajaksi.
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Bronson Eye
- Viesti:
Bike-lehdessä (löytyy myös netistä.?.), ollut h. vetin hieno 3-osainen, matkakertomus, "matkalla maailmanympäri moottoripyörällä" Minna Jokinen, omalla pyörällään, löytyy varmaan vastaukset "Rahdeista" ym. kustannuksista kaikilta mantereilta.
Mikan blogi maailmanympärireissusta, hän rahtasi pariisista Kanadan puolelle lentokoneella.
HD Ultra Limited -21