Ounastelinkin ettei toi mun tuikkuni tossa nokalla varmastikaan ole alan teknisen kehityksen kärkeä...
Siinä ei lasissa taida olla juuri minkäänlaisia kuvioita, mikä viitannee siihen että valon suuntaus/hajonta tulee suoraan takapuolen heijastimesta.
Mikä selittäneekin juuri tuon jokasuuntaan tasaisesti leviävän hajavalon.
Kai silläkin jotain näkee, eipä siinä mitään, mutta todentotta, ei siinä valokeilassa ole juurikaan mitään Suomilyhdyille tyypillistä ( ainakin autojen H4:ssa) ojanpuolelle pidempää valokeilaa jne.
Tässäkin stock lampussa on yksi eniten mua ärsyttävä piirre, tai oikeastaan kaksikin :
- polttimon suojana on eteenpäin sojottava metallinen/peltinen kikkare, olisko joku häikäisysuoja/kuuppa viritys umpion sisällä, moni pyörääni katsellut on päivitellyt sen ruostumista....

jotenkin uskomatonta miten huono materiaalivalinta, ja pistää silmään. ei mua enää, mutta muut sen bongaa.
- toinen ärsyttävä piirre on, etten saa valoa pois päältä. virta päällä= valo päällä, aina. Tämä tietysti on hyvä turvallisuus seikka, ei jää koskaan ajaessa ajovalo edes vahingossa pois päältä.
Se relesetti oli oheinen tai vastaava, mahtuu molemmat minireleet kuulemma suoraan valaisimen sisään :
http://easternbeaver.com/Main/Wiring_Ki ... _kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Asennuksen helppous houkutteli hankkimaan moisen kapistuksen.Tällähän tietystikin nyt saisin helposti sen ajovalon halutessani katkaisijan taakse...
Ok, kiitos vinkeistä sun muista. Ruvennen kikkailemaan ja etsimään parempaa.