Jospa tuo Joulupukki osaisi mulle tuoda Rautapäähän uuven yläkerran olisi aika kova juttu jos se vielä yön aikana asentaisikin sen paikalleen ja taalse tarttis vauhdin surmakengätkin kanssa, tulevalle pienelle mopoilijalle jos toisi alan kuteita kanssa niin ei toi sängyn pohjalevy tuntuisi yksinäiseltä kun siinä viettää talvella uniaan ajatellessaan tulevia ajokausia isukin kanssa Mutta tärkein mitä hän saisi tuoda olisi terveyttä ja hyvää joulumieltä teille kaikille veljille ja siskoille
wellu
Umpikiero Savolaes immeine!
Joka nykyvää vaekuttaapi Piäkaapunti seuvulla!!
it's hard to be a Rocker and Biker and Father
Suattaaha se olla tahi olla olematikin, otappa siitä sitt selekoo ;=)
Kylla taalla Italiassa jotain joulupukkia tai saatanaa kohta tarvitaan etta saa pyoran perkule alle, sais edes jouluksi. Autokauppiaaseen sentaan sai vauhtia kun kaytti tarpeeksi lontoon kielista F alkuista sanaa joka ei ollut Finland. Taas samat tarinat pyora on liikkeessa ja varusteet, mutta paperit puuttuu.
Jos vaikka pukki tois mulle uudet hermot tai vaikka masennus laakkeita etta olis edes hauskaa.
Tontut muistivat meitä jo muutamia viikkoja sitten kun Bike -lehden ensivuoden kuvasto ilmestyi. Niitä kahta aukeamaa selaillessa on mukava haaveilla siitä Lottovoitosta jolla saataisiin velipoika tallissa talviunta uinuvalle Sportylle. Ja tunnelman kohotusta lisäsi maahantuojan HD -mainoslehtinen, jossa mainosmielessä laaditut koeajokuvaukset päästivät ajatukset laukkaamaan kesälaitumille.
Joulutunnelmaa loi Hot Biken lähettämä Joulukortti ja pukinkonttiin voisi sopia Alfamerin julkaisema Riskienhallinta -kirja, koska Joulupukki on kuulemma huonossa kunnossa eikä jaksa tänäkään vuonna kantaa minulle toista pyörää.
Aake XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90