Shovelin öljypumppu Pannuun?

Kaikki ne tekniikka-aiheet jotka eivät sovi suoraan johonkin muuhun aihealueeseen.

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Shovelin öljypumppu Pannuun?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Eli sopiiko tötterö-Shovelin (1200/1340) Pannuun?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Sopii mutta pitää porata pannarin lohkoon lisää reikiä. S&S:n sivulta voisi löytyä ohjeet moiseen operaatioon. Suurimmassa osassa pannuja tuo öljypumpun modernisointi lienee jo tehty.

Sinänsä turha operaatio mikäli pannun oma pumppu on kunnossa - se tuottaa aivan tarpeeksi öljyä, varsinkin yläkertaan menevän öljyn määrää kannattaa rajoittaa jos uudemman pumpun laittaa.

EDIT: Sieltähän se ohje löytyi... :D

http://www.sscycle.com/temp/instruction/sheet/6250.pdf
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kiitoksia!
Onko omassa Pannussasi orgis-pumppu vai jokin muu, mikä?
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Chop 'n' Rollissa on shovelin pumppu, se oli siinä jo valmiiksi niin kuin monessa muussakin pannussa tänä päivänä.

Suunnitelmissa on muuttaa kansien öljynkierto sylintereiden ulkopuoliseksi talven aikana jolloin voi vähän petrata paluupuolta ettei työnnä venakoppia liian täyteen. Ei niin että mitään ongelmia olisi nytkään ollut vuotamisen muodossa.
jamba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamba »

Minun mielestä kannattaa (oon siis jopa kokeillut, röyhistys). Varsinkin, jos käytät hydraulinostajia. Mulle tuli pumpun mukana VTwin Citystä adapteri ja poranteräkin ohjeiden kera. En edes :lol: minä :lol: voinut tumpuloida hommaa. Adaptereitä on myös saatavana erikseen
Vastaa Viestiin