En voinut enkä viitsinyt loukata alkuperäistä kyselijää kokemuksillani, kun hänen asenteensa kävi mukavasti ilmi vastauksesta :Harikka kirjoitti:Et sitte voinu siihe sammaa kyselyy kirjottaa nuita omia käyttökokemuksiaJoe Cool kirjoitti:Kyselin kun sattuu olemaan käyttökokemusta kahdestakin täällä esitellystä mallista...Näi olis ollu sitä kuulusaa, täälläki toisinaa esiintyvää "Paikkeri-rotherhuutia"
![]()
![]()
En uteliaisuuttani kysellyt, vaan kokemuksiani olisin auliisti jakanut, mutta halusin vain kuulla tarkemman ajatuksen ja kohteen, etten suotta vastaa asian vierestä, vaan asiasta. Ja kuten Rautahauli totesi, kierrekin on ilmeisesti vuosien myötä muuttunut, siksi pyörän ikäkään ei olisi ollut huono asia kertoa.En tosiaan ehkä mielipiteitä kysellyt vaan toimittajaa ... Liekkös tuo kelleen kuulu minkälaisia kiinnityksiä kukanenkin pyöräänsä laittaa mutta kerrommapa nyt kuitenkin uteliaille
Minulle on aivan sama, vaikka joku haluaisi saada satulan nopeasti irti halutessaan itse istua pikakiinnikkeen päällä, mutta siihen minulla ei olisi valitettavasti ollut kokemusta jaettavaksi
Tilasin toissa talvena muun tavaran yhteydessä Debrixiltä pari pikakiinnitystä ja olen niitä käyttänyt monissakin satuloissa ja tavaratelineissä - erittäin vaihtelevalla menestyksellä. Toinen on oikein hyvä siinä mihin se käy (ei käy joka paikkaan) ja toinen on aiheuttanut jo monin verroin hintaansa suuremmat vahingot. Mutta kokeilkoot lisäkysymysten arvostelijat ihan itse, kyllä se siitä selviää, kun nyt on tiedossa, mistä noita saa
Jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kokemus aiheesta, niin YV:nä saa kysyä.
Minusta tämän palstan suurin hyöty on nimenomaan kokemusten vaihto, hyvien ja huonojen - kaverinkin kokemuksista kun voi ottaa opiksi, kaikkia mokia ei tarvitse aina tehdä ensin itse