(Huoh) Jaksan ainakin vielä uskoa että aika parantaa. Kun itse käy ralleissa "haukkaamassa raitista ilmaa" niin olishan se mukavampi tulla kotiinkin kun tietäisi että vastassa ei olis kiukkuinen äijä jolla on naama kurtussa seuraavat kaks viikkoa... Se kestää kyllä ton pyörän, mutta ei niitä ihmisiä joita se on tuonut tullessaan, jotka taas mun mielestä on loistavia tyyppejä.
Höh... oon aina pyrkiny tutustuun hänen (ärsyttävimpiinkin) kavereihinsa, hänen itsensä takia. Niin joo... mutta nepä ei harrastakaan sinkoleikkejä...
Onkohan asennevammat tarttuvaa laatua kun tuntuu ainakin tässä aidan yli leviävän

prkl...
Onneksi olkoon CF hyvästä valinnasta

ja muille yhtä onnekkaille myös. Mulle kävi päinvastoin. Ex oli aivan hulluna pyöriin ja eron jälkeen hommas sellaisen välittömästi. Tosin kiinamopon.
Kai ne bomberitkin saa vielä joskus leiman otsaansa kun tajuavat koheltaa saman merkkisillä pyörillä kaikkien naapurien tietoisuuteen ja mustaavat samalla merkin maineen. Harrikalla ne sitä tuskin tekee
Mutta joku päivä mä vielä ton ukkelin johonkin tapahtumaan raahaan. Ehkä tää talvi tuli sopivaan saumaan niin saa vähän pöly laskeutua. Paitsi että nyt sillä on paljon hyvää aikaa murehtia kun lupauduin järjestään sitä Goodwill Partya ja se on vasta helmikuussa