Sytkän vaihto vaiko mitä?

Sähköt, elektroniikka, valot, vilkut, hälytin, mittarit (myös mekaaniset)

Valvojat: Pertti, pressa

JukkaP
Viestit: 156
Liittynyt: 09:25 14.10.2005.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

-65 Pannu ja ongelmia ollut käynnin kanssa varsinkin kun ajaa lujempaa (mitä nyt Pannulla voi ajaa). Jossakin 90 kmt se kulkee ihan hyvin mutta kun vauhtia lisää niin alkaa kone hyytymään ja iskee tulta pakarista. Hetken kun antaa olla niin kone "potpottaa" kaasariin ja ties minne ja sitten taas mennään, kone ei siis koskaan hyydy täysin mutta pitää sellaisia 10-20 sek "taukoja". Paikalla on ollut Malloryn elektroninen sytkä ja kaverit suositelleet vaihtoa kärjelliseen sytkään. Avasin Malloryn sytkän kannen ja siellä on selviä kulumisen tai hinkauksen jälkiä kannessa olevassa modulissa (jonka vois siis vaihtaa) ja myös siinä "rattaassa" joka katkoo virtaa. Onkos kellään ohjetta tällaiseen ongelmaan josta haluis eroon! En saanut liitettyä kuvia sytkän osista mutta voin lähettää jos joku haluu nähdä ne neuvoakseen!
JukkaP
Viestit: 156
Liittynyt: 09:25 14.10.2005.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

Kuvat voi nähdä Dropboxissa https://www.dropbox.com/home/Photos#" onclick="window.open(this.href);return false; jos osasin laittaa ne oikeen.
Avatar
ma^ko
Viestit: 1807
Liittynyt: 16:08 02.09.2010.
Paikkakunta: City of HellSing
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Vielä kun laitat linkin niihin dropboxis oleviin kuviin ni joku voi ne löytääkin, ehkä...
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Pertti
Viestit: 6063
Liittynyt: 21:11 28.09.2004.
Paikkakunta: Lapua
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Pensan vähyyttäkin se voi olla.
Kohokammio menee tyhjäksi kun tarvitaan kakkua enemmän.
Pieni hana
Tukkoinen hana
Tukkoinen sihti
Littana letku
Tukkoinen letkussa oleva suodatin
Huonosti läpäisevä letkussa oleva suodatin
Huonosti hengittävä tankinkorkki

Tuollaisia vikapaikkoja tuli pensapuolelta mieleen, lähes kaikissa oireet kuvatun laiset.
moderattori

Romu rauhoittaa!
Avatar
Kiwi
Viestit: 2200
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Koska viimeksi on kaasaria pesty oikeen kunnolla? Siinäkin on monta vikaa korjattu kun on putsattu huolella joka kolkasta.
JukkaP
Viestit: 156
Liittynyt: 09:25 14.10.2005.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Linkit, toivottavasti toimii nyt

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

https://www.dropbox.com/sc/medajrw66c90 ... wqWBMw8aGa" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.dropbox.com/sc/s6mnag9qlrfu ... r1y_uJGDca" onclick="window.open(this.href);return false;
JukkaP
Viestit: 156
Liittynyt: 09:25 14.10.2005.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

Mulla oli alussa B kaasari ja teki juuri sitä hyytymistä. Vaihdoin S&S E kaasarin ja ongelmat jatkui. Bensaa saa vaikka on sitä bensansyöttökin epäilty ja tutkittu. Ei vaan tunnu Pannu antavan periksi.
Avatar
Kiwi
Viestit: 2200
Liittynyt: 22:09 18.01.2010.
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja Kiwi »

Joku siinä kyllä on pahasti pielessä, aika syvältä se on rouhinu... Onko akseli suora?
JukkaP
Viestit: 156
Liittynyt: 09:25 14.10.2005.
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Sytkän vaihto vaiko mitä?

Viesti Kirjoittaja JukkaP »

Kyllä se suora on mutta liikkuu millin tai kaksi ylös alas. Yläpäässä on ruuvi jolla ehkä voi kiristää mutta en tiedä kannattaako mennä sorkkimaan.
Vastaa Viestiin