Moi,
Omistan 883R:n -09 ja haluaisin lisää ruutia koneeseen, olen jo päivittänyt putket ,putsarit ja ruiskuohjelman.
Onko järkeä lähteä vaihtamaan yläkertaa 1200 kuutioiseksi? Entä sopivatko aikaisemmat päivitykset 1200kuutioiseen suoraan vai joutuuko uudelleen päivittämään ruiskuohjelman .
T: Pasi.F
Moottorin piristäminen?
Re: Moottorin piristäminen?
Kyllä 883/1200 konversio on paras tapa saada tehoa nostettua. Ruiskun ohjelman päivitys tulee samalla.
Isompi kysymys mielestäni on kannattaako konversio tehdä?
- meinaatko pitää pyörää pitkään
- ja ehkä jopa konversio onnistuu pääosin itse... Niin miksi ei
Mutta toisaalta konversiopyörän myyntihinta ei ole sama kuin 1200. Rahallisesti voisi olla järkevämpi myydä hyvä 883 ja ostaa hyvä 1200. Tämä touhu ei kuitenkaan ole mitattavissa järjellä, niin ei muuta kuin konversiota peliin. Suuntaa kuitenkin katse suoraan vaikka +1400cm3 Kitteihin
Ai niin, tai sitten upgraden hinnalla ostat talliin vielä jaappanin kumiluodin jossa tehdasvalmiina +100hp.
Isompi kysymys mielestäni on kannattaako konversio tehdä?
- meinaatko pitää pyörää pitkään
- ja ehkä jopa konversio onnistuu pääosin itse... Niin miksi ei
Mutta toisaalta konversiopyörän myyntihinta ei ole sama kuin 1200. Rahallisesti voisi olla järkevämpi myydä hyvä 883 ja ostaa hyvä 1200. Tämä touhu ei kuitenkaan ole mitattavissa järjellä, niin ei muuta kuin konversiota peliin. Suuntaa kuitenkin katse suoraan vaikka +1400cm3 Kitteihin
Ai niin, tai sitten upgraden hinnalla ostat talliin vielä jaappanin kumiluodin jossa tehdasvalmiina +100hp.
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 21:10 04.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Re: Moottorin piristäminen?
Moi,
Kiitos vastauksesta, tämä laittaa kyllä miettimään mikä olisi järkevin vaihtoehto.
Toisaalta pidän tämän pyörän ajoasennosta ja tyylistä, katsotaan mitä muutos maksaisi.
Kiitos vastauksesta, tämä laittaa kyllä miettimään mikä olisi järkevin vaihtoehto.
Toisaalta pidän tämän pyörän ajoasennosta ja tyylistä, katsotaan mitä muutos maksaisi.