Anna niiden kieriskellä omissa tuskissaan ja nauti sinä vaan elämästä Fättärisi kera
Sun naapurit on sitä "sit ku"-porukkaa
Juu, meinasinkin juuri tuota omaa mopoani...Minna&FatBoy kirjoitti:vois kai ne huilut pois ottaakkin jos toi ei ois ruisku
Viime perjantaina kuuntelin kun terassilla toisessa pöydässä äijät julistivat kuinka torilta lähteneen japsikustomin ääni oli niin hyvä, harrikoissa kun se on kaikissa niin "häiritsevä". Eli ei se toimiMinna&FatBoy kirjoitti:Tarkoitin sillä äänekkyydellä lähinnä sitä, että jos ne sais kuunnella välillä "oikeita" Harrikan ääniä niin ehkä mun mopon tuhinat jäis vertailussa siedettävämmälle tasolle...
On käyny mielessä. Täällä vaan kumpikin mahdollinen reitti kulkee parin pikku ylämäen kautta ja toi mopo ei mun voimillaEsfa kirjoitti: Täällä meillä päin eräs Harrikka-kuski työntää aamuisin töihin lähtiessään moponsa noin satametriä ennen starttaamista, etteivät samassa talossa asuvat ei työssä käyvät heräisi.
Se on todellista huomaavaisuutta, josta meidänkin pitäisi ottaa oppia.
Osta Supertrapit, sitten aina jos naapuri aukoo päätään niin nyppäät koko levypakan päätyineen pois. Parin päivän päästä vaimennukset takasin.Minna&FatBoy kirjoitti:Esfa kirjoitti: Tuhinan parannukseen oon kyselly tarjouksia suorista putkista, mutta ehkäpä odottelen niitten kanssa ainakin ens kesään, jos vaikka hiukan pöly laskeutuis tän asian tiimoilta.