Asun tällä hetkellä ulkomailla mutta tulossa takaisin suomeen ja ajatuksena saada projekti mahdollisesti liikkelle tämään vuoden puolella ja kesällä pyörä liikenteeseen.
Jos tiedät hyvän custom pajan niin laita replynä tulemaan.
Kiitos
Petri

Juuri näin!Pertti kirjoitti:On siinä sellainenkin jutu, että valmiina ostettu teelmä on aina sen jonkun muun pyörä.
Tarkoitan siis, että meidän rouvakin ajaa Minnan pyörällä.
Sama, jos meiltä myytäisiin (EI MYYDÄ) yksi tietty rautapää, se olisi Riitan rottis aina.
Tuo on hyvä vaihtoehto jos asuu ulkomailla. Tuttava teetti Dallasissa asuessaan itselleen chopperin mittojensa mukaan ja toi sen muuttopyöränä sitten Suomeen. Ainoastaan vilkut ja ohjauslukko piti lisätä.-Harikka- kirjoitti: Mie en aikanaa Kalivorniassa ulkomaan kommenuksella asuessa tajunnu seuraavaa. Olis pitäny osista rakentaa just oman maun mukane rätkä![]()
Esim. Kalivorviassa tai jossain muualla rekisteröidyn omavalmisteen olis muuttoajoneuvona -02 saanu (KekkoSlovakian) = Suåmen rekisterii/kilpii suht helpolla.
Ku en tiiä missä missä asut, kannattaisko ottaa selvää nykytilanteesta omavalmiste muuttoajoneuvon Suåmen kilpii saamiseks. Tää tiätenki, jos oma tieto-taito ja aika riittää rätkän kanssa puljaamisee ja sen saapi asuinmaassa rekisteröityy tieliikennekäyttöön. Saisit uniikin rätkän ilman suunnattoman €uromäärän käyttöä![]()
Tirsk! - Kimmo ajaa tyttöjen pyörällä...KimmoV. kirjoitti:Kyllä, asia on juurikin näin kuten Pertti asian ilmaisi. Mulla on vieläkin Tiinan Heritage . Shovelinkin jotkut ovat vielä tunnistaneet Petterin vanhaksi joten täytyy tehdä radikaalimpia muutoksia että siitä tulee oma
No elämässä tahtoo yleensäkin mennä monissa asioissa niin, että joutuu käyttämään muiden entisiäJiiVee kirjoitti:Juuri näin!Pertti kirjoitti:On siinä sellainenkin juttu, että valmiina ostettu teelmä on aina sen jonkun muun pyörä.
Jos meinaa rakentaa custom pyörän niin itse ainakin tekisin pyörän yksi ilman yrityksiä. Tietenkin ymmärrän toki niitä jotka teettävät työt yrityksillä mutta itse ainakin arvostan senverran omatehtyä että teen itse kaiken mitä osaan ja pystyn. Tämä harraste kyllä opettaa paljon.petri.aalto kirjoitti:Ajatuksena hankkia mieto custom HD usean vuoden suunnittelun (perhe, ulkomaan kommenus) jälkeen ja kiinnostaisi tietää suomalaisia yrityksiä joiden kanssa asiaa voisi lähteä suunnittelemaann.