Tollen katkaisijat?!?!?!

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Welder

Tollen katkaisijat?!?!?!

Viesti Kirjoittaja Welder »

Mistä tai mitä kautta kannattais hankkia niitä TOLLEN katkaisijoita? Kannattaako vaan tilata suoraan Ruåtsista vai kunka?
Onko jollain sellaisia hankittuna ja jos on niin mitähän on mahtaneet maksaa?
Se on siinä!
santtu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja santtu »

Mä ostin V-Twin Citystä Loimaalta http://www.vtwincity.fi/ ... Tollella saattaa olla toimitusaikaa ostit mitä kautta hyvänsä.
The story tells that 95% of all Harleys ever made are still on the road. The remaining 5% made it home.
Welder

Täytyy kysellä Loimaalta hintoja ens viikolla. Kiitoksia infosta.
Se on siinä!
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Ja toinen Tollen "virallinen" jälleenmyyjä (ainakin Tollen sivujen mukaan) on:

Ara´s Bike & Parts
Raaseporintie 39
10640 Dragvik Tammisaari
Finland Tel: +358 192461586
Fax: +358 192461586

aras.bike@pp.inet.fi

edit:

ja taitaahan se Åland olla myös edelleen suomea.........., eli:

Ljungdahls Motorverkstad
Godbyvägen 4
AX-22100 Mariehamn
Åland, Finland Tel: +3581822591
Fax: +3581822597

motorverk@aland.net
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Swine

Viesti Kirjoittaja Swine »

Kannattaa melkein kysellä jostain muualta eka,kuin V-Twincityltä.Ainakin mä olen huomannut ettei ko.liike ole siitä halvemmasta päästä.Ei ainakaan nyt tule mieleen,että mikä palikka olisi siellä halvempi kuin muualla. :roll:
mr.pannu

tolle

Viesti Kirjoittaja mr.pannu »

BIKELINE myy ainakin noita katkaisijoita. www.bikeline.se tai tilaa luettelo kotiin.
Thomas

Re: Tollen katkaisijat?!?!?!

Viesti Kirjoittaja Thomas »

Jos tarkoitat niitä Tolle/ISR kytkin/jarrukahvan kiinnikkeeseen liitettäviä katkaisimia, niin tosiaankin Bikeline niitä myy - ja edustajahan Suomessa oli Rannikon Rengas. Itse hankin viime kesällä mutta silloin oli hankaluuksia saada kaikkia malleja - enkä ole ehtinyt niitä vielä asentamaan. Kiinnitys menee ihan normaalin ISR:n kahvan kiinnikkeen tilalle. Hintaa näyttää Bikelinellä olevan 500 kruunua, itse taisin maksaa 60e (http://www.bikeline.se/shop/show_one.asp?ID=122303)

Napit itsessään ovat vesitiiviitä - ja samaisia katkaisimia löytyy mm. Farnellin elektroniikkaluettelosta. Saat siis vaihdettua ne valkoiset napit vaikkapa harmaisiin, sinisiin tai mustiin;-)

Kovin isoja virran kestoja noille napeille ei luvata (kun ovat siis elektroniikka-alan tuotteita) - eli harkinnanvaraisesti releitä sopiviin paikkoihin. Muuten asennukseen tarvitset vain norm.kärkisen ja sopivan lämpöisen kolvin.

Itselläni on kaksi katkaisinta, jotka molemmat kahdella painonapilla. Mikäli olet tämmöistä mallia hankkimassa, niin voisin vaihtaa tuon toisen (tarvittaessa välirahalla puoleen tai toiseen) katkaisijan joko yksi painonappiseen malliin, tai siihen jossa on yksi paino ja yksi liukukytkin.
Laita yksityistä viestiä jos vaihto/kaupat kiinnostaa - tai jos kaipaat muuten lisä infoa - kuvia tms. kytkimistä.

-Thomas
Welder

Kävin kyselemässä paikallisessa elektroniikkaliikkeessä "vesitiiviitä" katkaisijoita luokitukseltaan IP 67, hintaa neljälle katkaisijalle tuli n. 30?, joten ajattelin koittaa valmistaa itse sellaiset rungot joihin sitten voin asentaa katkaisijat. Materiaalina ajattelin käyttää alumiinia ja toteuttaa ne Bridgeportin CNC-työstökeskuksella. Ideoita, kokemuksia?
Se on siinä!
Lawless

Viesti Kirjoittaja Lawless »

No jos sä oot cnc-koneistusmies niin ei kai tuohon enää mitään lisättävää ole :wink:
Ammattitaitoa varmaan löytyy vaikka muille jakaa.
Ei muuta ku isket Bridgen tulille ja lastu lentämään :wink:
Hessu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Ja jos kerran alat nc-koneella kikkailee, niin kandee varmaan tehdä useammat samalla vaivalla. Jos tulee hienot, luulis kelpaavan muillekin.
Vastaa Viestiin