Moi!
Tuolla aiemmin joku kyseli Ultran Cruisesta, niin muistui mieleen kysymys itsellenikin: Eli omassani Cruise toimii muuten mainiosti, mutta kun ylämäkeen Cruise lisää kaasua automaattisesti, niin mäen päällä lisätty kaasu jää päälle ja nopeus lisääntyy sitä myöten. Jos kaasua kääntää eteen päin stoppariin asti, niin silloin vauhti asettuu säädettyyn nopeuteen. Vika vai ominaisuus...? Asettamisen jälkeen nopeus siis pysyy tasaisella ja ylämäen huipulle asti haluttuna. Vasta huipulla ja varsinkin alamäessä huipun jälkeen alkaa nopeuden lisäys.
Ultran Cruise 2
Re: Ultran Cruise 2
Vika se on. Veikkaisin vaijerin kärsivän rasvan puutteesta. Minkäs vuotinen se Ultrasi on, ei kai siinä vielä ole sähkökaasua?
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
Ultra Classic Bra
2001 vuosimallia.
Juu, katsele vaijerit ja voitele, jos ajatellaan cruisen jaksavan kiskoa ylämäessä kaasua lisää, niin jäykkä/kuiva/ruosteinen vaijeri ei ehkä jaksa palautua enää tai ainakaan nopeasti mäen taituttua alamäeksi.
Minulla on hieman samaa oiretta tuossa '89 Ultran cruisessa, se toimi hienosti, mutta tuossa keski-Euroopan reissun päällä pyörä joutui 3 kertaa kovaan sateeseen (itse vain kerran) ja loppumatkasta huomasin hieman tuota samaa kuvailemaasi oiretta. Tarkoitus olisi itsekin käydä vaijerit läpi ja rasvailla kunnolla.
'94 paremmin sateelta välttynyt Ultra taas ei tuota tee.
Minulla on hieman samaa oiretta tuossa '89 Ultran cruisessa, se toimi hienosti, mutta tuossa keski-Euroopan reissun päällä pyörä joutui 3 kertaa kovaan sateeseen (itse vain kerran) ja loppumatkasta huomasin hieman tuota samaa kuvailemaasi oiretta. Tarkoitus olisi itsekin käydä vaijerit läpi ja rasvailla kunnolla.
'94 paremmin sateelta välttynyt Ultra taas ei tuota tee.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus