suljettu foorumi

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Olen Vallun kannalla. HD:lla on ajettu 10 v., mutten kuulu HDCF:ään.
Paras ratkaisu olisi tehdä jäsenille 'suljettu osasto', jonne pitää olla rekisteröityä.
Meille muille hörhöille jäisi tämä free zone, jonne voi kirjoitella.

- AKr

ps. Olen myös lätkäfani ja luen JA:ta (www.jatkoaika.com). Siellä on käytössä em. suljettu osasto, jonne modet antavat oikeudet, jos niin päättävät.
Mopopoika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mopopoika »

En kannata suljettua forumia. Itse en ole vielä jäsen koska nimissäni ei ole Suomen rekisterissä olevaa HD:tä. Pöyrän kyllä omistan ja parhaillaan rakennan (sakemanneilta ostettu). Olen täältä saanut monta hyvää neuvoa ja vinkkiä rakenteluun.

Asiattomat kommentit olisi kyllä kiva saada pois, koska joku varmasti lopettaa kyselyt kun eka vastauksessa haukutaan HD:n malli ja ikä. :cry:

Ja meinaatteko ettei HDCF:läisistä kukaan laita asiattomia kommentteja foorumiin.

Hyviä rakenteluhetkiä kaikille!
Mopopoika

Viesti Kirjoittaja Jugi »

Itsekkin olen sitä mieltä, ettei palstasta kannata tehdä suljettua. Ei täällä keskustelu muutenkaan niin älyttömän vilkasta ole, ja varsinkin tekniikkapuolella on kaikki kommentit tarpeen. Vaikka ne sitten tulisikin riisikuppimiehiltä tai muuten vaan kerhoon kuulumattomilta.

Parempi ratkaisu olisi antaa muutamalle palstan vakituiselle käyttäjälle moderaattorin oikeudet, ja näin saataisiin pidettyä palsta puhtaana asiattomuuksista. Ja jos asiatonta kommenttia tulee riittävästi, niin seuraavaksi olisi sitten IP-osoitteen bannaaminen.

Ensimmäinen toimenpide olisi tietysti antaa viestien kirjoitusoikeus vain rekisteröityneille ja lukuoikeus pysyisi edelleen kaikilla.
IJHa
Viesti:

Ride free

Viesti Kirjoittaja IJHa »

Ei nyt vi*tu ruveta rakentamaan uutta Neuvostoliittoa. Harrikalla ajamiseen kuuluu vapaus ainakin niin kauan kunnes Gyy vislaa pelin poikki. Samanlainen vapaus pitää olla tälläkin foorumilla. Ainahan moderaattori voi poistaa todelliset paskajutut. Kyllä täällä kiinanpyörän omistajaa kyykytetään siihen malliin, ettei se kauaa jaksa suutaan aukoa.

Henkilökohtaisesti olen vielä sitä mieltä, ettei ole niin väliä millä motskarilla ajaa, kunhan ajaa. Ja minä olen sentään ajanut moottoripyörillä jo siihen aikaan, kun useimmat tätä foorumia lukevat vielä liruttelivat sormella kusta lattianrakoon ;-).
(Sorry Vallu, ei koske sinua!)
Mr. Biker vm 2005
Mopopoika -65

Joskus kaikki alottelijoita

Viesti Kirjoittaja Mopopoika -65 »

Onko nämä sulkemisen kannalla olevat tyypit niitä samoja jotka hokee jotain vapaana ratsastamisesta? Eipä ole suomipoika kauas venäjältä pudonnut edes harrikan selässä :x

Kyllä ulkopuollisten pitää tietää mitä tämä harrastus. Joukosso lienee paljon ei kerholaisia harrikan omistajia ja niitä jotka mopon ostoa suunnitelevat.

terv. jäsen 992736
Pera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pera »

Joo, antaa olla nykyisellään vain. Kyllä nää jutut täällä on melkoisen asiallisina pysyneet. Jos menee ihan levottomaksi, niin sitten suljettu.
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Niin, jos multa kysytään, niin tämä foorumi toimii mainiosti. Kaikki saa kirjoittaa, kaikki saa lukea, ja kaikilla on vapaus valita. Sitten jos rupeaa viesteissä olemaan jotain todella asiatonta ja henkilökohtaista paskaa, niin kyllähän minä sen sieltä revin pois. Noita moderaattorin oikeuksia voisin jakaa, muttei siihen ole tarvetta ollut. Ne epäasialliset jutut, mitkä tähän mennessä on vastaan tullu, ovat painuneet uusien viestien tieltä alas ja unholaan.
Nämä foorumit ja uutisryhmät ja muut keskustelualueet on aina ongelmallisia asiattomien viestien vuoksi. Tuo pakollinen rekisteröityminen karsii viestejä, myös asiallisia. Ja se että pelkästään H-DCF:n jäsenet sais tänne kirjoitella, tekis tämän palstan aika autioksi ja köyhäksi.

Mun mielestä tämä Foorumi on H-DCF:n tarjoama yleishyödyllinen keskustelukanava kaikille Harley-Davidson moottoripyöristä kiinnostuneille. Ja mun mielestä tällä palstalla olleet epäasiallisuudet eivät vielä ylitä rajaa, joka aiheuttaisi toimenpiteitä rajoituksiin.

Ja jos on jotain niin luottamuksellista, mitä ei halua kertoa ku vain ja ainoastaan jäsenille, niin kyllähän sille periaatteessa vois oman keskustelualueen tehdä, mutta ei mulla ainakaan oo vielä mitään semmosta mieleen tullu.

Että silleen. Ens viikolla on jo joulujuhlat Jyväskylässä... eikun sinne sitte haukkumaan toisten rumia ja meluisia ja muutenkin epämiellyttäviä pyöriä :D Hah!

- Mara, Webmaster
Zacca

Viesti Kirjoittaja Zacca »

Syntyi ainakin keskustelua ja ehkä jotain opittiinkin - Hyvä!
Kannatan itsekin enempi avointa kommunikointia kuin mainittua Neukku-meininkiä. Toivotaan että epäasialliset kommentit pysyy jatkossa jollain muulla foorumilla - sama kuka kirjoittaa, kun vain on oikeasti asiasta jotain mieltä.
- Zacca -
Vallu
Viesti:

Demokratia pelaa

Viesti Kirjoittaja Vallu »

No eikös nyt selväksi, että jatketaan kuten ennenkin :D
Webbiseriffi napsii pahimmat törkeydet pois. Niinku sellaset jutut joissa haukutaan matkasohvia! :evil:
pressa

foorumi

Viesti Kirjoittaja pressa »

Hyvä että jengi näyttä pääsääntöisesti olevan avoimuuden kannalla, en itsekään ole ihan valmis rajoittamaan näinkin hyvää keskustelukanavaa. Joku tuossa mainitsi naapurimaan kerhon vastaavan foorumin, jonne on rekisteröintipakko. Lopputulos on se että keskustelu siellä on rajattua ja ne törkeydet löytyvät sitten vieraskirjasta.

Näille ulkopuolisten asiattomille kommenteille ei tälläisessä toiminnassa oikein mitään voi. Eikä niistä toisaalta kannata hirveästi välittääkkään.

En itse ole ollut niiden poistamisenkaan kannalla, avoimuuden nimissä. Mutta näyttää kuitenkin siltä että moni omasta porukasta hyväksyy ainakin pahimpien poistamisen. Tehdään sitten tarvittaessa niin ja jatketaan ainakin toistaiseksi muuten samaan malliin.

Hyviä lukuhetkiä ja kiitoksia useista tosi asiallisista/hauskoista kommenteista kautta linjan.

Jussi
Alien

Viesti Kirjoittaja Alien »

"tarjalla" ei selvästikkään ole bansahöyryt kilahtaneet.... Asiallista runolaulantaa.

Kunnioituksella

Kiitos ja kumarrus.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Sanan vapaus on oikein
foorumi pittää olla että ukot
saa sanottua mitä ne ei akoile uskala sanoa

karulan poika
Vastaa Viestiin