Kansalaiset valvovat ääniä....

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
mörkö2

Kansalaiset valvovat ääniä....

Viesti Kirjoittaja mörkö2 »

Sattui Vappuaattona porvoon keskustassa. 8)

Hurautin aamupäivällä parturiin ja laitoin ton meidän Lowraiderin parkkiin torille pyöräparkkiin, vieläpä toisen Hd.n viereen... :mrgreen:

Kun pää oli kynitty, palasin pyörän luo ja laitoin sen käyntiin vähän lämpeemään.
Siinä Vance&Hinesit röpsöttelivät samalla kun vetäsin ajokamoja niskaan.
Tähän tuli sitten vanha mummeli ja ryhtyi tenttaamaan, että miksi sen pitää käydä.
No, herrasmiehenä selitin rouvalle, että kone lämpenee ja toimii sitten paremmin... :wink:
Kuinka ollakkaan paikalle kiirehti myös ikäneidon mies ja ryhtyi huutamaan, että lopeta jo.
Totesin paapalle, että en voi lopettaa ja hyppäsin pyörän päälle, seniori kansalainen suuttui lopullisesti ja ryhtyi huutelemaan idioottia yms kaunista, heristelipä vaari vielä kävelykeppiäkin... 8O
Eihän moisien kanssa auta kiistellä, joten suuntasin äkkiä pois kepin ulottuvilta ja takas paanalle....
Oli varmaan vieressä seuraavista teineistä hauskaa, kun moista pöhinää kattelivatten. :lol:

Mukavaa, kun saa heti tokalla ajolla kanssaihmisten sympatiat ja kehut. 8O 8O
jorgegoodman
Viesti:

Re: Kansalaiset valvovat ääniä....

Viesti Kirjoittaja jorgegoodman »

On ne perkeles nuo nykyajan vanhukset kamali?? ei missään saa enää rauhassa ajella Harrikoilla, Kyllä ennen oli paremmin asiat :D , katsoitko muuten oliko näillä vanhuksilla ne kuulolaitteet korvis?, niillä ne saa elämään kadonneet äänet takas :lol:
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

joskus oli perikunnan "bönde" Porvoon "kulloossa", (oli hyv'ä mesta kun usein sköldvikin seisokeissa), muija aina kysy kun meni prätkiä ohi "Juippi, onko prätkä vai harrika",
oppi tunnistamaan, :lol:
aika outo juttu, porvoon sakki ihan jees,,
Spöke
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Spöke »

Se on tuo nykyterveydenhuolto liian tehokasta. Kuulokin säilyy arkulle saakka. Muutta kaikki respecti vanhuksille, kyllä ne veroillaan ovat maksaneet paljon pikiteitä harrikoille. Ite ainakin siedän melkosesti vittuilua ikäihmisiltä. Peace.
-Spöke-
LIVINGSTONE CHOPPERS
-51 Panhead , -79 Shovelhead "Noskoolfab" & -79 Shovelhead Chopper
SCRAP MC
mörkö2

Viesti Kirjoittaja mörkö2 »

Joo, en minäkään viittiny heille avautua..... 8)
On kuitenkin opetettu vanhuksia kunnioittamaan meikäkin ja tiedä vaikka olis sotaveteraaneja...
vaakko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaakko »

Ja pikkasen kun ottaa vastaan tässä vaiheessa niin voi sitten itse 70-vuotiaana aloittaa antaan nuorisolle täydellä mitalla :mrgreen:
HileD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HileD »

mörkö2 kirjoitti:Joo, en minäkään viittiny heille avautua..... 8)
On kuitenkin opetettu vanhuksia kunnioittamaan meikäkin ja tiedä vaikka olis sotaveteraaneja...
Olipa tarina :)

No mutta... Tottakai pitää kunnioittaa noin niiku yleensä ihan kaikkia, mutta mulle se on kyllä ihan saatanan sama kuka se on jos vittuilemaan aletaan niin täältä tulee takaisin. Olkoon sotasankari tai naapurin kakara! Sitä saa mitä tilaa ja niin sen pitää ollakkin.

Jaa noh, tein mä kerran poikkeuksen. Pysäköin väärin ku hain kakaroita hoidosta kun oli kiire. No kylä poliisina toimiva vanhempi rouva toppas mun auton ja tiesin heti mitä sillä mielessä. Aattelin yllättää sen ku oli hyvä fiilis ja e jaksanu alkaa tappelee sen kanssa. Avasin ikkunan ja sanoin päivää. Se oli jo siitä yllättyneen näkönen. Sitte se motkotti asiaansa ja mä pahoittelin että olin toiminu väärin ja ku toivotin hyvää päivän jatkoa, mahto siinä vanhaa piikaa vituttaa ku ei saanukkaa kinastelu seuraa. Siitä näki että sitä se kerjäs.

Btw: Katos vaan ni se vanha pariskunta ku käyvät taluttaan sitä pikku rekkuaan joka osaa istua ku sille sanoo "istu" ja se on niin taitava ja sulonen, ni käyvät lenkillä sen kanssa ja tulevat kusettaan sen sun postilaatikon jalkaa. Kun mä nään tän tapahtuvan ni seuraan taatusti ja kusen itte sen postilaatikkoon!
Täällä pallolla vaan sattuu oleen eri asiat mitkä ihmisiä ärsyttää.
-Know your enemy-
Joe Cool
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

HileD kirjoitti: käyvät taluttaan sitä pikku rekkuaan joka osaa istua ja tulevat kusettaan sen sun postilaatikon jalkaa. Kun mä nään tän tapahtuvan ni seuraan taatusti ja kusen itte sen postilaatikkoon!
Tässä repesin :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Joe Cool kirjoitti:
HileD kirjoitti: käyvät taluttaan sitä pikku rekkuaan joka osaa istua ja tulevat kusettaan sen sun postilaatikon jalkaa. Kun mä nään tän tapahtuvan ni seuraan taatusti ja kusen itte sen postilaatikkoon!
Tässä repesin :mrgreen:
Jäämme odottamaan raporttia mitä siitä seurasi kun fifi tuli paskomaan siihen postilaatikon juureen - tai nylkyttämään naapurinsa jalkaa. :mrgreen:

Mutta juu, olen HileDn kanssa samaa mieltä siitä että nämä valittajat hakevat kinastelukumppania. Mitä se kertoo heidän elämästään ylipäätään on oma tarinansa, mutta en usko että kannattaa alentua heidän tasolleen: heillä kun on todennäköisesti kuitenkin enemmän kokemusta moisista "keskusteluista".
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

jman kirjoitti:...
Mutta juu, olen HileDn kanssa samaa mieltä siitä että nämä valittajat hakevat kinastelukumppania. Mitä se kertoo heidän elämästään ylipäätään on oma tarinansa, mutta en usko että kannattaa alentua heidän tasolleen: heillä kun on todennäköisesti kuitenkin enemmän kokemusta moisista "keskusteluista".
Mutta kuinka se nyt olikaan;
hakiko kinastelukumppania se vanha pariskunta, vai oliko se aloitteentekijä kinasteluun kuski joka ajoi/tyhjäkäytti pyöräänsä ilman äänenvaimentimia :D :?:
Saiko hän sitä mitä tilasi - ja alkoi sitten itse valittamaan tällä palstalla... :twisted:
Marshal

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Onhan noissa harrikkojen äänissä eroa noin niinkuin pakoputkien muodossa. Mula oli vanhassa pakoputkessa isohko reikä putken ja koneen välimaastossa piilossa ja melu oli aikamoinen. Nyt on supertrappi ja voisin väittää että on aika hiljainen,mutta toisaalta jos joku vanhus on saanut päähänsä avautua niin kai se sit avautuu, oli ääni minkälainen tahansa.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
MrX

Viesti Kirjoittaja MrX »

Oli varmaan vanhukset tullu Torille odottelemaan sitä, että saa avautua H-D kuskille 8O
Täytyy kiertää noin vaaralliset paikat kaukaa...
Vastaa Viestiin