Poistin mittariston tankin päältä (Softail-04) Tarkoitus ois laittaa pieni pyörän digi maittari tilalle. Polttoaine pumpulle tulee uudet johdot tankin pohjasta ja se on kunnossa.
Onko kellään kokemusta toimiiko merkkivalot jos laittaa johtojen päihin pelkät ledit vai tarviiko jotain muutakin, nykyiset merkkivalot on kiinni piirilevyssä.
Ja tuleeko jotain ongelmia jos ei ole mittaristoa ollenkaan lähinnä niin kun sähköjen suhteen?
Neuvoja sähköjen muutokseen
-
tr_softail
Re: Neuvoja sähköjen muutokseen
Mittaristot poistettu, kaikki toimii loistavasti 
- Mopopoika -65
- Viesti:
Re: Neuvoja sähköjen muutokseen
Edelliseen rautikseen laitoin Bilteman ledit merkkivaloiksi ja pelitti hyvin.
Mittariksi suosittelen Sigmaa. Olen käyttänyt kolmessa sportsterissa, joissa kaikissa orkkismittari on hajonnut ekan tuhannen kilometrin aikana (paha karma?).Sigman saa säädettyä helposti tarkaksi, monipuoliset toiminnot ja kestää hyvin. Alkuperäisen magneetin olen nakannut roskiin ja ostanut Bebekistä 5 x 5 mm -kokoisen nappimagneetin. Pysyy jarrulevyssä omalla voimalla. Pimeällä ajo menee fiiliksen mukaan kun valoa ei mittarissa ole.
Mittariksi suosittelen Sigmaa. Olen käyttänyt kolmessa sportsterissa, joissa kaikissa orkkismittari on hajonnut ekan tuhannen kilometrin aikana (paha karma?).Sigman saa säädettyä helposti tarkaksi, monipuoliset toiminnot ja kestää hyvin. Alkuperäisen magneetin olen nakannut roskiin ja ostanut Bebekistä 5 x 5 mm -kokoisen nappimagneetin. Pysyy jarrulevyssä omalla voimalla. Pimeällä ajo menee fiiliksen mukaan kun valoa ei mittarissa ole.
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90