Power commander Street Bobiin
-
Random Lee
- Viesti:
Power commander Street Bobiin
Tervehdys
Street Bobiin (vm. 13) olisi tarkoitus asentaa Power Commander V. Heti alkuun tuli stoppi, kun pitäisi vetää piuhapaketti penkin alta vasemmalle elektroniikkaboksiin. Tilaa ei ole juuri ollenkaan ja piuhat eivät kyllä siitä mahdu edes hyvällä hengellä. Kyselenkin muilta, jotka mahdollisesti tapelleet saman asian kanssa, että miten homman hoitaa jotenkin järkevästi. Voiko piuhan irroittaa itse yksiköstä ja kiinnittää takaisin kun vetänyt sen penkin alle? Jos ei niin mitä kaikkea pitää irroittaa/purkaa ennen kuin olette saaneet piuhat paikoilleen. Kiitos.
Street Bobiin (vm. 13) olisi tarkoitus asentaa Power Commander V. Heti alkuun tuli stoppi, kun pitäisi vetää piuhapaketti penkin alta vasemmalle elektroniikkaboksiin. Tilaa ei ole juuri ollenkaan ja piuhat eivät kyllä siitä mahdu edes hyvällä hengellä. Kyselenkin muilta, jotka mahdollisesti tapelleet saman asian kanssa, että miten homman hoitaa jotenkin järkevästi. Voiko piuhan irroittaa itse yksiköstä ja kiinnittää takaisin kun vetänyt sen penkin alle? Jos ei niin mitä kaikkea pitää irroittaa/purkaa ennen kuin olette saaneet piuhat paikoilleen. Kiitos.
Re: Power commander Street Bobiin
Löytyy PC3 mutta en ole itse noita piuhoja vedellyt, mutta sen verran voin sanoa että että ahdasta tosiaan on koska yksi piuhanippu on vedetty ihan toisiohihnan vierestä, sulakeboksista alhaalta oikealta katsottuna jota saa tarkkailla ettei hihna syö piuhoja poikki, tuskin on tehtaan tekeleitä.
Edit: ja ne liittimet on tuotu sulakeboksin ja pytyn väliin, muualla ei ole tilaa. Ja kyllähän sieltä voi purkaa mitä huvittaa, piuhoja ja ruuveja ne vaan on
Edit: ja ne liittimet on tuotu sulakeboksin ja pytyn väliin, muualla ei ole tilaa. Ja kyllähän sieltä voi purkaa mitä huvittaa, piuhoja ja ruuveja ne vaan on
- BHS -
Mulla on bobissa PC3 ja kaikki piuhat on siististi penkin alla. Itse en ole piuhoja vetänyt vaan siitä kuuluu kiitos lempäälässä sijaitsevalle HD alan liikkeelle.
Softail standard 2006
- Peacemaker76
- Viesti:
Katselin vierestä kun Atte V-Twin Cityssä aikoinaan teki omaan Dynaan tilaa boksille, sieltä sai puukkosahalla sulakeboksin turhat osat kyytiä että laatikko mahtui sisään.
Ahdas on, eukon Sporttiin tuli Comanderille uusi teline johon se istui orkkis ecun päälle kivasti.
Ahdas on, eukon Sporttiin tuli Comanderille uusi teline johon se istui orkkis ecun päälle kivasti.
- Mauri -
Dyna Fat Bob -08, 103@155
Sportster XR1200 -09, 88@110
-
Random Lee
- Viesti:
No eipä ole ihme jos ohjeet ovat luokkaa "vedä piuhat läpi ja asenna paikoilleen". Eivät kehtaa painaa, että näytä pyörälle puukkosahaa ja herran haltuun. Huomenna paremmilla hermoilla asian ääreen, kaikki vinkit otetaan riemulla vastaan.
Onkohan tämä legendaarinen nykyinen HD-liike minkä hinnat on ihan toiseelta planeetalta ? kerran kävin pakosta ja toisten en mene, hinnat ihan taivaissa.Justus kirjoitti:Mulla on bobissa PC3 ja kaikki piuhat on siististi penkin alla. Itse en ole piuhoja vetänyt vaan siitä kuuluu kiitos lempäälässä sijaitsevalle HD alan liikkeelle.
Edit: ja nostan toki hattua Lempäälän puljulle jos ujuttivat kaiken penkin alle, epäilen vahvasti, ei muuten mahdu.
- BHS -
Niinpä niin, hyvästä pitää yleensä maksaa hieman enemmän.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Saat epäillä, mutta sielä ovat.Robusto kirjoitti: epäilen vahvasti, ei muuten mahdu.
Softail standard 2006
Aina ne on sopineet, tosin ahdasta on toisinaan.
-
Random Lee
- Viesti:
Kiitos vastanneille. Tänään uusin silmin ongelman kimppuun ja onnistuihan se, vaikka itse teinkin. Lyhyt selostus, josta saattaa olla apua muille.
Kun penkki ja sivukotelo on irti niin penkin alla olevaan johtohässäkkään joutuu tekemään tilaa. Liittimiä ei tarvinnut irroittaa toisistaan, mutta liittimet jotka olivat kiinnikkeissä piti irroittaa. Johtoja sai siirrellä ja vedellä vähän eri reittejä, että penkin alle sai ylipäätään tilaa viedä PCV:n johtopaketti läpi. Elektroniikkaboksin yläreunassa on hälytinjärjestelmän boksi, se täytyy irrottaa (on kiinni muoviklipillä ja lähtee nätisti vetämällä). Hälytinboksi irti ja sulakepaketti syrjään niin on jo vähän enemmän pelivaraa. Jos ei riitä niin voi irrottaa koko elektroniikkaboksin. Tästä välistä, aikaa ja pihtejä käyttämällä, saa johtopaketin vedettyä liitin kerrallaan elektroniikkaboksin puolelle. Kikkakolmonen on tehdä sopivasta muoviputkesta tms. johtokouru, jonka ujuttaa penkin alla olevaan tilaan ja syöttää PCV:n kaapelit siitä läpi (säästää aika paljon repimistä, jos saa tehtyä tarpeeksi tilaa kourulle). Homma loppujen lopuksi aika yksinkertainen, mutta vähän vaatii jumppaa. Johtopakettia en vielä kannen alle sovitellut, pitänee ensin rasvailla PCV:n liittimet. Enkä myöskään passaillut itse yksikköä penkin alle, eli niistä voipi saada sitten toisen tarinan.
Kun penkki ja sivukotelo on irti niin penkin alla olevaan johtohässäkkään joutuu tekemään tilaa. Liittimiä ei tarvinnut irroittaa toisistaan, mutta liittimet jotka olivat kiinnikkeissä piti irroittaa. Johtoja sai siirrellä ja vedellä vähän eri reittejä, että penkin alle sai ylipäätään tilaa viedä PCV:n johtopaketti läpi. Elektroniikkaboksin yläreunassa on hälytinjärjestelmän boksi, se täytyy irrottaa (on kiinni muoviklipillä ja lähtee nätisti vetämällä). Hälytinboksi irti ja sulakepaketti syrjään niin on jo vähän enemmän pelivaraa. Jos ei riitä niin voi irrottaa koko elektroniikkaboksin. Tästä välistä, aikaa ja pihtejä käyttämällä, saa johtopaketin vedettyä liitin kerrallaan elektroniikkaboksin puolelle. Kikkakolmonen on tehdä sopivasta muoviputkesta tms. johtokouru, jonka ujuttaa penkin alla olevaan tilaan ja syöttää PCV:n kaapelit siitä läpi (säästää aika paljon repimistä, jos saa tehtyä tarpeeksi tilaa kourulle). Homma loppujen lopuksi aika yksinkertainen, mutta vähän vaatii jumppaa. Johtopakettia en vielä kannen alle sovitellut, pitänee ensin rasvailla PCV:n liittimet. Enkä myöskään passaillut itse yksikköä penkin alle, eli niistä voipi saada sitten toisen tarinan.
Täytyy ottaa sanat takaisin ja kokeilla itsekin, tosin mulla on itse yksikkökin penkin alla ja just sen verran tarttisi lisätilaa että saisi kaiken piiloon. Mutta kuten täällä on todettu että mahtuu niin pakkohan se on onnistua vaikka sattuu.
- BHS -
Eipä oikein tunnu vakuuttavalta tuo Atten touhu.Peacemaker76 kirjoitti:Katselin vierestä kun Atte V-Twin Cityssä aikoinaan teki omaan Dynaan tilaa boksille, sieltä sai puukkosahalla sulakeboksin turhat osat kyytiä että laatikko mahtui sisään.
Peacemaker76 kirjoitti:Katselin vierestä kun Atte V-Twin Cityssä aikoinaan teki omaan Dynaan tilaa boksille, sieltä sai puukkosahalla sulakeboksin turhat osat kyytiä että laatikko mahtui sisään.
Taitaa tuo nyt olla pienemmästä päästä rälläköintejä, mitä Harrikkoihin tehdään, kun pitää saada parempia ajo-ominaisuuksia (jäykkä perä, loiva keulakulma) tai muuten vaan yksinkertaistetaan tehtaan monimutkaisia kötöstyksiä.
Atella on se hyvä puoli, että hänen tekemässään muutoksessa takuu pitää, mutta jos joku tekee sen kotona, pitää varmaan selitellä aikalailla, jos meinaa saada jotakin sähköhäiriötä korjautettua takuuseen.
En asettaisi miehen ammattitaitoa kyseenalaiseksi, vaikka maallikkoa ehkä puukkosaha moottoripyöräremontissa kauhistuttaakin.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- Peacemaker76
- Viesti:
Päinvastoin. Omaan fillariin se yksikkö ei olis yksinkertaisesti mahtunut muuten, ja poisleikattu osa oli pelkkä muovinen ulkonema jota en kyllä jäänyt kaipaamaan.mcjusa kirjoitti:Eipä oikein tunnu vakuuttavalta tuo Atten touhu.Peacemaker76 kirjoitti:Katselin vierestä kun Atte V-Twin Cityssä aikoinaan teki omaan Dynaan tilaa boksille, sieltä sai puukkosahalla sulakeboksin turhat osat kyytiä että laatikko mahtui sisään.
Mulla on siellä penkin alla vähän muutakin kamaa viemässä muutenkin vähissä ollutta tilaa
Mutta negatiivista hakeva negatiivinen ihminen löytää aina jotain johon tarttua.
- Mauri -
Penkin ala on hälytysjärjestelmään liittyvä anturi ("hands free antenna"), joka reagoi liikkeeseen kun hälytysjärjestelmä on aktivoitu (eli kun käännät virrat pois ja vilkut ovat välähtäneet). Ainakin omassa bobissa tuo anturi oli muoviklipillä kiinni vaakatasossa. Jos siirsit tuon anturin eri paikaan/asentoon, hälytysjärjestelmä saattaa oireilla epämääräisesti.Random Lee kirjoitti:Kiitos vastanneille. Tänään uusin silmin ongelman kimppuun ja onnistuihan se, vaikka itse teinkin. Lyhyt selostus, josta saattaa olla apua muille.
Tämän ohjeen mukaan anturia ei pitäisi siirtää:
http://www.harley-davidson.com/en_US/Co ... ile-5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä joku tietää tarkemmin, onko tällä anturilla mitään tekemistä vilkkujen automaattisen palautumisen kanssa.
FXDB -09