Voiko tätä satulaa käyttää

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

John Doe
Viesti:

Re: Voiko tätä satulaa käyttää

Viesti Kirjoittaja John Doe »

markon kirjoitti:
mcjusa kirjoitti:Satula on ihan jees mutta 1961-62 tankkimerkit ei.
Justiinsa joo!! Taas tää HDCF:n virallinen emblem police. Tän kommentin kannustamana mä laittaisin tohon satulaankin vielä toisen parin noita erityis-suojeluksessa olevia tankinmerkkejä... Hyvältä näyttää. Jusa kai haluaisi että siltä haetaan joku erityislupa merkkien käyttöön, mutta jos omaa silmää miellyttää niin laita kiinni vaan, sekä satula että merkit.
Noku sillä taitaa olla senvuotinen johon nuo merkit kuuluu. Musta HD käytti noita merkkejä vääränä vuonna, oikeempi olisi ollut 63-64.

jd
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Bronson Eye
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bronson Eye »

satula ok. näyttää ruskeana vähän orvolta, ja erottuu, mutta kunhan tullee ruskeat laukut ja stongaan vaik roikkurimpsut se tasoittaa mäkymän, (huom. kaikki nahka sitten just satulan väristä),
etulokari/rengas vois olla vähän massiivisempi??,,
MIHIN LAITAT KILVEN :? ,,
ps. näihin vois käyttää tota talleissa tapahtuu osiota,
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

markon kirjoitti:
Justiinsa joo!! Taas tää HDCF:n virallinen emblem police. Tän kommentin kannustamana mä laittaisin tohon satulaankin vielä toisen parin noita erityis-suojeluksessa olevia tankinmerkkejä... Hyvältä näyttää. Jusa kai haluaisi että siltä haetaan joku erityislupa merkkien käyttöön, mutta jos omaa silmää miellyttää niin laita kiinni vaan, sekä satula että merkit.
Meinaatko että sellainen lupa anomalla heltiäis :D
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Turre
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turre »

tämä nyt menee toisen pyörän arvosteluks, mutta kun kerran itse kysyit...

norsunkorva näyttää hyvälle, erityisesti risun ja 61-62 tankinmerkkien kanssa. Mut mun mielestä tuossa on samassa pyörässä ideoita ja komponentteja kahteen eri tyylin pyörään ja ne vähän riitelee.

Sinun housuissasi poistaisin modernin stuugin osat:
- takavanne pinnavanteeks
- takaloksu on jotenkin turhan modernin, sulavan, näköinen muotoilultaan
- jatketut tankit pois, normi-bobit tilalle
- billetti nokkakoppa on ihan hirveintä kauheutta

Ja taas säilyttäisin kaiken muun, risun, norsunkorvan, tankinmerkit, maalauksen ja satulan ruskean värin. Periaatteessa 2-1 supo on kanssa moderni mut sen pitäisin.

Mutta taasen kun kattoo niin sulla on aika paljon modernia palikkaa tuossa. Eli jos tekis modernin tyylin pyörän niin norsunkorva ja tankinmerkit pois. Ja uusi maalaus missä ei noudatettaisi tyypillistä värien rajausta + sähäkämmät värit.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Marshal

Viesti Kirjoittaja Marshal »

Bronson Eye kirjoitti: ps. näihin vois käyttää tota talleissa tapahtuu osiota,
Joku jolla natsoja riittää vois siirtää tän jutun sinne sit.
HD Softail Springer 1996, 3" BDL-EVO9S
Marko Nykänen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Nykänen »

Mulla kun on mahdollisuus noita straippeja vedellä myös, niin itse saattaisin asiakkaan läsnäollessa kokeilla vetää peltiosiin vähän satulanväristä ruskeaa viivaa. Johonkin kohti. Joko rajata yhdellä / kahdella raidalla nuo värirajat tai sit tankkien / takalokarin päälle vähän jotain simppeliä kuviointia.

Straippimaali on tuoreeltaan niin helppo ja nopea pyyhkäistä pois, että se on kivuton testaus. Yllämainitulla tavalla on jonkun verran tullut toimittuakin, jos asiakas ei osaa mielessään hahmottaa miltä lopputulos saattaisi tulla näyttämään.

Mutta jos itseään jo tuoltanaan miellyttää, niin mitäpä sitä enempää ihmettelemään.
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Pitäs varmaan ihan Jusan kiusaks lätkii omaanki mopoon noi 61/62 tankkimerkit, ne ei vaan mielltä mun silmää erityisesti.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Marshal

-
Viimeksi muokannut Marshal, 21:03 25.02.2014.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mcjusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mcjusa »

ma^ko kirjoitti:Pitäs varmaan ihan Jusan kiusaks lätkii omaanki mopoon noi 61/62 tankkimerkit, ne ei vaan mielltä mun silmää erityisesti.
Laita ihmessä, eikös se ole kiusanteko hesalaisilla kansanhuvia :D
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

mcjusa kirjoitti:
ma^ko kirjoitti:Pitäs varmaan ihan Jusan kiusaks lätkii omaanki mopoon noi 61/62 tankkimerkit, ne ei vaan mielltä mun silmää erityisesti.
Laita ihmessä, eikös se ole kiusanteko hesalaisilla kansanhuvia :D
En ole hesalainen, en duunissa hesarilla enkä bunkkaa hesarilla... ja noi merkit o kuitenki turhan uudet mun moppeen... tai jos tohon rautapiähän vaikka laittais, kai noi liimaten istuis sporty-tankkiinkin jotenki rumasti.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
JiiVee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JiiVee »

Minä luulin että vain liivit pitää hyväksyttää Biker Meetingissä... :mrgreen:
http://www.mctoiseen.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Tästä näyttää tulevan jonkinlainen muoti-ilmiö, kuvassa RoadKingiin ympättynä. 8)

Kuva
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Jontte68
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jontte68 »

Hieno pyörä!!
Street Glide -14, Forty Eight -13
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Turre kirjoitti:tämä nyt menee toisen pyörän arvosteluks, mutta kun kerran itse kysyit...
Kun kysyy mielipiteitä, niitä saa, eikä niillä lopulta ole muuta merkitystä kuin kenties herättää näkemään asioita mihin ei ollut itse kiinnittänyt huomiota - missä sinun postisi oli erinomaisen tarkkoja huomioita sisältävä.
Silti, minun silmissäni sopivasti kontrasteja sisältävät pyörät ovat usein mielenkiintoisemman oloisia (ja harvemmin "lopullisessa kuosissaan") kuin übertiukasti tietyn tyylin värkit.
Mielestäni kuvissa on hieno pyörä, enkä minä osaa ruskeasta satulasta häiriintyä.
Mutta kukin tavallaan: jos tekee itselle, on tasan yksi ihminen jonka pitää lopputuloksesta tykätä.

Hmm.. Pitäisi varmaan hommata myös tuollainen trendikäs 61-62 tankkimerkki.. :lol:
Marshal

jman kirjoitti: Kun kysyy mielipiteitä, niitä saa, eikä niillä lopulta ole muuta merkitystä kuin kenties herättää näkemään asioita mihin ei ollut itse kiinnittänyt huomiota - missä sinun postisi oli erinomaisen tarkkoja huomioita sisältävä.
Silti, minun silmissäni sopivasti kontrasteja sisältävät pyörät ovat usein mielenkiintoisemman oloisia (ja harvemmin "lopullisessa kuosissaan") kuin übertiukasti tietyn tyylin värkit.
Mielestäni kuvissa on hieno pyörä, enkä minä osaa ruskeasta satulasta häiriintyä.
Mutta kukin tavallaan: jos tekee itselle, on tasan yksi ihminen jonka pitää lopputuloksesta tykätä.

Hmm.. Pitäisi varmaan hommata myös tuollainen trendikäs 61-62 tankkimerkki.. :lol:
Joo, näinhän se menee. Mä muuten olen kysynyt vain tuosta satulasta mielipiteitä mutta helposti sitä saa muustakin näemmä.

Olen kyllä ymmärtänyt että Turre on jonkunasteen pyörätietäjä, sinällään mukava lukea tietäjän juttuja eri tyyleistä vaikka tarkkaan en tiedä mikä on "billetti nokkakoppa".
Vastaa Viestiin