sportin kytkin luistaa missä vika?
-
Vieras
sportin kytkin luistaa missä vika?
Kertokaahan viisaammat kun itellä on jo ideat lopussa.Vaihdoin viime talvena sporttiin uudet Barnettin kevlar levyt ja kaikki prikat yms. mitä sinne piti levyjen yhteydessä samalla uusia ja nyt ajaessa kun laittaa kaasun nopeasti pohjaan esim.ohittaessa niin noin 80km/h:n jälkeen kytkin käy luistamaan samoin käy ylämäessä kun kierroksia tulee tarpeeksi käy kytkin luistamaan.Tasaisesti kaasua laitettaessa se ei luista eikä renkaan poltossa.Vaihde menee ihan hyvin päälle ja kytkin pitäis olla oikein säädetty.Voisiko johtua väärästä vaihteisto öljystä....? Öljynä käytin Spectron Golden americaa sporsteriin tarkoitettua vaihteisto öljyä.Pyörä on hieman viritetty (sytkäboksi,dynojet ja supertrapp) 883/1200 vm.-86.
- Sporttiboy
- Viesti:
Ootko jouset tsekannu?
Mulle tuli samoja ongelmia kun jyystin 883:n 1200:seks ja vaikuttais mulla ainakin jousihommalta kun on muuten peli säädöissään. Ainakin viime talvena kun pääs puikottamaan peräkkäin molempia malleja tuntui 1200:sen kytkin huomattavasti jäykemmäleä joten olettaa sopis.
Mulle tuli samoja ongelmia kun jyystin 883:n 1200:seks ja vaikuttais mulla ainakin jousihommalta kun on muuten peli säädöissään. Ainakin viime talvena kun pääs puikottamaan peräkkäin molempia malleja tuntui 1200:sen kytkin huomattavasti jäykemmäleä joten olettaa sopis.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
- Mopopoika -65
- Viesti:
Re: sportin kytkin luistaa missä vika?
Tarkistahan että kytkin ei jää kantamaan voi myös olla niin ettäAnonymous kirjoitti:Öljynä käytin Spectron Golden americaa sporsteriin tarkoitettua vaihteisto öljyä..
kytkinkahvassa välyttä on soipivasti mutta jää alapäästään
jotenkin pikkasen kantamaan.
Sitten tarkista nyt vielä kerran että käyttämäsi öljy on varmasti tarkoitettu märkäkytkimeen?
Nimittäin muuuten melkoisella varmuudella kytkin rupeaa liukasteleen.
Käykö sama öljy kevlarin ja perinteisen materiaalin kanssa???