Kokonaisena vai osina
Kokonaisena vai osina
Kannattaisko touring 2005 malli myydä kokonaisena vai osina. Olisko osille tarvetta?
heritage
Re: Kokonaisena vai osina
Kokonaisena ainakin itse yrittäisin.
Osina myytäessä menee aikaa, joutuu purkamaan (paras purkaa itse, niin säilyy viereiset osat myyntikelpoisina) ja kuitenkin puoli pyörää jää käteen.
Hinta kohdalleen ja kerralla pois.
Osina myytäessä menee aikaa, joutuu purkamaan (paras purkaa itse, niin säilyy viereiset osat myyntikelpoisina) ja kuitenkin puoli pyörää jää käteen.
Hinta kohdalleen ja kerralla pois.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Millaset paperit siihen löytyy?siska kirjoitti:Kannattaisko touring 2005 malli myydä kokonaisena vai osina. Olisko osille tarvetta?
LIFEMEMBERRe: Kokonaisena vai osina
Tietysti vähän riippuu onko oma pyörä
Hyvä moottori pari tonttua, rullaava runko sähköineen 500, laukut 50/kpl, kate 100.. Älä turhaan irrota osia ostan pois
Kyllä se on niinku Pertti sano: hinta kohdalleen ja kokonaisena. Miksi pilkkoa toimivaa laitetta kun et varmasti saa osista uusien hintaa ja osa kiluista jää kuitenkin käsiin.
Hyvä moottori pari tonttua, rullaava runko sähköineen 500, laukut 50/kpl, kate 100.. Älä turhaan irrota osia ostan pois
Kyllä se on niinku Pertti sano: hinta kohdalleen ja kokonaisena. Miksi pilkkoa toimivaa laitetta kun et varmasti saa osista uusien hintaa ja osa kiluista jää kuitenkin käsiin.
Pyörä on ajokunnossa ja rekisteröity lokakuussa. Mikä tollaisen hinta vois olla? ajettu noin 30000 mailia ja kromia on lisätty paljon. Runkossa ja muualle lisätty sinisiä led valoja.
heritage
Riippuu vähän onko se kinkku, sohva vai joku muu..
Ja onhan se tietysti tämäkin tapa myydä pyöräänsä. Hyvin tuntuu toimivan kun heti on kiinnostuneita
Katsot esim. nettimotosta samanmallisten hintapyynnit, tähtäät sinne alapäähän hinnoittelussa, lisäät hyvät kuvat, yhteystiedot, muokkaat viestin aihetta ja kas; myynti-ilmoitus on valmis.
Ja onhan se tietysti tämäkin tapa myydä pyöräänsä. Hyvin tuntuu toimivan kun heti on kiinnostuneita
-
Bronson Eye
- Viesti:
ja osastokin löytyy, myydään Harrikat.
EN OLE MYYMÄSSÄ . Ainakaan viellä. kysyn vaan asiallisia mielipiteitä. Tosta saisin itse osia toiseen projekteihin joit on kaksi, mutta silti jäisi osia ylimääräiseksi.
Viimeksi muokannut siska, 13:20 10.11.2013.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
heritage