Hogin vertailu...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Motoristi

Hogin vertailu...

Viesti Kirjoittaja Motoristi »

Aloin tässä kirjoittelemaan kun en osannut olla hiljaakaan. Olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua ja kunkin toistensa "mollaamista". Ja tietenkin ihmetellyt mitä hyötyä tästä kinastelusta on? Ei siitä ole mitään hyötyä eikä ainakaan johda mihinkään.

No eteenpäin. Hogin Turun osasto on perustettu vasta huhtikuussa 2002, joten ei Hogilta Turussa voi vielä "ihmeitä" vaatia. Ei Roomakaan...
Toimintaa on ollut mielestäni mukavasti jos vertaa näin lyhyeen historiaan.
3. erilaiset ajelut on järjestetty ja ensi kesänä mennään joukolla H-D tehtaan 100-vuotis juhliin Hampuriin ja Gardalle viikoksi sitä ennen.
JA Pikkujoulut on huomenna 23.11, jonne on ollut ennakkoilmoittautuminen.

Keskiviikkoiset klubi-illat Foijassa on valittu eri keskiviikoksi kuin H-DCF
Chapter 2. Tarkoituksella, jotta ei tulisi päällekkäisyyksiä. Nyt motoristit saavat käydä kummassa vaan kun ehtii. Näppärää minun mielestäni. Foijassa on ollut tupa täynnä jokakerta (noin 30 henkee) ja Hogin porukkaa on ollut Kipparin Tuopissakin. Toki nämä kaikki Hoggilaiset ovat pääsääntöisesti myös H-DCF:än jäseniä, onko se paha? Tai kiellettyä?
Ilmeisesti sitä ei tällä hetkellä pidetä hyvänä, että kuuluu molempiin.
Merkillistä vaan on se, että kun olen ajanut prätkää jo 20 vuotta, olen HOGIN, H-DCF:n, MP69 jäsen, Tumpin jäsen, ja ollut perustamassa Smotoa, nyt tuntuu, että minä olenkin "ei-toivottu" joissain piireissä. Sori mutta tältä tuntuu.

Mitä pahaa Hogissa on? Olen ostanut Harrikan (suurella rahalla, koska vähällä rahalla ei Harrikkaa saa) vuonna -96 ja silloin liittynyt Hogiin vaikkei Suomessa ollut mitään toimintaa edes.

Enkä aio erota ko. kerhoista, ellei ole pakko. Baikkeriksi en itseäni nimitä, koska se on kuulemma "aitojen" Harrikkamiesten itsestään käyttämä nimi.
Siksi olenkin motoristi muiden 50-60 tuhannen muun joukossa. Haluan ajaa Harrikalla, koska se on upein vehje johon laitetaan bensaa... no ehkä Ferrarin jälkeen. Ja ainakin mun Harrikat on toimineet moitteettomasti, onneksi, koska mulla ei ole noita käden taitoja, joilla edes ropaisin omaa Harrikkaani. Onko se paha? Tykkään vaan ajella ja kiertää Eurooppaa.

Harmittaa vaan tämä ihmisten karsinoiminen.

Jäseniä tässä pahaa verta herättäneessä kerhossa on noin 60 ja kasvaa koko ajan.
Heittelin tässä vastauksia kysymyksiin, joita keskustelussa hog/hdcf on esitetty. Toivottavasti saitte jotain tolkkua ja mä purettua...

Moikataan kun tavataan
mopedgirl

Keskiviikkoisin?

Viesti Kirjoittaja mopedgirl »

:D KESKIVIIKKO on mukava päivä!
JOKA KESKIVIIKKO kokoontuu mopoporukkaa Kipparituoppiin?
Eli ehdotus: Voiskohan HOG kokoontua jonain MUUNA päivänä, esim. tiistaisin tai torstaisin? Jotta tulis enemmän jengii kahvittelemaan..
Ja sit hey, pojjaat: TULKAAHAN nyt kaek sohvan nurkasta.. tai mopedin kimpusta..
SEE YOU!
Mopedboi

Viesti Kirjoittaja Mopedboi »

En tiedä onko hogi halukas siirtämään kokoontumistaan, koska siellä on ollut aina kolmisenkymmentä henkeä paikalla ja tuossa 2 viikkoa sitten Kipparintuopissa oli 5 henkeä, joista oli 4 hogilaisia ja yksi chapter 2 jäsen ja hänkin umpihumalassa.
Osallistuminen on vapaaehtoista ja hogi-illoissa on ollut mielekästä ohjelmaa.
Viikossa on vain 7 päivää tai oikeastaan 4 kun viikonloppuisin vietetään "laatuaikaa" perheen kanssa. Ei kai siitä nyt voi suuttua jos hogilaiset pitävät hauskaa?

Miten ne hogilaiset nyt kelpaisivat porukkaan kun tuolla aikaisemmin heidän peseytymistään ja siisteyttään ja uusia mopoja halveksutaan?
Vaikea on ymmärtää, että hogin pitäisi vaihtaa päivää tuollaisilla osallistujamäärillä.

Millä konstilla Kipparintuoppiin sitten saataisiin kävijöitä?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jummi jammi, nyt päästiin asiaan!

Ollaan vaan kaikki kavereita keskenämme, niin ei tartte kenenkään istua yksin baarikärpästen kanssa pub Kipparissa ja ihmetellä missä porukka lymyilee.

Onnex Turun Hogilaiset jaksavat heilua myös tämän klupin tilaisuuksissa (muuten siel´olis´pirun ankeata).

Terveissi kaikil vaa ja joulumielt, tierävaik treffattais taas.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu, on tullu luettua tätä hog/HDCF väittelyä. HOG/turku on mielestäni järjestänyt hienosti tapaamisensa, siis joka illalle jokin teema. Chapter2 illoista ei tiedä mittään, onko pieni sisäpiiri porukka joka kittaa kaljaa, vai käykö siellä ketään???
En ole käynyt kummassakaan illoissa, mutta nuo HOG:in leffa-illat sun muut saavat kyllä ainakin meikäläisen mielenkiinnon heräämään. Tosin hog:in tapahtumista ei saa tietoa ellei ole nettiä käytössä.Chapter 2 keskiviikkoajeluiden (ajokaudella) ohjelman näkee kukatahansa joka vaivautuu käymään Esbosiitolla, oli nettiä tai ei.Eli markkinointia kaivataan jos halutaan porukkaa liikkeelle.
Rivien välistä voisi huomata näiden keskustelujen pyörivän aika pitkälti Turkulaisten ympärillä. Jotenkin havaittavissa että turussa toiminta olisi aikast vilkasta muuhun maahan nähden(ajokauden ulkopuolella), vai ollaanko muualla vain niin yksimielisiä.
Millähän chapter2 houkuttelisi kaltaiseni unuvat tyypit liikkeelle??? 8O

Olen hdcf:n jäsen, mutta en hog:n(ainakaan vielä)
jk

keskiviikko

Viesti Kirjoittaja jk »

Mielestäni tämä väittely on aika tyhmää enkä olis uskonu että turun hogikin lähtee samanlaiseen naljailuun. Tyhmää erottelua, samaa jengiä kuitenkin ollaan ja suurin osa kuuluu molempiin kerhoihin mikä on hyvä juttu. Sitäpaitsi mitä tulee hyvien tapahtumien järjestämiseen, niin H-DCF ch 2 on kyllä ansioitunut siinä suhteessa aika lailla eri malliin kuin mitään muu paikallinen porukka.

Yksi korjaus motoristin juttuun:
En tiedä näin talvisin, mutta kesällä H-DCF ch 2 kokoontuu joka keskiviikko, joten hogin kokoontuminen samana päivänä on kyllä päällekkäisyyttä ja siinä mielessä turhaa että sama jengi siellä on kuitenkin aina. Sekä klubilaiset että hogilaiset.
Motoristi

Naljailua?

Viesti Kirjoittaja Motoristi »

Ikävää, että näet jutuissa naljailua... Kyllä hogi on saanut niskaansa sikaa eikä ne siitä ole tuolla tavalla ottaneet nenuunsa. Hyvä, että sanoit;
Motoristeja ollaan kaikki...
Vastaa Viestiin