Vähän erilainen viesti
-
- Viestit: 208
- Liittynyt: 16:40 10.10.2004.
- Paikkakunta: Punkaharju
Re: Vähän erilainen viesti
Kilinkolin kökkö kuulla, paranemisia pikaisia! Vallu puhui asiaa ja sitä sivuten, kun tai jos paukkuja riittää kannattaa suosista hakea kotimaassa oikea spesialisti kuntoutukseen. Omissa paljon pienemmissä olkapäävaivoissa jeesasi ison yksityisen urheiluvammoihin erikoistunut erikoislääkäri. Kunnallinen linja tuppasi buranaa ja tarjoili kortisonia, no way! Pelkät ohjeet oli yksityisellä kovan hintansa väärti; oikealla diaknoosilla ja kuntoilulla hävisi stnlliset kivut ja vaivat ilman roppeja.
Voimia! -T
Voimia! -T
- Back to the roots of Vintage American mc-racing -
-
- Viestit: 1635
- Liittynyt: 18:33 04.09.2009.
- Paikkakunta: heinola
- Viesti:
Re: Vähän erilainen viesti
tuumaillu, että ihmisen pitäs olla niin ...keleen köyhä ettei ois varaa ostaa minkäänlaista lelua millä vois vahingoittaa itseään, tai sit niin ...keleen ökyrikasnalle, et pienemmästäkin naarmusta vois lentää sveitsiin maailman parhaimpien kirurgien hotiin, (leikkaavat samalla varpaankynnet, ei niinku frederikillä ku äiti leikkaaa)
kaveri oli vuorokauden tsadissa yksityisellä, (keuhkosyöpä), hoito exclusive, ja hinta 2500e/vrk.
toinen makso itte leikkauksensa ku lähti jalat alta 4.300euroa,,
jatketaan,,
ja joku nostattaa luomet veronmaksajien piikkiinn,,, ku ripset roikkuuuuu,,, ...tana,,

kaveri oli vuorokauden tsadissa yksityisellä, (keuhkosyöpä), hoito exclusive, ja hinta 2500e/vrk.
toinen makso itte leikkauksensa ku lähti jalat alta 4.300euroa,,
jatketaan,,
ja joku nostattaa luomet veronmaksajien piikkiinn,,, ku ripset roikkuuuuu,,, ...tana,,
Re: Vähän erilainen viesti
Ihan noin lisäyksenä että kotimaassa on tiettyjen alojen parhaat kirurgit. Ja että roikkuvat luomet ovat ihan sairaudeksi luokiteltu eikä estetian vuoksi vaan leikellä.otsir3 kirjoitti:tuumaillu, että ihmisen pitäs olla niin ...keleen köyhä ettei ois varaa ostaa minkäänlaista lelua millä vois vahingoittaa itseään, tai sit niin ...keleen ökyrikasnalle, et pienemmästäkin naarmusta vois lentää sveitsiin maailman parhaimpien kirurgien hotiin, (leikkaavat samalla varpaankynnet, ei niinku frederikillä ku äiti leikkaaa)![]()
kaveri oli vuorokauden tsadissa yksityisellä, (keuhkosyöpä), hoito exclusive, ja hinta 2500e/vrk.
toinen makso itte leikkauksensa ku lähti jalat alta 4.300euroa,,
jatketaan,,
ja joku nostattaa luomet veronmaksajien piikkiinn,,, ku ripset roikkuuuuu,,, ...tana,,
Re: Vähän erilainen viesti
Vanhaan ketjuun vähän tietoa lisää. Kohta kaksi vuotta kulunut onnettomuudesta joten ajattelin päivittää missä mennään.
Puolasta kotiuduttua Suomeen lähettivät heti Töölön sairaalaan tutkittavaksi. Ylilääkäri Mika Paavola tutki minut ja oli ymmällä polakkien tekemisistä, totesi perjantaina että puukotetaan maanantaina… Meni kuitenkin tiistaille ennen kuin kerkesivät operoimaaan. Eli kuukauden sisällä puukko olkapäässä 3 kertaa. Tästä alkoi kuntoutuminen fysioterapeutilla ja kotona. Vuodenvaihteen jälkeen tuli olkapäähän ihmeellisiä ”piikkejä” kuin olisi puukolla tökätty. Röntgenissä löytyi että ruuvien kärjet ovat tulleet käsivarren ”kuulan” liukupinnasta läpi.
Mopomessujen aikaan olin vielä kuvitelmassa, että kesällä ollaan ajokunnossa mutta haaveet haihtuivat kun liikeradat olkapäässä alkoivat pienetä. Piti siirtyä suunnitelmaan B, automaattivaihteiseen nelipyöräiseen missä olisi sama kuljetuskapasiteetti kuin RoadKingissä. Hain sitten saksasta MB SLKn jolla on nyt ajettu kaksi kesää.
Kesällä 14 lääkäri totesi että ruuvit ja titaanilevyt on poistettava jotta liikeradat saataisiin takaisin. Vuoden sisällä onnettomuudesta siis neljäs leikkaus olkaan. Alkuun näytti taas hyvältä, liikeradat laajenivat kunnes olka rupesi lonksumaan ja tulemaan kipuja. Tammikuussa todettiin röntgen kuvissa ettei omat luut ole kestänyt rasitusta, käteen oli tullut valenivel. Maaliskuussa päädyttiin ratkaisuun että ainoa tapa saada jotenkuten toimiva käsi on laittaa tekonivel. Toissapäivänä Mika Paavola asensi ”Moogin” paikoilleen, eli viides operaatio olkaan kahden vuoden sisään. Nyt odotellaan ja puristellaan munia ja toivotaan tuleeko kädestä toimiva. Kovin korkeata ennustetta ei antanut, oli sen verran vaikea lähtökohta. Pysyvä painorajoitus tulee oikealla kädellä olemaan 5 kg. Sen kanssa täytyy oppia elämään. Pyörähaaveet on aikalailla matalalla tällä hetkellä kun ei tiedä onko minusta hanskaamaan isoa pyörää ikinä. Täytyy sanoa että oli hemmetin hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Emännän kanssa on todettu että auto on vain korvike, ei ole samaa tunnetta vaikka katto alhaalla ajeleekin.
Jostain aikanaan luin että olkavammat ovat pahimmillaan aikaavieviä ja sitä tämä minunkin tapaus on.
Puolasta kotiuduttua Suomeen lähettivät heti Töölön sairaalaan tutkittavaksi. Ylilääkäri Mika Paavola tutki minut ja oli ymmällä polakkien tekemisistä, totesi perjantaina että puukotetaan maanantaina… Meni kuitenkin tiistaille ennen kuin kerkesivät operoimaaan. Eli kuukauden sisällä puukko olkapäässä 3 kertaa. Tästä alkoi kuntoutuminen fysioterapeutilla ja kotona. Vuodenvaihteen jälkeen tuli olkapäähän ihmeellisiä ”piikkejä” kuin olisi puukolla tökätty. Röntgenissä löytyi että ruuvien kärjet ovat tulleet käsivarren ”kuulan” liukupinnasta läpi.
Mopomessujen aikaan olin vielä kuvitelmassa, että kesällä ollaan ajokunnossa mutta haaveet haihtuivat kun liikeradat olkapäässä alkoivat pienetä. Piti siirtyä suunnitelmaan B, automaattivaihteiseen nelipyöräiseen missä olisi sama kuljetuskapasiteetti kuin RoadKingissä. Hain sitten saksasta MB SLKn jolla on nyt ajettu kaksi kesää.
Kesällä 14 lääkäri totesi että ruuvit ja titaanilevyt on poistettava jotta liikeradat saataisiin takaisin. Vuoden sisällä onnettomuudesta siis neljäs leikkaus olkaan. Alkuun näytti taas hyvältä, liikeradat laajenivat kunnes olka rupesi lonksumaan ja tulemaan kipuja. Tammikuussa todettiin röntgen kuvissa ettei omat luut ole kestänyt rasitusta, käteen oli tullut valenivel. Maaliskuussa päädyttiin ratkaisuun että ainoa tapa saada jotenkuten toimiva käsi on laittaa tekonivel. Toissapäivänä Mika Paavola asensi ”Moogin” paikoilleen, eli viides operaatio olkaan kahden vuoden sisään. Nyt odotellaan ja puristellaan munia ja toivotaan tuleeko kädestä toimiva. Kovin korkeata ennustetta ei antanut, oli sen verran vaikea lähtökohta. Pysyvä painorajoitus tulee oikealla kädellä olemaan 5 kg. Sen kanssa täytyy oppia elämään. Pyörähaaveet on aikalailla matalalla tällä hetkellä kun ei tiedä onko minusta hanskaamaan isoa pyörää ikinä. Täytyy sanoa että oli hemmetin hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Emännän kanssa on todettu että auto on vain korvike, ei ole samaa tunnetta vaikka katto alhaalla ajeleekin.
Jostain aikanaan luin että olkavammat ovat pahimmillaan aikaavieviä ja sitä tämä minunkin tapaus on.
Romutettu tiekuningas
Re: Vähän erilainen viesti
Toivottavasti edes joku onnistuisi tuossa operaatiomaratonissa. Tuossa viime kesänä kaverilla oli matkalehmässä TomTom Rider ja siihen yhdistetty rengaspainevaroittimet jotka ovat kuin arpakuutiot ja tulevat venttiilihattujen tilalle. Nämä varoittimet ilmoittavat isolla vilkkuvalla valolla Riderin näytössärengaspaineiden alenemisesta kuten kävikin matkavauhdissa juhannusralliin mentäessä. Vakuutti ainakin minut ja kyseisen paketin kyllä hommaan kun tässä ollaan vaihtamassa matkamalliin.
P.S. Tämä kesä on kai ollut hivenen helpompi kestää auton ratissa meinaan noita kelejä?
Paranemista Holmisto
P.S. Tämä kesä on kai ollut hivenen helpompi kestää auton ratissa meinaan noita kelejä?
Paranemista Holmisto
Re: Vähän erilainen viesti
Olkapää on tosi monimutkainen "laite". Kaikki vielä erilaisia. Onnea matkaan ja parantumiseen. Toivottavasti olet löytänyt hyvän lääkärin johon voit luottaa, se on tärkeää.
Luulen että hieman voin aavistaa miltä tuntuu. Vasen olkapää on leikattu kerran, siitä tuli hyvä. Oikea leikattu kaksi kertaa, ei ruuvailusta ja jyrsimisestä huolimatta tullut oikein hyväksi. Sen huomasi ettei auta yhtään tinkiä operaatioiden jälkeisistä jumppamisista.
Luultavasti on edessä taas oikeaan jotain roplaamista. Ajoin poron kuoliaaksi 12.8. Sodankylässä. Kävi tosin hyvin, ei mennyt kuin vasen ranne poikki, solisluu päreiksi, neljä kylkiluta poikki ja keuhkot vähän repesi. Oikeaa olkapäätä ei ole juuri tutkittu kun kun oli pahempaakin mutta on sielläkin häikkää. Käsi ja solisluu on korjattu, keuhkot jo ok. Rovaniemen keskussairaalan väelle iso kiitos hienosta hoidosta. Samoin Tampereelle. Sairaalasängyssä tätä viestiä kirjoittelen eli pidempi keikka tästä kuitenkin tuli. Vahva lääkitys päällä ja vähän yritellään jo rannetta liikutella. Kirjoitan tapauksesta lisää kun jaksan.
Se näissä jutuissa on hassua, että sinunkin tapauksessa lehdessä lukisi että kuljettaja ei saanut kuin vähäisiä vammoja. Sitten kun ne "vähäiset" vammat on itsellä niin voivat kyllä olla aika paljon elämisen laatuun ja toimintakykyyn vaikuttavia juttuja. Toisaalta heti perään omalta kohdalta sanon että olen kiitollinen ettei käynyt pahemmin ja olen hengissä, nyt kuvittelen että ensi kesänä jopa ajettaisiin (talviralli voi jäädä kyllä väliin).
Ei nämä toivotukset taida sinun olkapäätäsi parantaa mutta silti tsemppiä sinne!
Luulen että hieman voin aavistaa miltä tuntuu. Vasen olkapää on leikattu kerran, siitä tuli hyvä. Oikea leikattu kaksi kertaa, ei ruuvailusta ja jyrsimisestä huolimatta tullut oikein hyväksi. Sen huomasi ettei auta yhtään tinkiä operaatioiden jälkeisistä jumppamisista.
Luultavasti on edessä taas oikeaan jotain roplaamista. Ajoin poron kuoliaaksi 12.8. Sodankylässä. Kävi tosin hyvin, ei mennyt kuin vasen ranne poikki, solisluu päreiksi, neljä kylkiluta poikki ja keuhkot vähän repesi. Oikeaa olkapäätä ei ole juuri tutkittu kun kun oli pahempaakin mutta on sielläkin häikkää. Käsi ja solisluu on korjattu, keuhkot jo ok. Rovaniemen keskussairaalan väelle iso kiitos hienosta hoidosta. Samoin Tampereelle. Sairaalasängyssä tätä viestiä kirjoittelen eli pidempi keikka tästä kuitenkin tuli. Vahva lääkitys päällä ja vähän yritellään jo rannetta liikutella. Kirjoitan tapauksesta lisää kun jaksan.
Se näissä jutuissa on hassua, että sinunkin tapauksessa lehdessä lukisi että kuljettaja ei saanut kuin vähäisiä vammoja. Sitten kun ne "vähäiset" vammat on itsellä niin voivat kyllä olla aika paljon elämisen laatuun ja toimintakykyyn vaikuttavia juttuja. Toisaalta heti perään omalta kohdalta sanon että olen kiitollinen ettei käynyt pahemmin ja olen hengissä, nyt kuvittelen että ensi kesänä jopa ajettaisiin (talviralli voi jäädä kyllä väliin).
Ei nämä toivotukset taida sinun olkapäätäsi parantaa mutta silti tsemppiä sinne!
Re: Vähän erilainen viesti
On se hurjaa, ei tähän osaa mitään viisasta sanoa. Kokeneita kuskeja te molemmat ja niin vain voi sattua. Ilmankos Urpoa ei näkynyt Rootsin porttiteltassa päivystämässä - vähän jo ehdin ihmetellä, että missä mies on, mutta nyt syy selvisi ja ikävällä tavalla
Hienoa kun jaksatte kertoilla näistä kokemuksistanne. Tuosta Dragon tapauksesta otin jo viime kesänä opikseni ja hommasin Garminin uusimman navin, jossa nuo rengaspainetunnistimet olivat. Niitä olen käyttänyt matkalehmässä koko ajan.
Noissa tunnistimissa pitää olla oikeasti tarkkana, ettei käy kuin minulle - asensin kumiseen venttiiliin, vaikka varoittivat ettei missään tapauksessa. Jo 40 km ajon jälkeen venttiili venyi ja hakkasi itsensä rikki ja ilmat kokonaan pois takarenkaasta moottoritiellä rekkaa ohittaessa. Onneksi jäykkä H-D Dunlop rengas piti itsensä muodossa ja selvisin säikähdyksellä.
Tsemppiä Drago ja Urpo! Mahdollisimman pikaista ja onnistunutta toipumista molemmille.
Ja Dragolle pientä lisätoivoa (osittain pätee Urpollekin) - kun miettii mitä uusista matkalehmistä löytyy, niin kyllä niitä pääsee jo hallitsemaan vähän heikommallakin kädellä, kunhan saavat sen edes jotenkin toimimaan. Vakionopeuden säädin ja molempiin pyöriin vaikuttava jalkajarru helpottavat jo ratkaisevasti oikean käden kuormaa. Tarvittaessa vielä pakki laatikkoon, niin ei tarvitse niin paljon voimaa pyörän käsittelyyn paikoillaankaan ja kytkinkäsi jäi onneksi ehjäksi. Kyllä sinä vielä pyörän selkään nouset, tästä on lähdettävä ja siihen uskottava!

Hienoa kun jaksatte kertoilla näistä kokemuksistanne. Tuosta Dragon tapauksesta otin jo viime kesänä opikseni ja hommasin Garminin uusimman navin, jossa nuo rengaspainetunnistimet olivat. Niitä olen käyttänyt matkalehmässä koko ajan.
Noissa tunnistimissa pitää olla oikeasti tarkkana, ettei käy kuin minulle - asensin kumiseen venttiiliin, vaikka varoittivat ettei missään tapauksessa. Jo 40 km ajon jälkeen venttiili venyi ja hakkasi itsensä rikki ja ilmat kokonaan pois takarenkaasta moottoritiellä rekkaa ohittaessa. Onneksi jäykkä H-D Dunlop rengas piti itsensä muodossa ja selvisin säikähdyksellä.
Tsemppiä Drago ja Urpo! Mahdollisimman pikaista ja onnistunutta toipumista molemmille.
Ja Dragolle pientä lisätoivoa (osittain pätee Urpollekin) - kun miettii mitä uusista matkalehmistä löytyy, niin kyllä niitä pääsee jo hallitsemaan vähän heikommallakin kädellä, kunhan saavat sen edes jotenkin toimimaan. Vakionopeuden säädin ja molempiin pyöriin vaikuttava jalkajarru helpottavat jo ratkaisevasti oikean käden kuormaa. Tarvittaessa vielä pakki laatikkoon, niin ei tarvitse niin paljon voimaa pyörän käsittelyyn paikoillaankaan ja kytkinkäsi jäi onneksi ehjäksi. Kyllä sinä vielä pyörän selkään nouset, tästä on lähdettävä ja siihen uskottava!
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 


Re: Vähän erilainen viesti
Joskus noi lipat tai läheltä piti tilanteet saattavat jäädä mietityttämään ja vaivaamaan raavastakin miestä. Motukka kriisipalveluun voi soittaa, taitaa kaikki miespuoliset vastailijat olla HD-kuskeja. Voi sinne soittaa muistakin aiheista jotka prätkähommiin liittyy. Ja tarvittaessa jos elämä on raskasta niin autetaan siinäkin kykyjemme mukaan. Kaikilla vastaajilla on vaitiolovelvollisuus ja saa tuonne naisetkin soittaa. Homma on täysin ilmaista ja me soitetaan takaisinpäin ettei edes puhelinmaksua mene. motukka .fi
Re: Vähän erilainen viesti
Tämä voi olla oikeasti hyvä juttu, jos alkaa painostamaan.JLK kirjoitti:Joskus noi lipat tai läheltä piti tilanteet saattavat jäädä mietityttämään ja vaivaamaan raavastakin miestä. Motukka kriisipalveluun voi soittaa, taitaa kaikki miespuoliset vastailijat olla HD-kuskeja. Voi sinne soittaa muistakin aiheista jotka prätkähommiin liittyy. Ja tarvittaessa jos elämä on raskasta niin autetaan siinäkin kykyjemme mukaan. Kaikilla vastaajilla on vaitiolovelvollisuus ja saa tuonne naisetkin soittaa. Homma on täysin ilmaista ja me soitetaan takaisinpäin ettei edes puhelinmaksua mene. motukka .fi
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
Re: Vähän erilainen viesti
Joo kylläpä olin duuniin sinne ilmoittautunut mutta perua piti. EOS-duuneja en ole vielä perunut, elättelen toivoa että pääsisi vaikka käsi paketissa autolla poikkeamaan kun on Sappee niin lähellä kotia.Joe Cool kirjoitti:Ilmankos Urpoa ei näkynyt Rootsin porttiteltassa päivystämässä
Tuonne Motukkaan opastin yhden kaverini joka pari vuotta sitten ajoi peuran kuoliaaksi. Kaveri näki ikäviä unia, mm. toistuvasti peuran isoista silmistä, olivat ihan hetken toisiaan katsoneet silmiin. En tiedä miten paljon on Motukan ansiota mutta nyt toivuttuaan vammoista hän edelleen ajaa ja paljon.
Kiitos muistutuksesta, tämä Motukka on tosi hieno juttu, varmasti käytän jos aihetta ilmenee.
Outoa kyllä, vielä ei ole tullut mitään pelkoja tai ainuttakaan kolariin liittyvää unta (olisiko niin hyvä lääkitys...) mutta eihän sitä vielä tiedä mitä jatkossa miettii. Nyt tekisi vaan hirveästi mieli ajamaan moottoripyörällä...
Re: Vähän erilainen viesti
Morjens,
Vanha ketju, mutta kun tuli vastaan etsiessäni että onko tuolla aiemmin mainitun Motukan jatkosta ollut Foorumilla jo juttua, niin ajattelin että tähän on hyvä laittaa linkki kyseiseen uutiseen... Tulee samalla nostettua ylös mielenkiintoinen keskustelu, jollaisia ei toki toivo lisää juuri ilmestyvän...
Mutta tässä siis Motukan uudet tuulet: https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... 3f9W_9HLJg
Affe
Vanha ketju, mutta kun tuli vastaan etsiessäni että onko tuolla aiemmin mainitun Motukan jatkosta ollut Foorumilla jo juttua, niin ajattelin että tähän on hyvä laittaa linkki kyseiseen uutiseen... Tulee samalla nostettua ylös mielenkiintoinen keskustelu, jollaisia ei toki toivo lisää juuri ilmestyvän...
Mutta tässä siis Motukan uudet tuulet: https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... 3f9W_9HLJg
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
http://www.goodwillparty.fi
Re: Vähän erilainen viesti
Tämmöiset jutut vetää hiljaiseksi eikä oikein osaa mitään järkevää sanoa. Hyvä oli tuo uutinen, että tuollainen vapaaehtoisten ylläpitämä Motukka on olemassa, jos jotain sattuu.
2.8.2018- XLH883 -97 "Hukkeri Porsterson" <3
https://nainenjahd.blogspot.com/
https://nainenjahd.blogspot.com/
Re: Vähän erilainen viesti
Jos tosiaan tekevät vapaaehtoistyötä ilman palkkaa niin nostan hattua kun nykypäivänä se alkaa olla ultra harvinaista. Kaikkia haluavat palkkaa ja päivärahaa ja kulukorvauksia. Ennen vanhaan ei oltu niin saatanan ahneita. Herrat pitää seminaareja yms. Täydellä päivärahalla.
Mulla on kans 37,5 cm titaania jalassa. Porosta tuli vainaa ja kolme jalkaa sillä katkesi ja ei pääsyt kuin kymmenen metriä niin kuoli. Ei mulle jäänyt siitä mitään traumoja. Kova kallo ja elämä on ollut aika kärsimystä niin en kuolemaakaan pahemmin enää pelkää. Ei käynyt lopettaminen mielessäkään.
Abs jarru ois kyllä hyvä kun mulla meni jarrut tönkössä aika pitkän matkaa ennen kuin paukahti. Varmaan hyvällä jarrulla ois saanut väistettyä tosin ei voi ikinä tietää mitä poron mielessä liikkuu ja mihin se yrittää väistää. Mie en ees kaatunut vaan pysäytin pyörän ja panin seisontajalalle.
Mie osastolla makoilin niin maanantaina sinne tuotiin ukko joka oli törmännyt hirveen niin torstaina kuulin että tyyppi oli potkassut tyhjää.
Mulla on kans 37,5 cm titaania jalassa. Porosta tuli vainaa ja kolme jalkaa sillä katkesi ja ei pääsyt kuin kymmenen metriä niin kuoli. Ei mulle jäänyt siitä mitään traumoja. Kova kallo ja elämä on ollut aika kärsimystä niin en kuolemaakaan pahemmin enää pelkää. Ei käynyt lopettaminen mielessäkään.
Abs jarru ois kyllä hyvä kun mulla meni jarrut tönkössä aika pitkän matkaa ennen kuin paukahti. Varmaan hyvällä jarrulla ois saanut väistettyä tosin ei voi ikinä tietää mitä poron mielessä liikkuu ja mihin se yrittää väistää. Mie en ees kaatunut vaan pysäytin pyörän ja panin seisontajalalle.
Mie osastolla makoilin niin maanantaina sinne tuotiin ukko joka oli törmännyt hirveen niin torstaina kuulin että tyyppi oli potkassut tyhjää.
Re: Vähän erilainen viesti
ABS-jarrut olis varmaan oikeasti hyvät. Ehkä minä jonain päivänä olen varoissani ja pystyn ostamaan sen verran uudemman pyörän, että siinä olis ABS-jarrutkin. Ehkä jos saan lottovoiton tai jotain. Mutta niin, se olis haaveissa.
2.8.2018- XLH883 -97 "Hukkeri Porsterson" <3
https://nainenjahd.blogspot.com/
https://nainenjahd.blogspot.com/
Re: Vähän erilainen viesti
Kun raskaan moottoripyörän rengas tyhjenee ajossa, on aina kysymys erittäin vakavasta tilanteesta.
Asiaa pahentaa ratkaisevasti pehmeäolkainen rengas, joka ei oikeasti olekaan tarkoitettu kuin johonkin pikkupyörään, vaikka koko onkin oikea. Pehmeä rengas on kuin räkä alla, riippumatta siitä kummassako pyörässä se on. Niin lähtee kuin jäällä, vaikka olisi takarengas.
Älkää laittako Harley-Davidsoniin viragon rengasta, vaikka se maksaakin vain kolmanneksen kunnollisen kummin hinnasta. Silloin, kun on riittävästi ilmaa, on rengas vain vähän huono, mutta kun se menee tyhjäksi muuttuu kuski matkustajaksi.
jk.
Tämä on yleistä pähkäilyä, eikä liity aloittajan käyttämään rengastukseen, josta minulla ei ole minkäänlaista tietoa.
Asiaa pahentaa ratkaisevasti pehmeäolkainen rengas, joka ei oikeasti olekaan tarkoitettu kuin johonkin pikkupyörään, vaikka koko onkin oikea. Pehmeä rengas on kuin räkä alla, riippumatta siitä kummassako pyörässä se on. Niin lähtee kuin jäällä, vaikka olisi takarengas.
Älkää laittako Harley-Davidsoniin viragon rengasta, vaikka se maksaakin vain kolmanneksen kunnollisen kummin hinnasta. Silloin, kun on riittävästi ilmaa, on rengas vain vähän huono, mutta kun se menee tyhjäksi muuttuu kuski matkustajaksi.
jk.
Tämä on yleistä pähkäilyä, eikä liity aloittajan käyttämään rengastukseen, josta minulla ei ole minkäänlaista tietoa.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!