E
Ajokausi päättymässä, milloin nähdään ekat herneenpalot?
Ajokausi päättymässä, milloin nähdään ekat herneenpalot?
Niin, ajokausi lopuillaan ja ulkona pimiää, kohta alkaa nettiaktivismi kasvamaan ja ahistus sen mukaisesti... Kuka saa tämän vuoden säilykepurkillisen herneitä, siitä nähdään ehkä viitteitä piakkoin 
E
E
Kickstart, deserve the ride!
Shovelhead bobber -76 "blowfly"
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Re: Ajokausi päättymässä, milloin nähdään ekat herneenpalot?

Ja oikein nautittuna....
R.I.P Jaska - Motoristi
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
"Asiantuntija"lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
- jorgegoodman
- Viesti:
Mitä!! ei ajokausi todellakaan ole vielä alkuunkaan loppunut!!!????? Miksi pitää nyt jo alkaa asiasta muistuttamaan??? MIKSI??? Todella tahditonta tälläinen muistutus?????Ajan vielä vaikka räntäsateessa!!!! Puen vaan hyvin!!!! En luovuta!!!!!........
.....nenäni on nyt täynnä palkoja!! 
Ahistaa kyllä koko vuoden, mutta ei sentään vielä lopetella ajokautta, päättäjäisetkin vielä edessä.
Street Bob
MT-350
sportster/sivari
MT-350
sportster/sivari
^niin ja Pystymettä.
A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away - Antoine de Saint Exupéry
Tämmönen uusavuton joutuu heittään tiskirätin kehiin näiden lämpöjen kadottua. Pystymettään ei millään ilveellä asiaa... Vaikka mieli tekis.. Faijalta peritty taipumus pehmytkudosreumaan odottaa vaan mahdollisuuttaan...
Teryleenejä en vedä päälle, ellei oo ihan pakko. Niillä nautittuja kilsoja en laske....
Kyllä mä aion pistää korteni kekoon herneen maku suussa...
Teryleenejä en vedä päälle, ellei oo ihan pakko. Niillä nautittuja kilsoja en laske....
Kyllä mä aion pistää korteni kekoon herneen maku suussa...
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
-
Rautahauli
Kyl mun ajokausi taitaa loppua huomenna. Räkä nenästä roiskuen ruisailu ei o sitä miksi pyörän ostin.
(mut mä en ookka paikkeri)
Pienkonegasoo on jo tankissa, sillä vimoset sata-kaks-kilsaa.
Ja ettei mene aiheen sivuun niin mulla on aina herneet nenussa. (telkkaria katsellessa ei uskalla aivastaa)
Pienkonegasoo on jo tankissa, sillä vimoset sata-kaks-kilsaa.
Ja ettei mene aiheen sivuun niin mulla on aina herneet nenussa. (telkkaria katsellessa ei uskalla aivastaa)
- jorgegoodman
- Viesti:
Kyllä minä meinaan vielä ainakin 3vk päästellä, uskoisin että sen jälkeen alkaa jo olemaan aamuisin ja iltaisin tienpinnat hiukan mustassa jäässä. Yleensä olen kauden päättänyt viikolla 41 tai 42 ja kun pyörän talliin ajan niin en sillä ajele metriäkään ennen kevättä, se on kerrasta poikki ajot silloin, talven aikana muutama käynnistys että pysyy peli vitreenä enskauteen 2014 
Ei tule enää aamuisin työmatkalla montaa pyörää vastaan vaikka kehää ajelen...
Kelit on mitä parhaimmat kunhan ei ole märkää. Katsotaan mihin asti jaksetaan
Kelit on mitä parhaimmat kunhan ei ole märkää. Katsotaan mihin asti jaksetaan
- it is I, LeClerc -
FLD Dyna Switchback -13
FLD Dyna Switchback -13
Vedelkää herneitä naamaan tämän tahdissa...
. Oliko tuossa allekirjoittaneen kauden vikat kurvit?
http://www.youtube.com/watch?v=IQbVG37P ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=IQbVG37P ... e=youtu.be
Sportster Hugger -94
Sportster Hugger -94
Moro,
En tiedä onko muilla samoja huomioita mutta joskus vuosia sitten tuo "ajokausi" vaikutti minust kyllä paljon selkeämmin siihen millaista huttua netissä liikkui... Kun kevät lähestyi niin levottomuus kasvoi silminnähden häviäkseen sitten kesäksi... Syksyllä alkoi sitten rakentelutarinat... Nyt saa kyllä minusta ihan samaa tavaraa lukea kesät talvet, tarkoitan siis sitä huttua
Affe
En tiedä onko muilla samoja huomioita mutta joskus vuosia sitten tuo "ajokausi" vaikutti minust kyllä paljon selkeämmin siihen millaista huttua netissä liikkui... Kun kevät lähestyi niin levottomuus kasvoi silminnähden häviäkseen sitten kesäksi... Syksyllä alkoi sitten rakentelutarinat... Nyt saa kyllä minusta ihan samaa tavaraa lukea kesät talvet, tarkoitan siis sitä huttua
Affe
Rautis -74, Shovel -80
http://www.goodwillparty.fi
Näinpä! Heijastelee koko yhteiskunnan ja erityisesti Harleyharrastajien muutosta.
LIFEMEMBERRe: Ajokausi päättymässä, milloin nähdään ekat herneenpalot?
Tätä aikaa kuvastaa erityisen hyvin se, että iltapäivälehdistön etusivun uutisiksi pääsevät pizzasta pekonin seasta löytyneet ruston palat tai kun Fazerin Dumlesekoitus pussissa ei ollutkaan kuin yksi lakritsinmakuinen karkki... 
FXRT Sport Glide '83, Shovelhead 1340...
Old is not Dead!
Old is not Dead!
No tuota juuri ajattelin mutta en tohtinut sanoa... Itsekin kun olen näihin hommiin tullut siinä vaiheessa kun ei enää kyse ollut "marginaaliryhmästä" vaan väkeä klubissa oli jo lähes tuhatkunta. Mutta niistäkin ajoista on minusta kyllä selkeä muutos tapahtunut...Vallu kirjoitti:Näinpä! Heijastelee koko yhteiskunnan ja erityisesti Harleyharrastajien muutosta.
Onneksi kuitenkin sen "hetimullekaikkitänne" asenteen vastapainona myös innokasta tekijää on tullut mukaan joten eiköhän tässä pärjäillä...
Josta tulikin mieleen että saa nostaa kättä jos tämä Tampereen pään vetäminen kiinnostaa... Olisi korkea aika saada uutta puhtia tänne
Affe
Rautis -74, Shovel -80
- Mopopoika -65
- Viesti:
Eikös se aiemmin mennyt niin, että syksyn tullen työnnettiin pas... talliin ja vaivuttiin kaamosmasennukseen. Hiljaiseloa oli vuoden vaihteeseen, kunnes MP-messujen lähestyminen havahdutti todellisuuteen että jotain pitäis tehdä. Siinä vaiheessa rakentelukausi lähti käyntiin
Mulla seisontavakuutus lähti päälle 17.9. ja takapään madallus ja pakoputkien vaihto talven työlistalla. Ehkä se keula pitenee myös 6 tuumaa tai sitten ei...
Mulla seisontavakuutus lähti päälle 17.9. ja takapään madallus ja pakoputkien vaihto talven työlistalla. Ehkä se keula pitenee myös 6 tuumaa tai sitten ei...
Aake
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90
XLH-84 (late)
Aiemmin omistettu XLH -86, XLS -81 ja XLH-90