runsauden pula ja käyttötarkoitus

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
koskinen
Viesti:

runsauden pula ja käyttötarkoitus

Viesti Kirjoittaja koskinen »

Moro!
Ajelen vuodessa n. 20 000 km, lähinnä sellaista 100-300km kerta ajelua ja sitten kesälomalla viikon kahden reissuja pyörällä. Reissuille pitää saada tavarat ja mamma mahtumaan.
olen pitkään haaveillut/harkinnut harrikkaa, mutta mikä olisi SE paras malli tälläiseen ajoon?
Kiinnostavimmat mallit ovat fat boy 8) , heritage softail classic, deuce, night train ja kingi osastolta custom ja classic, dynaa ei varmaan kannata harkita?
Olen koeajanut fättärin ja road king customin.
Mistä olette hommanneet satulalaukuja yms. touring juttuja, meinaan laukkuihin saisi mahtua muutakin kuin pelkkä "mäyräkoira", eikä se edes mahdu road kin customin vakio laukkuihin.....
Ikuinen "sit ku"-mies, tai sitten ei.... 6.6.2008 perheeseen tuli FAT BOB
Ilkimys

matkamopo

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Ehdottomasti ylivoimaisin matkamopo, varsinkin kun on kyyditettävä mukana, on Electra Glide Ultra Classic FLHTCUI.
Ja jos fyrkat ei riitä niin sitten FLHT ja siihen erillinen takalaukku ym.
(Noita laukkuja saa sitten miljoonia erilaisia kaikkiin malleihin)
nimim. "Satoja tuhansia onnellisia kilometrejä Ultralla" :D :D :D
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Itella oli just tuo dyna taman kesan ajopelina ja mielestani se oli parhaimmillaan matka ajossa. Ainut huono matka ajossa oli etta siina satasen korvilla oli arsyttavaa resonointia tapeissa ja sarvissa, mutta muilla nopeuksilla ei ongelmia. Sopiva matkavauhti jossain 120-150 valissa. Laukut olin hommanu www.louis.de joihin mahtu parikin mayrakoiraa, hyvin meni pyoran kyydissa isommatkin matkatavarat eika ne koskaan kulkua haitanneet onhan twin camissa sen verran vaantoa.

Kay kokeilemassa dynaa voit pian innostuakkin.
Vastaa Viestiin