Asennus oli vasemmalle puolelle helpohko, kunhan vain on varovainen, etteivät itse sähkökatkaisijassa olevien "akseleitten" päälle menevät painikkeen renkaat hajoa. Oikealle puolelle asennus olikin sitten ihan helvetin hankalaa! Ohjeen mukaan katkaisijaa(vai pitäisikö sanoa painiketta..) ei saanut asennettua katkaisijakuoreen, mutta pienelle pähkäilyllä ja parin tunnin räpistelyllä ja kiroilulla painikkeesta kuului napsahdus, joka ei johtunut siitä, että painike olisi mennyt rikki, vaan siitä, että se meni oikealle paikalleen. Samalla pistin paikalleen ohuemmat gripit, koska mulla on pikkasen liian pienet kädet(hanskakoko 9-10) Kingissa olleille liekkikahvoille ja jotka olivat mun mielestä lisäksi helvetin typerän näköiset.
Ja sitten koeajolle! Taas tulin osoittaneeksi itselleni, että pienillä muutoksilla voi olla iso vaikutus! Vilkuista tuli entistäkin mukavammat käyttää. Varsinkin oikean puolen vilkkukatkaisijasta. Koin jotenkin hankalaksi käyttää katkaisijaa, kun jouduin joissain tilanteissa "venyttämään" peukaloa, jotta yllän painamaan katkaisijaa. Jouduin osittain irroittamaan otteen kaasukahvasta ja jos samalla on painamassa jarrukahvaa, homma on erityisen hankalaa. Ehkä jonkun mielestä siis täysin turha keksintö tämäkin, mutta mun mielestä erittäin hyvä!
Summa summarum: Halvat USA:ssa, vittumaiset asentaa, mutta selkeä parannus ainakin mulle.
LIFEMEMBER