Pappa kaahasi moottoripyörällä Helsingissä
Keskiviikko 19.6.2013 klo 13.25
Helsingin poliisi sai kiinni vanhemman mieshenkilön reippaasta ylinopeudesta Lauttasaaressa.
Mies kurvaili hurjissa nopeuksissa maanantai-iltana 17. kesäkuuta kello 22.15.
Lauttasaaren sillalla moottoripyöräpoliisin partio kiinnitti huomiota vastaan ajavaan moottoripyörään. Pyörän nopeudeksi mitattiin 105 kilometriä tunnissa, kun rajoitus kyseisellä tieosuudella on 50 kilometriä tunnissa.
Hurjastelijaksi paljastui 72-vuotias helsinkiläismies, joka määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon. Häntä epäillään törkeästä liiketurvallisuuden vaarantamisesta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013061 ... 6_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
P.S.
Kuvatekstissä ei mainita, etteikö kuvan Rodi liittyisi asiaan...
Halavatun papat...!?
Halavatun papat...!?
Mara
"Ei saa jäädä mutkaan makaamaan!"
Re: Halavatun papat...!?
Muuten kyllä täsmäis.Jostain kumman syystä Vallu tuli ekana mieleenVallu kirjoitti:Mulla ei ole enää Rodia.
Vallu se oli, ei vaan kehtaa tunnustaa kun aina vaahtoaa laillisuudesta. "Polliisit" ne pahimpia rosvoja ovat.
1961, 1981, 1995 ja 2003 mopetit
Etpä mcjusa näköjään tunne mun sakkotilastoa. Poliisilla on sellasia sakkolomakkeita joihin on esipainettu mun nimi ja osoite.
Mutta mikä oli alkuperäisen uutisen ydin, kuskin ikä vai vauhti.
Mitä tulee vaahtoamiseen, niin kerron mitä laki sanoo. Koskas olen kertonut tekeväni niin?
Mutta mikä oli alkuperäisen uutisen ydin, kuskin ikä vai vauhti.
Mitä tulee vaahtoamiseen, niin kerron mitä laki sanoo. Koskas olen kertonut tekeväni niin?
LIFEMEMBERRe: Halavatun papat...!?
Vai se yli tuhat sanaa kertova kuva ja sen aiheuttamat mielleyhtymät (esim. Vallu ja Rodi) tai tapahtuneen perusteella harkittavaksi tuleva uusi (tehoiltaan rajoitettu) ajokorttiluokka...Vallu kirjoitti:Mutta mikä oli alkuperäisen uutisen ydin, kuskin ikä vai vauhti.
Mara
Niin, uutinenhan ei kerro onko tuon kuvan tapahtumapaikalta ottanut poliisi vai onko Iltalehden toimittaja kurvaillut "papan" edellä.buellrr kirjoitti:tuhat sanaa kertova kuva