Maailmanmatkaajan päiväkirjasta

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Fxsts03
Viesti:

Maailmanmatkaajan päiväkirjasta

Viesti Kirjoittaja Fxsts03 »

Kyseessä on siis se tyyppi, joka yrittää ajaa Harrikallaan maailman ympäri 80 päivässä:

Day 23 (Sunday, 3 October) - After resting for a day I took off on another long stretch and I have now arrived in Irkutsk after travelling for 27 hours and covering well over 1000 kilometres. There was NO road for over 200 km, just mud and dirt and it took over 7 hours to do this part alone! Still I have made good progress and I think I will make Vladivostok on time to catch the boat for Japan. In the middle of the Siberian Forest I bumped into the English woman who is walking around the world for charity - and you thought I was mad!!

Wapaa Suomennos:
" Sunnuntaina, Lokakuun 3. 2004
Lepopäivän jälkeen vedin seuraavan pitkän siivun ja olen nyt saapunut Irkutskiin matkattuani 27 tunnissa reilusti yli 1000 km. Tällä tuhannen kilometrin matkalla oli 200 km:n pätkä, jossa ei ollut tietä laisinkaan. Vain mutaa... Tuo 200 km ylitys vei yli 7 tuntia. Matkani on kuitenkin edistynyt mukavasti ja luulen ehtiväni Vladivostokiin aikatauluni mukaan, jotta ehdin Japaniin menevään laivaan.
Keskellä Siperian metsiä Tapasin englantilaisen naisen, joka on kävelemässä maailman ympäri hyväntekeväisyyden nimissä... 8O 8O 8O

Ja te luulitte että MINÄ olen hullu" :twisted: :twisted: :twisted:

Asennetta, molemmilla :D

T. Timo Konttinen
Vastaa Viestiin