maali asiaa
maali asiaa
eli tarkoitus olisi maalata kromattuja osia miehekkään mustaksi. onko kellään kokemusta kromin päälle maalauksesta, miten maali pysyy normaali pohjatöillä, vai joutuuko kromin poistamaan tyydyttävän tuloksen aikaan saamiseksi.
Mä kokeilisin pulverimaalaamossa maalauttaa, se kestää todella hyvin ja on edullista. Ja jos haluu ihan kiiltävän ja tasasen niin Hemulin neuvojen mukaan kevyt hionta ja lakka päälle.
Joskus olen ajatellut et vois kokeilla ilman pohjiakin miten siinä kestää pulverimaali ihan kromipinnallaö. Jos haluu jossain vaiheessa kromisiksi niin poistaa vaan maalin pois. Pulverimaali on kylläkin aika hankalaa poistaa. Mut onhan noita kaikkia myrkkyjä jotka varmaankin tehoaa siihen mutta ei kyllä kromiin.
Joskus olen ajatellut et vois kokeilla ilman pohjiakin miten siinä kestää pulverimaali ihan kromipinnallaö. Jos haluu jossain vaiheessa kromisiksi niin poistaa vaan maalin pois. Pulverimaali on kylläkin aika hankalaa poistaa. Mut onhan noita kaikkia myrkkyjä jotka varmaankin tehoaa siihen mutta ei kyllä kromiin.
Chop 'n' Rollin vanteet vetäistiin juurikin pulverimaalilla ILMAN krominpoistoa. Oli yllätys itsellenikin mutta pulverimaalari sanoi "no problem". Ilmeisesti puhalsivat pinnan karheaksi ja väri pintaan.
Hyvin on pysynyt, ihan kirkkaalla kromipinnalla ei varmaan niin hyvin. Tai pysyy, kunnes tulee ensimmäinen kiveniskemä jonka jälkeen väri lähtee lastuina pois.
Hyvin on pysynyt, ihan kirkkaalla kromipinnalla ei varmaan niin hyvin. Tai pysyy, kunnes tulee ensimmäinen kiveniskemä jonka jälkeen väri lähtee lastuina pois.
-
Vieras