Vance Hines 2 to 1 putket.

Kaasutin, ruisku- ja ohjaus, sytytys, ilmanpuhdistin, pakoputkisto

Valvojat: Pertti, pressa

ma^ko
Viesti:

Re: Vance Hines 2 to 1 putket.

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

BigRadius 2-1 EVOssa, pitää mun mielest ihan asiallista ääntä, eli jos fillari on niin vanha ettei vaadi CE-hyväksyntää putkille niin tuo on laillinen/hyvin liki laillinen. Täytynee mitata desipelit ku kehtaa työntää mopon ulos tallista.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
vaakko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vaakko »

Mulla on Sportissa ko. putiikin RSD Tracker 2 to 1 -putki. Minun makuuni aivan erinomaiset soundit, ei mitkään tuhnut muttei järkyttävä mökäkään, vaan sellainen oikein sopiva ja tunnistettava kohtuu matala ja sopivan luja pröprötys ilman korviin käyviä "teräviä" rätkytyksiä. Tulipa kuvaus, kaikki osannee tuosta visualisoida soundit mielessään :mrgreen: Umpikypärällä voi hyvin ajella ilman tulppia, tosin tuulensuhinoiden takia tulee varmaan jatkossa tulppia käytettyä.
enska53

Viesti Kirjoittaja enska53 »

Pitäs löytää fat boy flstf -04:seen 2to1 putket nykyiset putket vaikka on huiluilla ei suorat ovat aikamoiset kalistimet,ja ääntä löytyy.Onko muuten tässä mallissa tasapaino akselia ja iskun pituus lyhyempi kuin muissa,tällaisia väittämiä olen kuullut tästä kirkkaammasta kalisevasta äänestä.kiitollisuudella vastausta odottava.Ja ostaisin 2to1 putket fättäriin jos jollakin ois myytävänä.
Vastaa Viestiin