Ideoita kaivataan pikaisesti...

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Vastaa Viestiin
Fe
Viesti:

Ideoita kaivataan pikaisesti...

Viesti Kirjoittaja Fe »

Elikkäs tilanne on tämä:

Kaverilla on polttarit huomis aamuna ja aamun ensimmäinen reipas liikunta pläjäys elikkäs maalivahdin huki meni puihin... tarkotus olisi nyt keksiä korvaava idea mikä voidaan toteuttaa klo 7.00-8.00 la aamuna.

Oma pää on ideoista tyhjä ja nyt tarttis pikaisesti apuja!
uuze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uuze »

Ideoita olis mut toi aikataulu voi olla suurimpaan osaan vähän liian aikainen. Kannattaa kokeilla olisko esim. combat academylla aamulla joku karju paikalla joka vetäis pienen kehä rääkin. Karting on noita perusjuttuja mut paikat aukee klo 10. Kallioon dominalle käsittelyyn, se käy urheilusta, kokemusta on :) . Käy kattomassa polttarit.fi oisko siellä mitään.
Choppers_forever

Viesti Kirjoittaja Choppers_forever »

Laittakaa sille sukelluspuku päälle ja tyrkätkää mereen ;)
mcmies

Viesti Kirjoittaja mcmies »

Hommatkaa jostain vanha jääkaappi, leikatkaa pohja pois ja pään mentävä reikä. Sitten sopivaa korvausta vastaan saapi aukaista oven.
mikira
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikira »

Miten olisi rattikelkka sellainen missa putkirunko ei nopeuden vaan kestavyyden vuoksi, sitten vain naru mopon peraan ja ajelulle.

Jos jaksaa lahteen asti menna voi menna vaikka sivuvaunu krossarin kyytiin. Kuski ja pyora loytyy lahden bike-pointista.
hemuli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Kuulin tuossa pari päivää sitten niin pahan polttarijäynän että pakko laittaa se tänne...

Kaikki alkoi normaalisti, päivänsankari puettiin merirosvoksi - asuun kuului erittäin tuuhea irtoparta. Siinä päivä sitten kului normaalikuvioiden mukaisesti kaupungilla häiriköidessä ja tehtäviä suorittaessa.

Illaksi oli vuokrattu sauna - voitte kuvitella sulhasmiehen ilmettä kun jätkien riisuutuessa paljastui jokaiselta paljaaksi ajeltu jalkoväli... :lol: :lol: :lol:

En itse ole oikein ikinä ymmärtänyt polttariperinnettä, ne harvat polttarit joita olen järjestämässä ollut on vedetty sillä kaavalla että kaikilla on hauskaa - myös juhlakalulla. Tietysti joidenkin on tiedetty nauttivan alistamisesta 8O ja homma on sitten hoidettu kunnolla...

Arvatkaapa olenko itse uskaltanut mennä naimisiin...
Ilkimys

Rajumpi pila

Viesti Kirjoittaja Ilkimys »

Porukassa oli mukana lääkäri jolla oli mahdollisuus käyttää sairaalan välineitä. Eli homma kävi näin: sulhasmies juotettiin kunnolla ja kun taju sammui niin kipsattiin toinen jalka. Aamulla kun sulho heräili kerrottiin "sattuneesta onnettomuudesta" missä jalka murtui. Eikä siinä muu auttanut kuin kipsi jalassa alttarille ja häämatkalle. Kun nuoripari palasi kahden viikon kuluttua kerrottiin sulholle karmea totuus. Nuori aviomies kesti jutun kuin mies ja ainoa toive oli, että älkää kertoko vaimolle!
Vaatii kyllä melkoista huumorintajua uhrilta.
Lexa

Viesti Kirjoittaja Lexa »

Terve taas!

Hemuli: En itse ole oikein ikinä ymmärtänyt polttariperinnettä, ne harvat polttarit joita olen järjestämässä ollut on vedetty sillä kaavalla että kaikilla on hauskaa - myös juhlakalulla.

Lexa: Samaa mieltä asiasta. Usein polttareissa näytää olevan kaikilla muilla hauskaa paitsi tulevalla sulholla kun sitä laitetaan halvalla. Parhaimmat polttarit ovat olleet kun kaikilla on ratki riemukasta ja sulho sekä kaverit saa kokea ikimuistoiset kokemukset.

Kokemuksella
Masa

Viesti Kirjoittaja Masa »

Ok, tuoreena aviomiehenä on pakko kertoa, millaiset mun polttarit olivat. Ensiksikin mun piti mennä ennalta sovittuihin hääharjoituksiin kirkkoon, mutta se olikin huijausta, sillä siitä tsyrkan edestä bestman veikin mut yhteen vanitaksiin, ja siellä olikin koko polttariporukka = 7 frendiä.

Lähdettiin ajeleen ja jätkät anto mulle matkan aikana sokean lasit, rahankeruukipon ja sellaisen kyltin, jossa luki: Auttakaa sokeaa spermanluovuttajaa! Ne sano, että me mennään nyt naistentansseihin!

Tätä mä oli pelännyt. Yritin pitää huumoria yllä. Ajettiin kolmostietä stadista pohjoiseen ja mä venttasin koko ajan, että onko ne tanssit Riksussa vai missä. Ajettiin vaan ja sitten ne sano mulle, että ota nyt noi kamat vege.

Tultiin Tamepereelle, ja ajettiin Pirkkalan kentälle. Mä keksin, että nyt ne pudottaa mut laskuvarjolla jostain Pilatus Portterista, mutta ei. Jätkät paljasti koko planin: me mennään RyanAirilla Lontooseen ja siellä mun unelmapaikkaan, Ace Cafe´hen rokkaamaan ja seuraavana päivänä Duxfordin flygemuseoon tsiigaan vanhoja koneita pohjalta: Battler Britton.

Jee se oli unelmareissu! Kun frendit tuntee sulhasen, ne tietää mistä se tykkää. Tää polttarijengi, josta 2 oli mun omia aikuisia poikiani, teki mulle yhden ehdottomasti parhaista kokemuksistani ja siitä kiitän ja kumarran.
Juttu on mielestäni juuri näin: ei juhlakalun häpäisyä, vaan hieno juttu, josta kaikki osalliset nauttivat. Mun Bestman oli Lexa, joka on muutenkin bestman :lol: :lol:
Sporttiboy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sporttiboy »

Joo aikataulu tiukka, mä oon jokuset järjestäny ihan tilattuna keikkana ja parit hyville ystäville ja kyllä se kannattaa tehdä juhlakalua ajatellen ja varasuunnitelmia valmiiks kehitellen.

Masalle onnea komeesta keikasta, kyllä ton jälkeen jo häätkin kesti...

Tolleen se pitäis tehdä, uhata jollain jäynällä ja sit kuitenkin kaikilla on kivaa, etenkin sankarilla kun sen päähän siinä on vadilla :lol: :lol:
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
Sepixlh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepixlh »

Kuten Masa totesi että parhaat polttarit ovat ne joissa kaikilla on kivaa, tuo että annetaan kuva että nyt joutuu tekemään/kokemaan jotain karmeaa on paras jippo. Kuitenkin niin että se "oikea juttu" pidetään salassa loppuun asti.
Kaikkien tarvii viihtyä hommassa.... 8)
You live more in 5 minutes on a bike like this going flatout, than some people live in a lifetime.
-Burt Munro
Fe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fe »

Juu, nyt on polttarit pidetty ja olo sen mukainen... kaikki onnistui lopulta parhain päin ja kaikki (myös sulhanen) olivat tyytyväisiä...
Vastaa Viestiin