Kuskin/matkustajan selkänojista
Kuskin/matkustajan selkänojista
lahtøkohta on orkkis street glide.
Millaista selkänojaa suosittelette arvon foorumilaiset?
rouvalle pitäisi myös saada kunnon tukeva selkänoja sissybar härpäke.
Eroja korkeuksissa, pehmeydessa, hinnassa, toiset taittuvat taakse nojatessa ja myøtailevat selkaa, toiset taas ovat jaykkia. laittakaahan kirjoitellen etta mika on koettu hyvaksi ja mista kannattaisi hankkia.
varmaankin tarkeaa on myos etta se ei imisi vetta sisaansa sateella.
kiitoksia etukäteen.
Millaista selkänojaa suosittelette arvon foorumilaiset?
rouvalle pitäisi myös saada kunnon tukeva selkänoja sissybar härpäke.
Eroja korkeuksissa, pehmeydessa, hinnassa, toiset taittuvat taakse nojatessa ja myøtailevat selkaa, toiset taas ovat jaykkia. laittakaahan kirjoitellen etta mika on koettu hyvaksi ja mista kannattaisi hankkia.
varmaankin tarkeaa on myos etta se ei imisi vetta sisaansa sateella.
kiitoksia etukäteen.
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Re: Kuskin/matkustajan selkänojista
Siissipaareja pehmusteineen löytyy customchrome y.m katalookeista joita voi ladata pdf-tiedostoina omalle "tiedottomuus"koneelle mikäli ei halua ostaa paperiversioita.Tarjonta on suht runsasta ja katalookitavaraa myyvät ja toimittavat kotimaisetkin osakauppiaat.Toinen vaihtoehto tietysti väsätä moinen noja ite tai teetättää kaverilla. Vaihtoehtoja on.
FXSTC 1988 Powered by S&S V80
Joo tuo on tiedossa, kiitos. Yli 60 lukenutta, ei ehdotusta, taidanpa katalookista sitte arpoa 
"Anna palaa Frank, selkääni osui juuri nuoli, mutta luulen että pystyn ratsastamaan"
Jou... Eikös se sovittu että laitat sen Ultran.?
Siinä on emännälle jo valmis noja.
Siihen vaan kuskille noja ja avot...!!!
Niin ja pirät sen sporsterin kirkolla ajoa varten, tai sitten
emäntä ajelee sillä, tä.!
Siihen vaan kuskille noja ja avot...!!!
emäntä ajelee sillä, tä.!
Tri Glide 114 vm 2019
Jotaki jupinaa taisi olla, noh tourinkia nyt tulee kuitenkin
Motorcyclestorehousesta varmaan koitan tilata sissyn kun hollannista tulis helpommin ku ameriikasta
Motorcyclestorehousesta varmaan koitan tilata sissyn kun hollannista tulis helpommin ku ameriikasta
Omien kokemusteni nojalla hankkisin kyllä tehtaan oman satsin.
LIFEMEMBERRe: Kuskin/matkustajan selkänojista
Tai sitten tarpeellisella nojien määrällä varustetun laadukkaan satulan nojineen, esim Corbin, on äkkiä mukavin(ja kallein) ratkaisu.Vallu kirjoitti:Omien kokemusteni nojalla hankkisin kyllä tehtaan oman satsin.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Terve!
Oletko jo laittanut ostoilmoituksen tänne HDCF:n foorumille? Jos tuuri käy, voi löytyä hyvinkin sopivasti. Mukavia ajokilometrejä uudelle pyörälle!
Oletko jo laittanut ostoilmoituksen tänne HDCF:n foorumille? Jos tuuri käy, voi löytyä hyvinkin sopivasti. Mukavia ajokilometrejä uudelle pyörälle!
Tehtaan siskobaari on ihan kelpo ja erihelppo pikairroittaa silloin kun sitä ei tarvitse. Lukonkin siihen saa, jolla estetään roikaleelta pikairroitus.
Antti Kemppainen - SMOTO - FLSTSCI 2005
- -Harikka-
- Viesti:
.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 23:42 03.06.2019.. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty

Emilia ChromeTrain, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty
Kiitoksia taydentavista vastauksista arvon herrat,
olen tassa noita nyt tutkinut, laskenut ja pyøritellyt ja tullut tulokseen,
A osta solo seat selkanojalla, kun enimmakseen tulee pyorittya nurkissa ja yksikseen
B osta rouvalle solo back seat joka sopii selkanojallisen etuistuimen kanssa yhteen lahes saumatta.
C osta 4 piste pikalukko armit takafenderin sivukiinnikkeisiin HD:lta, johon sopii seka muijan sissybar etta suuri tarakka johon on helppo rikaa 2 x leirituoli ja teltta & makuupussit.
Custom chrome ja motorcycle storehousen sivuilta ei perhana pysty tilaa mitaan, ne ohjaa ottamaan yhteytta omaan lahikauppiaaseen. no se tuleekin hiukka eri hintaseksi.
Parhaalta on toistaiseksi vaikuttanut rakentaa kyseenomainen harpake HD omista satuloista, sissyista ja tarakoista. Mustang on heti hyvana kakkosena, mutta niiden tilaaminen ei tunnu netista onnistuvan millaan.
400 dollarin satula on rahteineen tulleineen 1000$ mita on tullut tutkittua.
Jannityksela odotankin etta joku tietava laittaa suoralinkin josta saa tilattua vehkeet ( HD original tai Mustang) suoraan kotiin edullisemmin kuin paikallis diilerilta.
Ymmarran, ja haluankin tukea lahimpaa liikettani, mutta olen jo korteni kekoon kantanut kymmenilla tuhansilla euroilla, eikos se riita etta ostaa pyoria ja huoltaa niita liikkeessa
olen tassa noita nyt tutkinut, laskenut ja pyøritellyt ja tullut tulokseen,
A osta solo seat selkanojalla, kun enimmakseen tulee pyorittya nurkissa ja yksikseen
B osta rouvalle solo back seat joka sopii selkanojallisen etuistuimen kanssa yhteen lahes saumatta.
C osta 4 piste pikalukko armit takafenderin sivukiinnikkeisiin HD:lta, johon sopii seka muijan sissybar etta suuri tarakka johon on helppo rikaa 2 x leirituoli ja teltta & makuupussit.
Custom chrome ja motorcycle storehousen sivuilta ei perhana pysty tilaa mitaan, ne ohjaa ottamaan yhteytta omaan lahikauppiaaseen. no se tuleekin hiukka eri hintaseksi.
Parhaalta on toistaiseksi vaikuttanut rakentaa kyseenomainen harpake HD omista satuloista, sissyista ja tarakoista. Mustang on heti hyvana kakkosena, mutta niiden tilaaminen ei tunnu netista onnistuvan millaan.
400 dollarin satula on rahteineen tulleineen 1000$ mita on tullut tutkittua.
Jannityksela odotankin etta joku tietava laittaa suoralinkin josta saa tilattua vehkeet ( HD original tai Mustang) suoraan kotiin edullisemmin kuin paikallis diilerilta.
Ymmarran, ja haluankin tukea lahimpaa liikettani, mutta olen jo korteni kekoon kantanut kymmenilla tuhansilla euroilla, eikos se riita etta ostaa pyoria ja huoltaa niita liikkeessa
Mihin tietoon tämä perustuu?Seamaster kirjoitti: Custom chrome ja motorcycle storehousen sivuilta ei perhana pysty tilaa mitaan, ne ohjaa ottamaan yhteytta omaan lahikauppiaaseen. no se tuleekin hiukka eri hintaseksi.
http://www.motorcyclestorehouse.nl/home" onclick="window.open(this.href);return false;
Noilla hinnoilla olen tilannut tavaraa Hoghausista (H-D of Helsinki) - tai no tavallaan olet oikeassa, hieman eri hintaiseksi ne ovat joskus tulleet, kun hinta on joskus pyöristetty tasavitosiin, alaspäin
Viimeksi tuli yksi lokari niin, että ma tilasin puolita päivin ja to-iltana samalla viikolla olin jo 16:59 sitä lunastamassa ulos - en tullista, vaan liikeen tiskiltä muutaman ystävällisen sanan höpöttelyn kera. Eikä tuntunut haittaavan, vaikka meni 3 minuuttia yli sulkemisajan se liikkeestä poistuminen
Aika paljon mukavampaa, kuin netistä tilaaminen...
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Risriitaista. Saman firman takateline Sportster 37€. Local dealerilla 118€
Yleisesti ottaen alkuperäiset H-D osat voivat maksaa mitä vain täällä, koska hinnoittelu on erilaista Eurooppaan, kuin Jenkkeihin ihan tehtaan taholta. Mutta nämä tarvikekauppiaat myyvät aivan eri politiikalla.Seamaster kirjoitti:Risriitaista. Saman firman takateline Sportster 37€. Local dealerilla 118€
Yksi esimerkki oli eräät Custom Chromen kahvat, jotka maksoivat egayssa halvimmillaan 9,90 USD/kpl ja mainitsemastani liiikkeestä tilattuna 12 eur/kpl. En viitsinyt enempää enää etsiskellä niitäkään.
Eli oman ja monen muun kokemuksen perusteella tarvikeosia ei juurikaan kannata maailmalta erikseen tilailla. Tietysti pitää ottaa huomioon se, että jos pyydetään osaa jollain nimellä (esim. "takateline Sportster"), voidaan liikkeestä tarjota toisen valmistajan / tukkurin tavaraa 3x kalliimmalla. Mutta jos pyytää suoraan jonkun luettelon tuotenumerolla ja kyseinen liike myy sen luettelon tuotteita, niin hinta on kyllä jokseenkiin tarkkaan luettelon hinta. Jos ei ole, kannattaa kysyä toiselta kauppiaalta.
Näin olen itse tehnyt, lähettänyt suoraan linkin tuosta ed. viestin nettisivulta ja kysynyt, miten nopeasti saa ja mitä maksaa. Pettyä ei ole tarvinnut.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Seamaster
Homma on mennyt melko lailla jumiin sen jälkeen, kun tehdas kielsi Ameriikan diilereiden myynnin eurooppaan.
Corbinilla on tarjolla jos jonkinlaista jakkaraa, mutta omat kokemukseni ovat olleet huonoja: järkyttävä hinta, hillitön toimitusaika ja ongelmia sopivuudessa. Ja nekin tulevat Euroopan edustajalta.
Nyt istun Mustangin selkänojallisen soolojakkarana päällä. Sopii mun ahterille mutta on hiukan kova pitkille ajopäiville (=10 h<), siksi aion hankkia siihen irrotettavan ilmatyynyn (AirHawk).
H-D:n omat rartkaisut ovat erittäin hyviä ja toimivia ja voin vilpittömästi suositella niitä. Ne maksavat sen minkä maksavat. Hinta on sama kaikilla diilereillä. Voit tietysti saada muutaman prosentin alennusta kun oikein ruikutat. Mutta mitäs se Sun pyörä taas maksoikaan...
Ainahan voi löytyä käytettyjä, mutta Street Glide on sen verran harvinaisempi malli, että saattaa olla hankalaa.
Siispä: contact nearest deeler!
Taitaa tulla pitkä odotus, kun sellaista ei ole. Mustangin kamaa saa Euroopasta joiltakin diilereiltä, mutta hinta nousee rahtien takia suuremmaksi kuin Suomesta tilattuna. Sama H-D:n tuotteiden kanssa.Jannityksela odotankin etta joku tietava laittaa suoralinkin josta saa tilattua vehkeet ( HD original tai Mustang) suoraan kotiin edullisemmin kuin paikallis diilerilta.
Homma on mennyt melko lailla jumiin sen jälkeen, kun tehdas kielsi Ameriikan diilereiden myynnin eurooppaan.
Corbinilla on tarjolla jos jonkinlaista jakkaraa, mutta omat kokemukseni ovat olleet huonoja: järkyttävä hinta, hillitön toimitusaika ja ongelmia sopivuudessa. Ja nekin tulevat Euroopan edustajalta.
Nyt istun Mustangin selkänojallisen soolojakkarana päällä. Sopii mun ahterille mutta on hiukan kova pitkille ajopäiville (=10 h<), siksi aion hankkia siihen irrotettavan ilmatyynyn (AirHawk).
H-D:n omat rartkaisut ovat erittäin hyviä ja toimivia ja voin vilpittömästi suositella niitä. Ne maksavat sen minkä maksavat. Hinta on sama kaikilla diilereillä. Voit tietysti saada muutaman prosentin alennusta kun oikein ruikutat. Mutta mitäs se Sun pyörä taas maksoikaan...
Ainahan voi löytyä käytettyjä, mutta Street Glide on sen verran harvinaisempi malli, että saattaa olla hankalaa.
Siispä: contact nearest deeler!
LIFEMEMBER