IsoB on epätietoinen,kuinka iisi on avata ko.lokero/vaihtaa ketju,on 38tm.ajettu,uskoisin,että ketju on alkuperäinen.Pyörä on vm-87,ketjua ei enää voi kiristää.
Pultit aukee helposti,kopantiivisteen olen saanut pois,silti koppa on piukasti kiinni.
Väkivaltaa en viitsi,onko olemassa jokin kikka?IsoB on vihjeistä kiitollinen.
Kummalta tuntuu jos noilla metreillä on enskavitja jo vaihdon tarpeessa, kiristimen laahain voi hyvinkin olla. Vaihdespedu ja kytkimen käyttö purettuna?
onko kytkimen säätöpultti kierretty sisään/ pois pitelemästä? Ja samalla kysyn että onko -87 mallissa sama systeemi kuin -90-luvun puolella...? Itse meinasin tuhota koko kopan kun tuo säätöpultti ja pitelemään....
5-vaihteinen on samanlainen, itsellä on se ja kerran olen kytkimen uusinut. Eli villi veikkaus on että se pitkä säätöpultti kanittaa aloittajan kopassa...vaihtoehtoja ei ole montaa.
Jep,kiitokset aiheeseen kirjoittaneille,aukee kun antaa aikaa ja seuraa vinkkejä.
Se ketju ilmoitti itsestään,alkoi rapistaan kun löysäsit kaasua,kait se ketju38t.mailiakinjo vaikuttaa,oli se muuten löysä se ketju.
Uutta pesään......eteenpäin kesään.IsoB