Plasti Dip Spray - kokemuksia?
Re: Plasti Dip Spray - kokemuksia?
Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
XL1200S -98 ja FLHP -16
Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Juu - mielummin kolme purkkia.ma^ko kirjoitti:Eli jos käyttökohteena on yksi tankki ~12L ja lyhyt ankanpersuslokari niin täytynee varata 3 * 400ml spray?
XL1200S -98 ja FLHP -16
Jos en väärin muista niin hirveesti yli yhtä kannua ei mennyt. Jälki on nähtävissä edellisellä sivulla, pohja tosin oli vivid black ja kerroksia 4.AAS kirjoitti:Kannu? Yksi 400ml spray ei riitä tankkiin. Pikkutankkiin voi riittää jos pohja on tumma ja 3 kerrosta riittää.Janxi kirjoitti:Riittää helposti. Mulla meni reilu yks kannu koko mopoon, vedin 4 kerrosta, kannattaa tosin vetää viis.
Mulla meni 4 Purkkia kun vedin kummatkin lokarit ja tankin.tais tulla jotain 5 kerrosta,yhden purkin jätin korjaukseen jos sattuu tulemaan kolhuja.Saa nähdä miten kestää bensaa kun kuitenkin aina joku tippa rosikahtaa tankatessa.