Etujarru ilmausruuvi
Etujarru ilmausruuvi
Heittäkääs nyt vinkki millä saa pyöreäksi nylpätyn ilmausruuvin auki?
On aika kovaa kiinni vielä kun ei lähtenyt edes auki papukaija pihdeillä vaikka väitän että oli aika paljon voimaa jo takana.
En edes omista lämmityspilliä jola voisi kokeilla vetää punaiseksi..
Koko hoito purkuun ja jollekulle jolla vehkeitä niin purettavaksi.
Tuohon saa varmaan uuden ilmausruuvin kuumastapyörästä tai jostain?
Siis kyseessä -84 porsteri.
On aika kovaa kiinni vielä kun ei lähtenyt edes auki papukaija pihdeillä vaikka väitän että oli aika paljon voimaa jo takana.
En edes omista lämmityspilliä jola voisi kokeilla vetää punaiseksi..
Koko hoito purkuun ja jollekulle jolla vehkeitä niin purettavaksi.
Tuohon saa varmaan uuden ilmausruuvin kuumastapyörästä tai jostain?
Siis kyseessä -84 porsteri.
Rautapää -84 1-litra uudempi malli;-)
Re: Etujarru ilmausruuvi
Hotbikessä ne saa myös sen ilmausruuvin irti. Mun Sportsterin satula on se näköinen, että lämmöllä se on avattu.
'91 883/1200/turbo 2001=>
'09 Street Bob 2009=>
'09 Street Bob 2009=>
OK
Taidan purkaa kok paketin itri ja käyttää siellä, tuleepahan kerralla kuntoon...
Taidan purkaa kok paketin itri ja käyttää siellä, tuleepahan kerralla kuntoon...
No niin nyt on kaikki osat takaisin paikallaan mutta menee hermo kun ei lähde neste kulkemaan ylhäältä alas niin että saisi ilamttua etujarrun?
Milläs tuon saa ilmattua? Tuntuu ettei pääsylinteri aloita ollenkaan painamaan nestettä eteenpäin?
Tarttee jatkaa tutkimista mutta meinas hermo mennä tallissa taistellessa...
Milläs tuon saa ilmattua? Tuntuu ettei pääsylinteri aloita ollenkaan painamaan nestettä eteenpäin?
Tarttee jatkaa tutkimista mutta meinas hermo mennä tallissa taistellessa...
-
Rautahauli
Tuuppaa sitä nestettä ruiskulla ilmausruuvista, ilma nousee ylöspäin...
Nimimerkillä saman vaivan kanssa paininut.
Valmiitakin paketteja myydään, on vaan aika kallis lääkeruisku jossa on letkunpätkä. täsä
Nimimerkillä saman vaivan kanssa paininut.
Valmiitakin paketteja myydään, on vaan aika kallis lääkeruisku jossa on letkunpätkä. täsä
Apteekista mahdollisimman iso lääkeruisku eikä maksa paljon mitään. Ja siihen sopiva pätkä kumiletkua.
LIFEMEMBERRe: Etujarru ilmausruuvi
Ja kun ruuttaat sieltä alhaalta ruiskulla, niin neste lentää monen metrin päähän säiliöstä suihkulähteenä säiliön tavoitettuaan, jos kansi on auki.
Nimim. Seinälle ja kattoon ruiskauttanut 100ml ruutalla
Ja olihan sinulla nyt oikeat DOT-luokat nesteissä, pyörässäsi on kaiketi vakiona DOT5 ja sitä ei ehdottomasti saa sekottaa DOT4 tai DOT 5.1 kanssa, vaikka autotarvikemyyjät helposti sitä 5.1:stä tyrkyttävätkin.
Nimim. Seinälle ja kattoon ruiskauttanut 100ml ruutalla
Ja olihan sinulla nyt oikeat DOT-luokat nesteissä, pyörässäsi on kaiketi vakiona DOT5 ja sitä ei ehdottomasti saa sekottaa DOT4 tai DOT 5.1 kanssa, vaikka autotarvikemyyjät helposti sitä 5.1:stä tyrkyttävätkin.
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
Erittäin hyvä, asiallinen ja tärkeä muistutus!!!Joe Cool kirjoitti:Ja olihan sinulla nyt oikeat DOT-luokat nesteissä, pyörässäsi on kaiketi vakiona DOT5 ja sitä ei ehdottomasti saa sekottaa DOT4 tai DOT 5.1 kanssa, vaikka autotarvikemyyjät helposti sitä 5.1:stä tyrkyttävätkin.
Vinkki: Silikonipohjaista DOT 5 -nestettä saa edullisesti Sisu-huolloista. H-D:n purkissa moninkertainen litrahinta.
XL1200S -98 ja FLHP -16
Sitä olen itsekin hakenut, mutta hinta tuntuu olevan myyjästä kiinni sielläkin. Raskaan kaluston tavaraa kun ei myydä useinkaan niin, että hyllyssä olisi hintalappu. Siellä myyjä hakee varastosta purkin ja naputtaa konetta jonkin aikaa ja katsoo sitten pärstäkerrointa ja/tai asiakassuhdetta ja päättää, annetaanko asiakkaalle alennusta 5 vai 45 % koneelle lyödystä listahinnasta.AAS kirjoitti:Vinkki: Silikonipohjaista DOT 5 -nestettä saa edullisesti Sisu-huolloista. H-D:n purkissa moninkertainen litrahinta.
Ekan 0,5 l Sisu-purkin ostin 24,50 ja seuraavan puoli vuotta myöhemmin samasta paikasta eri myyjältä 32 eur
Vertailun vuoksi Stormilla 250 ml maksoi 18,50 e ja esim. Motonet ei ole sitä ottanut myyntiin lainkaan, vaan siellä myyjä suositteli katastrofaalisesti pokkana DOT 5.1 tavaraa
Joe Cool Has Left The Building
- Joella on vasemmanpuoleinen rakennus 
-
Rautahauli
Vehon hyötyajoneuvopuolella oli Sisulle hinta parisen vuotta sitten reilut 20€/½l,
Mulla kävi oman pyörän jarrun ilmauksessa niin että kun olin vaihtanut pääsylkkyyn korjaussarjan niin kahvaan ei saanut painetta ei sitten millään. Sit huomasin että säiliön pohjalla olevasta reijästä näki että mäntä liikkuu kun kahvaa painaa mutta takaisin paluu oli vähän niin ja näin. Terävällä piikillä ronkkien mäntä takas. Kahvan jousi palautti kyllä kahvan ja se vähän hämäs. Jarru toimi normaalisti kun kahvalla oli vastapainetta mut kun liike oli pitkä niin mäntä ei palautunut. Esim jos renkaan otti irti ja männät painui siinä vähän sisään niin taas oli jumppaa.
Onkelma korjaantui myöhemmin kun ostin kiinalaisen korjaussarjan tilalle jaappanialaisen. Palautusjousi oli selkeesti paksumpaa matskua ja se jaksaa palauttaa männän.
Mäkin soitin Varaosamaailmaan kun ei Dot5:sta meinannut löytyä ja myyjä sanoi että kyllä löytyy. Menin paikalle ja kiertelin mutta en löytänyt. Hain myyjän paikalle ja se näytti että ONHAN TÄTÄ TÄÄLLÄ KOLMESSA ERI KOKOISESSA PURKISSA. Joo 5.1:stä, mä haen 5:sta. Meni vähän noloksi ja kysyi että mitäs eroja niillä sitten muka on.
Mulla kävi oman pyörän jarrun ilmauksessa niin että kun olin vaihtanut pääsylkkyyn korjaussarjan niin kahvaan ei saanut painetta ei sitten millään. Sit huomasin että säiliön pohjalla olevasta reijästä näki että mäntä liikkuu kun kahvaa painaa mutta takaisin paluu oli vähän niin ja näin. Terävällä piikillä ronkkien mäntä takas. Kahvan jousi palautti kyllä kahvan ja se vähän hämäs. Jarru toimi normaalisti kun kahvalla oli vastapainetta mut kun liike oli pitkä niin mäntä ei palautunut. Esim jos renkaan otti irti ja männät painui siinä vähän sisään niin taas oli jumppaa.
Onkelma korjaantui myöhemmin kun ostin kiinalaisen korjaussarjan tilalle jaappanialaisen. Palautusjousi oli selkeesti paksumpaa matskua ja se jaksaa palauttaa männän.
Mäkin soitin Varaosamaailmaan kun ei Dot5:sta meinannut löytyä ja myyjä sanoi että kyllä löytyy. Menin paikalle ja kiertelin mutta en löytänyt. Hain myyjän paikalle ja se näytti että ONHAN TÄTÄ TÄÄLLÄ KOLMESSA ERI KOKOISESSA PURKISSA. Joo 5.1:stä, mä haen 5:sta. Meni vähän noloksi ja kysyi että mitäs eroja niillä sitten muka on.
Noniin
Tarttee mennä hakemaan ruisku letkua saattaisi jopa olla kotona...
Joo minulla on tuota kallista DOT 5 kamaa kun ostin sen Hotbikestä jo aiemmin, joten se homma on hanskassa
Tarttee mennä hakemaan ruisku letkua saattaisi jopa olla kotona...
Joo minulla on tuota kallista DOT 5 kamaa kun ostin sen Hotbikestä jo aiemmin, joten se homma on hanskassa
Olisikohan tämä jatkossa toimivaa jarrunestettä on ainakin halvempi kuin tuo HB:n kama.
http://www.kisakone.com/jarruneste-dot5 ... -1315.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kisakone.com/jarruneste-dot5 ... -1315.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mites muuten tuo DOT5 eroaa käytännössä DOT4 nesteestä ?
Mulla lukee pyörässä "only DOT4" jarruneste säiliön päällä.
Mulla lukee pyörässä "only DOT4" jarruneste säiliön päällä.
H-D "maailman työnnetyin moottoripyörä"
DOT4 ja DOT5 eroaa sillä, että ovat täysin eri tavaraa ja eivät ole pienissäkään pitoisuuksissa sekoituskelpoisia.
Autowiki kirjoitti:DOT 3- ja 4-nesteitä voidaan sekoittaa keskenään, mutta DOT 5:sta ei saa koskaan sekoittaa minkään muun jarrunesteen kanssa. DOT 5 on silikonipohjainen, eikä sen sekaan kondensoidu vettä samalla tavalla kuin DOT 3-, 4- ja 5.1-nesteisiin, jotka ovat hygroskooppisia eli ne imevät itseensä vettä. Huonona puolena voidaan mainita kallis hinta ja siirryttäessä 5:een pitää koko jarrujärjestelmä puhdistaa huolellisesti.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Mitähän mahtaa tapahtua jos niitä menee sekaisin?
Ihan noin niikuin uteliaana ihmettelen?
Häviääkö jarrut? Vai mitä tapahtuu...
Ihan noin niikuin uteliaana ihmettelen?
Häviääkö jarrut? Vai mitä tapahtuu...