Moikka,
Mistähän saisi mahdollisimman pienen merkkivalopaneelin. Dynan oma liika iso ja ostoledeistä tehty liika iso... mahdollisimman huomaamaton, mutta säännöstöt läpäisevä. Paska sääntö toiki, kun kliiniä koittaa rakentaa...taas vitun piuhaa.
ebaylta en löytäny, enkä googlellakaan oikein.
CF
Mittaristone merkkivalopaneeli
- Choppers_forever
Mittaristone merkkivalopaneeli
Shovel Kopteri ja Buell S1
Re: Mittaristone merkkivalopaneeli
Onkos jossakin määritelty merkkivalojen paikat.
Niitähän voisi sirotella eri paikkoihin. Vilkun ja kaukovalon merkkilamput vaikka painikkeisiin.
Ledejä on tosi pieniä ja vielä on aikaa näprätä ennen kesää.
Niitähän voisi sirotella eri paikkoihin. Vilkun ja kaukovalon merkkilamput vaikka painikkeisiin.
Ledejä on tosi pieniä ja vielä on aikaa näprätä ennen kesää.
moderattori
Romu rauhoittaa!
Romu rauhoittaa!
- Choppers_forever
Totta,
Näprättävää on vaan niin paljon. Mä en ole varma, että pitääkö olla keskitetysti...
kuitenkin mulla olis kaikki nippuna nyt, niin ajattelin jos ois "oikotie"...
toi sirottelu ympäriinsä vois toimia. Stongaankaan ei sievästi saa kiinni...eikä springerin t-kappaleeseen... eikä tankkiin eikä...
lamppuun pitkät, öljyvalon saa varmaan mittaristoon jippoiltua...joo...pitää tsiikata.
Näprättävää on vaan niin paljon. Mä en ole varma, että pitääkö olla keskitetysti...
kuitenkin mulla olis kaikki nippuna nyt, niin ajattelin jos ois "oikotie"...
toi sirottelu ympäriinsä vois toimia. Stongaankaan ei sievästi saa kiinni...eikä springerin t-kappaleeseen... eikä tankkiin eikä...
lamppuun pitkät, öljyvalon saa varmaan mittaristoon jippoiltua...joo...pitää tsiikata.
Minkä säännön läpäisevä? Merkkivalo pitkille riittää jos etuvilkut kuskin näkökentässä, muuten pitkille ja vilkulle, kaks lediä ei ihmeesti tilaa tarvinne...Choppers_forever kirjoitti:mahdollisimman huomaamaton, mutta säännöstöt läpäisevä.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
- Choppers_forever
Ok. Miten määritellään näkökenttä? Jos tarpeeksi kuikuilee, näkee vilkkujen välkkeenma^ko kirjoitti:Minkä säännön läpäisevä? Merkkivalo pitkille riittää jos etuvilkut kuskin näkökentässä, muuten pitkille ja vilkulle, kaks lediä ei ihmeesti tilaa tarvinne...Choppers_forever kirjoitti:mahdollisimman huomaamaton, mutta säännöstöt läpäisevä.