hd:kaupallinen imago
hd:kaupallinen imago
antaisitko tatuoida käyttämäsi lähikaupan logon puohosi ja muuta kaupallista soopaa? http://www.visionlouhos.com/teerlink/index.html kallis mahdollisuus nähdä harrikan mallit 2005 jyväskylässä! tosiasiassa harley davidsonilla ollaan onnistuttu tuossa brandin luomisessa mailmanlaajuisesti,vai onko jollakulla teistä siwan logo tatuoituna käsivarteen? 
- AngelOfAvalon
- Viesti:
HD lienee maailman tunnetuimpia brändejä, mutta mun - ja luullakseni monen muunkin - mielestä se on myös elämäntapa. Kannan ylpeänä HD-paitaa päälläni, mutta tatskaa en ole ainakaan vielä aiheesta ottanut. Enkä suhtaudu mihinkään lähikauppaan tai muuhunkaan firmaan samalla antaumuksella kuin rakkaaseen mopooni. Siinä lie syy miksi rinnuksissani ei koreile Siwan logo...
Kyllä mä mieluummin mainostan Harrikkaa kuin esim. Tommy Hilfigeriä.
Olen myös nähnyt livenä miehen jolla on Opelin logo tatutoitu käsivarteen. Ihan totta.
Kyllä mä mieluummin mainostan Harrikkaa kuin esim. Tommy Hilfigeriä.
Olen myös nähnyt livenä miehen jolla on Opelin logo tatutoitu käsivarteen. Ihan totta.
I'm on the Night Train – I love that stuff
I'm on the Night Train – I can never get enough
I'm on the Night Train – Never to return - no
Ei mulla toi linkki aukee et ei voi siitä sanoo mitään mut todennäköisesti kyse on siis merkki tatskoista?
Tuli vaan tosta Opel tastkasta mieleen et ite oon nähny kaverin jolla oli tatuoitu Aarne Tenkasen kuva käsivarteen. Siistii jälkee oli vaikka ite en kyllä mistään hinnasta moista tekis.
Kai se vaan niin on et jotkut tykkää ilmasta tatskoilla harrastuksista ja yleisesti siitä mistä pitää, oli se sit musiikista, autoista, koirista tai moottoripyöristä.
Tuli vaan tosta Opel tastkasta mieleen et ite oon nähny kaverin jolla oli tatuoitu Aarne Tenkasen kuva käsivarteen. Siistii jälkee oli vaikka ite en kyllä mistään hinnasta moista tekis.
Kai se vaan niin on et jotkut tykkää ilmasta tatskoilla harrastuksista ja yleisesti siitä mistä pitää, oli se sit musiikista, autoista, koirista tai moottoripyöristä.
Re: hd:kaupallinen imago
Tämä mun vastaukseni ei kohdistu sinuun, mape, vaan ko. ilmiöön.mape kirjoitti:antaisitko tatuoida käyttämäsi lähikaupan logon puohosi ja muuta kaupallista soopaa? http://www.visionlouhos.com/teerlink/index.html kallis mahdollisuus nähdä harrikan mallit 2005 jyväskylässä! tosiasiassa harley davidsonilla ollaan onnistuttu tuossa brandin luomisessa mailmanlaajuisesti,vai onko jollakulla teistä siwan logo tatuoituna käsivarteen?
Vaikka työkseni askartelenkin viestinnän parissa, ei HD ole ainakaan mulle koskaan ollut mikään brandiasia; välillä tuon kaupallisen lisäarvon ympärillä meuhkaaminen suorastaan rasittaa.
Sitä brandia kun ei ole luonut mikään Harley-Davidson -yhtiön brandiguru!
Legendan ovat luoneet vuosien kuluessa uskolliset käyttäjät, eli todelliset bikerit, outlaw-hemmot sekä elokuvateollisuus. Brandiguru on sitten ammentanut tästä historian aarrearkusta ja uskottelee nyt tietävänsä, miten HD:n tapaisia brandeja synnytetään!!
Tehdas saa kiittää olemassaolostaan lojaaleja bikereita: kun 60-70-luvuilla japsimaihinnousun aikaan tehdas oli jo konkurssikypsä, jaksoivat nämä "pahat pojat" pysyä uskollisina merkilleen.
Tehdas selviytyi kuin ihmeen kaupalla; lopulta entinen omistajasuku osti sen haltuunsa ja uskalsi investoida 80-luvun puolivälissä uuteen evoluutiomallisarjaan. Siitä lähti uusi nousu ja se jatkuu, ainakin toistaiseksi.
HD-tehdas elää ja menestyy niin kauan kuin se muistaa kuunnella uskollisia asiakkaitaan, bikereitä. Jos se lähtee liikaa myötäilemaan niitä, jotka ovat kuvioissa pelkästään hienon brandin ja ulkoisen näyttämisen motivoimina, ei hyvin käy.
Mutta tuskin siellä pääkonttorissa niin tyhmiä ollaan, paitsi että Milwaukeen tehtaalla esiintyi satavuotisjuhlassa Elton John (pulph, meinasi jo laatta lentää...)!!
Ai niin, mutta sen taisikin kutsua esiintymään juuri tuo samainen HD-legendan luoja, itse brandiguru:lol:
Re: hd:kaupallinen imago
Taitaa kuules olla HD aika löysä brändi Siwaan (=Shiva = Siva) verrattuna: http://www.lotussculpture.com/siva1.htm.mape kirjoitti:harley davidsonilla ollaan onnistuttu tuossa brandin luomisessa mailmanlaajuisesti,vai onko jollakulla teistä siwan logo tatuoituna käsivarteen?
ei oo totta!
Angel kertoi: "Olen myös nähnyt livenä miehen jolla on Opelin logo tatutoitu käsivarteen. Ihan totta."
No tota nyt ei usko kukaan! Vai että Opelin...

- AngelOfAvalon
- Viesti:
Re: ei oo totta!
Se olit kummiski sä!!!Ilkimys kirjoitti:Angel kertoi: "Olen myös nähnyt livenä miehen jolla on Opelin logo tatutoitu käsivarteen. Ihan totta."
I'm on the Night Train – I love that stuff
solly, pitäs opetella lukemaan ja/ kirjottaan ennen ku yrittää avata keskustelua!!!
vihellän pelin poikki, jatko aika, www.visiolouhos.com/teerlink/teerlink.html tai jotain , saattaa olla että vimosen pisteen sijasta poikkiviiva. peli jatkukoon... ps:anteeksi jos aiheutin jollekulle hernehalvauksen. 
Ethän sä mape suinkaan mitään hernehalvausta ole kenellekään aiheuttanut, vaan nimenomaan otit esille hyvän keskusteluaiheenmape kirjoitti:solly, pitäs opetella lukemaan ja/ kirjottaan ennen ku yrittää avata keskustelua!!!vihellän pelin poikki, jatko aika, www.visiolouhos.com/teerlink/teerlink.html tai jotain , saattaa olla että vimosen pisteen sijasta poikkiviiva. peli jatkukoon... ps:anteeksi jos aiheutin jollekulle hernehalvauksen.
-
Outlaw Biker
hd: kaupallinen imago
Kyseinen Herra Teerlink on sivujen mukaan käyttänyt urallaan keinoja, joista tämän päivän suomalainen yrityskulttuuri voi vain uneksia:
"Teerlinkin johtamisfilosofia keskittyy pitkälti siihen, että ihmiset eli yrityksen työntekijät ovat ainoa kestävä kilpailuetu."
"Teerlinkin johtamisfilosofia keskittyy pitkälti siihen, että ihmiset eli yrityksen työntekijät ovat ainoa kestävä kilpailuetu."
Re: ei oo totta!
opelin logo käsivarressa on totta kyseinen heppu asuu porissa ja asentaa työkseen valomainoksia onpa porissa vielä sellainenkin tyyppi jonka perseessä on tatuoitu raumarepolan logoIlkimys kirjoitti:Angel kertoi: "Olen myös nähnyt livenä miehen jolla on Opelin logo tatutoitu käsivarteen. Ihan totta."
- Sporttiboy
- Viesti:
Ja mä kun luulin, että mun persekärpäs-tatskaidea olis jotenkin erikoinen...
Mä sain kans vihiä tosta luennosta ja mietin hetken kunnes kuulin hinnan, 450 eskoo parin tunnin luennosta ja T-paidasta on aika kova, nuorkauppakamarin jäsenet kuulemma sais jonkun pienen alennuksen...
Käykääs vilkaisemassa se linkki ja hinnat niin saatte hauskan hetken. Mä puolestani saan ilmeisesti yhden luennon hinnalla pytty-mäntä satsin joten valinta ei ole vaikea.
Mä sain kans vihiä tosta luennosta ja mietin hetken kunnes kuulin hinnan, 450 eskoo parin tunnin luennosta ja T-paidasta on aika kova, nuorkauppakamarin jäsenet kuulemma sais jonkun pienen alennuksen...
Käykääs vilkaisemassa se linkki ja hinnat niin saatte hauskan hetken. Mä puolestani saan ilmeisesti yhden luennon hinnalla pytty-mäntä satsin joten valinta ei ole vaikea.
Paha saa aina palkkansa, muut joutuvat tulemaan toimeen päivärahoilla...
tat2
Joopa joo tekijä miehenä on tullu tehtyä jos jonkinmoisi "brändi " tatskoja esim. Rasmus, Him, sytytys tulppa volkswagen lokolla, mersun logo, oilers logo, manchester united, Sisu, breezer juoma, mustang logo, cadillac, corvette, bomber ja miljoona suomi leijona vaakunaa suomalaisille ja muutama ulkomaisille asiakkaille. nii ja persereiän kuva niskaan +teksti 100% asshole. 
tat2+
Nii ja meinas paras unohtua, Aarne Tenkasen kasvokuva dvd kotelon kokoisena ja teksti "Iso pitkä" oli telkkarissa moneen otteeseen tuo erikoinen Tenkanen fani.