Jp Cycles

Keskustelualue H-D harrastajille

Valvojat: Pertti, pressa

Peeppe
Viesti:

Jp Cycles

Viesti Kirjoittaja Peeppe »

Onko kukaan tilannut tavaraa täältä jpcycles.com kuinka homma toimii?

http://www.jpcycles.com/harley-parts?ut ... MjU0MjUyS0" onclick="window.open(this.href);return false;
Joe Cool
Viesti:

Re: Jp Cycles

Viesti Kirjoittaja Joe Cool »

Peeppe kirjoitti:Onko kukaan tilannut tavaraa täältä jpcycles.com kuinka homma toimii?
Onhan tuolta tullut tilattua ja toimii ihan normaalisti. Osa tavaroista löytyy hyllystä ja osa tilaamalla.

Rahti Suomeen lentona ja alvit&tullit päälle, niin ei siinä mitään säästä. Mutta tuleepahan tilaamisen ilo :lol: Itse olen tuonut muun tavaran mukana kontissa, niin silloin on vähän jäänytkin etua, mutta sekin hintaetu on tullut tuhlattua tilaamalla vähän enemmän :mrgreen:
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
-Harikka-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Harikka- »

.
Viimeksi muokannut -Harikka-, 21:19 03.06.2019.. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
'Vintage' 2001 TC 95cid (small bore) 1557cc kaasari FXSTB.
Emilia ChromeTrain
, ex NighTrain, 'kevyesti' muokattu & piristetty :wink: 8)
AAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AAS »

Olen tilannu ja homma toimii, mutta muistaakseni juuri tämä firma nappas ylimääräiset 11% käsittelykuluja. Se lukee jossakin pienellä.
XL1200S -98 ja FLHP -16
Joe Cool
Viesti:

AAS kirjoitti: muistaakseni juuri tämä firma nappas ylimääräiset 11% käsittelykuluja.
Itse en muista maksaneeni lisäkuluja ainakaan USA:n sisäisessä kuljetuksessa toiseen osavaltioon. Tilailin silloin kolmelta firmalta ja kaikki toimivat yhtä hyvin. Kolmelta siksi, että haluamiani tavaroita ei löytynyt yhdestäkään näistä kaikkia. Ja osa jäi saamatta, eli jälkitoimitusajat olisivat olleet kohtuuttoman pitkiä ja jouduin perumaan jotain. Joillain on sisämään rahti ilmainen, kun tilauksen arvo ylittää jonkun rajan. Kyllä nämä tunnetut jenkkifirmat toimivat kaikki.
Joe Cool Has Left The Building 8) - Joella on vasemmanpuoleinen rakennus :mrgreen:
Peeppe
Viesti:

Joe Cool kirjoitti:
Peeppe kirjoitti:Onko kukaan tilannut tavaraa täältä jpcycles.com kuinka homma toimii?
Onhan tuolta tullut tilattua ja toimii ihan normaalisti. Osa tavaroista löytyy hyllystä ja osa tilaamalla.

Rahti Suomeen lentona ja alvit&tullit päälle, niin ei siinä mitään säästä. Mutta tuleepahan tilaamisen ilo :lol: Itse olen tuonut muun tavaran mukana kontissa, niin silloin on vähän jäänytkin etua, mutta sekin hintaetu on tullut tuhlattua tilaamalla vähän enemmän :mrgreen:
Oletko sitä mieltä, jos esimerkiksi tuote maksaa siellä 230 $ ja Suomessa sama tuote maksaa 430 € että loppusumma menee samoihin ?
Joe Cool
Viesti:

Peeppe kirjoitti:Oletko sitä mieltä, jos esimerkiksi tuote maksaa siellä 230 $ ja Suomessa sama tuote maksaa 430 € että loppusumma menee samoihin ?
Riippuu mistä tuotteesta on kyse ja onko Suomen hinta tingitty vai kallein löydetty listahintahinta, joilla on aina mukava perustella tilaamista.

Itse kun kerran tuossa tarvitsin tietyn satsin tavaraa, laitoin kyselyn kolmelle V-Twinin tavaraa myyvälle firmalle ja hinnoissa oli reiluja eroja.

Samoihin menemisen logiikka perustuu siihen, että suomalaiset diilerit saavat jonkinlaiset alennukset tukkureilta ja pystyvät yhdistämään tilaukseen useampia tuotteita, jolloin rahdit helpottuvat hieman. Karkeasti voi laskea jenkkihinnan suoraan euroiksi tullin ja alvin jälkeen ja siihen rahdit päälle nykykursseilla. Eli tuo on tavaran koosta riippuen n. 230 eur Suomessa, + rahti 20-100 eur. Hintaero jää siihen, miten paljon saat hintaa alaspäin tuosta 430 eurosta.

En kyllä tiedä itse yhtään 230 dollarin tuotetta, josta Suomessa tarvitsisi oikeasti maksaa 430 eur, kun vähän kyselee eikä tuotteessa lue Genuine Harley-Davidson.

Mutta kerro ihmeessä tuo esimerkkituote, mistä siinä on kyse?
Peeppe
Viesti:

Joe Cool kirjoitti:
Peeppe kirjoitti:Oletko sitä mieltä, jos esimerkiksi tuote maksaa siellä 230 $ ja Suomessa sama tuote maksaa 430 € että loppusumma menee samoihin ?
Riippuu mistä tuotteesta on kyse ja onko Suomen hinta tingitty vai kallein löydetty listahintahinta, joilla on aina mukava perustella tilaamista.

Itse kun kerran tuossa tarvitsin tietyn satsin tavaraa, laitoin kyselyn kolmelle V-Twinin tavaraa myyvälle firmalle ja hinnoissa oli reiluja eroja.

Samoihin menemisen logiikka perustuu siihen, että suomalaiset diilerit saavat jonkinlaiset alennukset tukkureilta ja pystyvät yhdistämään tilaukseen useampia tuotteita, jolloin rahdit helpottuvat hieman. Karkeasti voi laskea jenkkihinnan suoraan euroiksi tullin ja alvin jälkeen ja siihen rahdit päälle nykykursseilla. Eli tuo on tavaran koosta riippuen n. 230 eur Suomessa, + rahti 20-100 eur. Hintaero jää siihen, miten paljon saat hintaa alaspäin tuosta 430 eurosta.

En kyllä tiedä itse yhtään 230 dollarin tuotetta, josta Suomessa tarvitsisi oikeasti maksaa 430 eur, kun vähän kyselee eikä tuotteessa lue Genuine Harley-Davidson.

Mutta kerro ihmeessä tuo esimerkkituote, mistä siinä on kyse?
Kyse on tästä http://www.jpcycles.com/product/802-189" onclick="window.open(this.href);return false; kysyin Suomihintaa eräästä HD-liikkeestä ja kertoi hinnaksi 430 € löytyy suoraan hyllystä, en kyllä tiedä onko edes sama kuin eo. kysyin vaan kuljettajan selkänojaa ja ihmettelin kovaa hintaa ja aloin katsomaan mitä ne maailmalla maksaa, siitä sai alkunsa tämä kysely.
ranze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ranze »

Oon tilannut, en tilaa enää ikinä mitään.

Tein suurehkon tilauksen joka ei edennyt viikkoihin mitenkään. Tilauksen tila oli että tavaraa puuttuu, on tulossa. Koskaan ei vastattu että milloin tulee.

Otin yhteyttä että mitkä tavarat puuttuvat. Vaihdettiin ne tilaukseen sellaisiksi mitä heillä "oli". Sovittiin että paketti lähtee seuraavana päivänä, on peräti juuri pakattavana. Sitä pakkaamista kesti sitten pari viikkoa. Eli ei niillä ollut niitäkään tavaroita. Suoraa kusetusta.
Ex. FL -53 Wishbone Panhead bobber, ex. 2002 FLHR
Joe Cool
Viesti:

Peeppe kirjoitti:Kyse on tästä http://www.jpcycles.com/product/802-189" onclick="window.open(this.href);return false; kysyin Suomihintaa eräästä HD-liikkeestä ja kertoi hinnaksi 430 € löytyy suoraan hyllystä, en kyllä tiedä onko edes sama
Tuskinpa on sama, vaikka ei se mahdotonta ole.

Nopea googlaus ja ainakin tällainen liike ilmoittaa, että myy Suomessa kaikki Mustang-satulat ja tarvikkeet:
http://www.oitracon.fi/satulat/esittely.html" onclick="window.open(this.href);return false; ja tässä Mustang-selkänojat valmistajan sivulta:
http://www.mustangseats.com/Category/Dr ... krest-Kits" onclick="window.open(this.href);return false;

Täältäkin löytyy Mustang selkänoja ja satula 560e, kannattaa kysyä, saavatko tuota Mustang selkänoja -sarjaa.
http://www.choppers.fi/fi/satulat/softa ... stang.html" onclick="window.open(this.href);return false; Vastaava maksaa maailmalla n. 430 taalaa, eli ei ainkaan tuota kannattaisi paljon tilailla.

Uskoisin, että Hotbike myy myös, samoin liki kaikki Harley tarvikekaupat ja ainakin myös merkkiliike Hoghaus myy tarviketuotteita esim. Custom Chromelta.

Eli luuri käteen ja kyselemään muualtakin, kuin merkkiliikkeistä, niin Suomen hintataso selviää. HD Tykkitornillakin näytti olevan joku selkänoja 160e, en tiedä mihin sopii.
Jousto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jousto »

Meitsi tilasi JP Cyclesista suurempaa tankkia Sportsteriin, aluksi ei tapahtunut mitään ja sitten ilmestyi emailiin viesti että lisääntyneiden luottokortti/identiteettivarkauksien takia he haluavat mailitse kortin tiedot varmennuslukuineen kaikkineen. Minä en sellaiseen suostunut, varsinkaan kun en ole tietoinen tuosta sähköpostin salauksen toimivuudesta.
Minun mielestä hieman outoa kysellä postitse korttitietoja. Minä halusin deletoida koko tilaukseni ja niin he tekivätkin pyynnöstäni.
Joten nyt alkaa uuden toimittajan etsiminen tai tyytyminen OEM tankkiin, dealerilta saa sen minkä tarvitsee vaikkakin enemmän maksaa.
Peeppe
Viesti:

http://www.jpcycles.com/harley-parts?ut ... MjU0MjUyS0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tilasin sittenkin tavaran Suomidealerin kautta, hintaan 390 € sain mitä halusinkin, toimitus n.14 pv.
Helppoa ja mutkatonta, ei kyllä taida maksaa vaivaa tilailla ite muualta, tuskinpa tuo "säästö" on niin iso että kannattaa.
Tästä lähtien suosin kyllä Suomalaista (Suomi nousuun) :D
ma^ko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

HarleyDavidson Helsinki(@Vantaa) eli Hoghaus, on ainakin Mustangin sivuilla listattu jälleenmyyjäksi Oitragonin lisäksi.
Prätkäni on kootut teokset. Whisboneshovelhead.
Vallu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vallu »

Myös V-Tvin City Loimaalla myy Mustangia.
Kuva LIFEMEMBER
jman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jman »

Joe Cool kirjoitti:...laitoin kyselyn kolmelle V-Twinin tavaraa myyvälle firmalle...
Ketkäs kaikki V-Twin Manufacturing tavaraa Suomessa myyvät?
Vastaa Viestiin